Fitness Seller

Bierbuik maar niet heus toch een probleem (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

eduardjanssen zei:
dude je lijkt wel een wijf! Stom zeiken over een onderbuikje die uitsteekt. Ga vreten en zorg dat je massa aankomt, de rest is bijzaak.


word up! :D
 
EricR zei:
Inderdaad, pak wat massa i.p.v. te miepen over een buikje dat opvalt omdat je ook nog eens raar gedraaid staat op die foto.

Wat betreft cardio, alle begin is moeilijk. Gewoon even doorzetten en binnen no time zit je met een veel lagere hartslag op de hometrainer. Rustig beginnen, het is geen wedstrijd.
mm ik doe al cardio ongeveer 10 jaar nu wel met tussen poses vanwegen werk problemen! dus denk niet dat het veel beter zal gaan worden :(

en dat is een gewonen houding hoor! doe niks speciaals....
 
eduardjanssen zei:
dude je lijkt wel een wijf! Stom zeiken over een onderbuikje die uitsteekt. Ga vreten en zorg dat je massa aankomt, de rest is bijzaak.
ik vind mijn massa nu wel goed hoor! wil liever mijn biceps wat kleiner als dat er van moet komen om dat buikje kwijt te raken dan dat ze groter worden op dit moment

even terug aan reactie overe stickys heb inmiddels al een berekening gemaakt van de behoefte in rust

