Fitness Seller

Bierbuik maar niet heus toch een probleem

Bezoekers in dit topic

Ano_1990_4

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
5 aug 2005
HELLUP

hoe kom ik van volgende af zie foto

shit vraag is alleen hoe krijg ik die foto nou hier!
??

anders zal proberen hem bij mijn member fotos te zetten

moet je daar maar kijken

ok edit de foto staat in mijn profiel fotos! dus link hieronder! TIPS please :(

[Link niet meer beschikbaar]

Man-Mountain

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
16 mrt 2003
cutten...dat stukje bij je onderste buikspieren gaat pas op t laatst weg :)

OP
A

Ano_1990_4

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
5 aug 2005
GVD! ik heb de indruk dat het steeds erger aan het worden is! en ik ben niet aan het bulken ( nou ook niet aan het cutten ) maar wat ik wel meer ben gaan doen is die regio trainen! en mss zijn mijn buikspieren eronder de oorzaak die de handel nu naar buiten drukken mss?

en wat voor cut stel je danvoor?

Jopske

Competitive Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 jul 2005
en wat voor cut stel je danvoor?
wat voor cut's denk je dat er zijn? ;) Stel eens een goed eetschema samen met behulp van de stickie's hiero op het forum.

Zie eigenlijk niet echt een reden op je foto's om te cutten. Gewoon goed door eten, veel water drinken, ijzer pompen, en doe er wat cardio bij.

Zelda

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
31 aug 2004
Gewoon meer cardio doen.

OP
A

Ano_1990_4

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
5 aug 2005
Jopske zei:
wat voor cut's denk je dat er zijn? ;) Stel eens een goed eetschema samen met behulp van de stickie's hiero op het forum.

Zie eigenlijk niet echt een reden op je foto's om te cutten. Gewoon goed door eten, veel water drinken, ijzer pompen, en doe er wat cardio bij.
geen rede om te cutten? en die uitstekende onderbuik dan??

???

OP
A

Ano_1990_4

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
5 aug 2005
Zelda zei:
Gewoon meer cardio doen.
mm ik doe nu 23min fietsen bij de gym! dan nog rennen in het bos ongeveer 1 uur met rekken tussendoor 1 keer per week en nog 30min crosstrainer

doe dit wel nu pas een tijdje op deze manier!

BAh heb nog eens naar de foto gekeken! lijk wel of ik zwanger ben :eek:

micr

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
15 jun 2005
eet je wel goed? niet teveel slechte vetten etc?

builderB

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
11 apr 2005
Dude, dit zit ook tussen je oren hoor. Lijkt wel alsof ik zwanger ben... heb je Coleman wel eens gezien :D

Verder: waarom op een crosstrainer gaan zitten? Je kunt toch ook buiten lekker fietsen? De paden op de lanen in! Lekker wat frisselucht. En maak je cardiosessies wat langer. Het duurt ong 45 min voordat je profijt hebt van cardio om je vet te verbranden. Hartslag niet te hoog op laten lopen. Rennen in het bos is natuurlijk prima.
veel succes.

Owh ja, heb je je voedingsschema al gepost?

Jizza

Bajes Beest
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 mei 2005
Lengte
1m81
Massa
88kg
Vetpercentage
20%
Kan gewoon zijn dat je al je vetten precies op die plek opslaat. Is vervelend en moet je er nog harder aan trekken (nee niet aan je lul) om dat BF naar beneden te halen.
Zoals eerder is vermeld: MEER cardio, door je buikspieren te trainen, verminder je je BF niet.

micr

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
15 jun 2005
Veel mensen denken inderdaad dat je door buikspier oefeningen alleen een vetvrije buik krijgt........

Zoals jizza zegt maak je sessies wat langer, en pas mischien je dieet aan als je teveel vetten binnenkrijgt. Cutten zou ik zoiezo niet aan beginnen op dit moment.

OP
A

Ano_1990_4

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
5 aug 2005
micr zei:
eet je wel goed? niet teveel slechte vetten etc?
ga geen idee! maar is niet dat het een vette sooi is! als ik erop druk voel ik na max halve cm of zo al iets hards! neem aan dat het de buikspieren zijn

OP
A

Ano_1990_4

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
5 aug 2005
builderB zei:
Dude, dit zit ook tussen je oren hoor. Lijkt wel alsof ik zwanger ben... heb je Coleman wel eens gezien :D

Verder: waarom op een crosstrainer gaan zitten? Je kunt toch ook buiten lekker fietsen? De paden op de lanen in! Lekker wat frisselucht. En maak je cardiosessies wat langer. Het duurt ong 45 min voordat je profijt hebt van cardio om je vet te verbranden. Hartslag niet te hoog op laten lopen. Rennen in het bos is natuurlijk prima.
veel succes.

Owh ja, heb je je voedingsschema al gepost?
**** man als ik nu 30min op de crostrainer sta dan loopt het zweet me van mijn lijf af!
en als ik fiets 23min op cardio basis programma heb ik een hartslag van 170! en zoals ik inmiddels gelezen heb is dat wat hoog voor vetverbranding!
En welk tempo moet ik dan aanhoudn als ik ga fietsen stevig doorfietsen of gewoon beetje omgeving zien tempo! want als ik stevig door fiets houd ik mijn hartslag niet laag hoor! is die zo bij de 170 ( heb zon hartslag borstband ding )

OP
A

Ano_1990_4

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
5 aug 2005
Jopske zei:

ok zal ik eens doen maar??? stickies?? was da

Jizza

Bajes Beest
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 mei 2005
Lengte
1m81
Massa
88kg
Vetpercentage
20%
OMG... je komt hier regelmatig en nog nooit een sticky gelezen?

:whip:

En voor straf vroeg naar bed vanavond!

OP
A

Ano_1990_4

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
5 aug 2005
Jizza zei:
OMG... je komt hier regelmatig en nog nooit een sticky gelezen?

:whip:

En voor straf vroeg naar bed vanavond!
shit heb al even gezocht op sticky op dit forum maar kwam uit bij joints? :rolleyes:
dus nee weet nog niet wat dat zijn nee! please tell mee!
dan kan ik ook eens een voedingsschemamaken

mmm zijn dat mensen die dat voor je willen doen of zo? stickys?

Jizza

Bajes Beest
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 mei 2005
Lengte
1m81
Massa
88kg
Vetpercentage
20%
Ga naar de homepage en klik op voeding en dieten. De eerste vijf posts daar geloof ik die je ziet staan zijn STICKY's. Hierin wordt uitleg gedaan over hetgeen dat op dat onderdeel van toepassing is.
Hierdoor krijg je dus minder domme vragen, omdat je zelf de meeste dingen wel kunt nalezen daar. Ook daar vind je een hele hoop schema's waar je in ieder geval al wat mee kunt.

OP
A

Ano_1990_4

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
5 aug 2005
Jizza zei:
Ga naar de homepage en klik op voeding en dieten. De eerste vijf posts daar geloof ik die je ziet staan zijn STICKY's. Hierin wordt uitleg gedaan over hetgeen dat op dat onderdeel van toepassing is.
Hierdoor krijg je dus minder domme vragen, omdat je zelf de meeste dingen wel kunt nalezen daar. Ook daar vind je een hele hoop schema's waar je in ieder geval al wat mee kunt.
a ok zal daar gelijk even gaan kijken!

en sorry dan voor de domme vragen :D

a ik snap het al ik kijk nooit in sub forums! alleen in mijn eigen abb en die welke bovenaanstaan op de website! ;) vandaar dat ik die nog nooit gelezen had ahahah

eduardjanssen

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
29 nov 2003
dude je lijkt wel een wijf! Stom zeiken over een onderbuikje die uitsteekt. Ga vreten en zorg dat je massa aankomt, de rest is bijzaak.

EricR

Superior Athlete
+15 jaar member
Lid geworden
15 nov 2002
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Inderdaad, pak wat massa i.p.v. te miepen over een buikje dat opvalt omdat je ook nog eens raar gedraaid staat op die foto.

Wat betreft cardio, alle begin is moeilijk. Gewoon even doorzetten en binnen no time zit je met een veel lagere hartslag op de hometrainer. Rustig beginnen, het is geen wedstrijd.

Naar boven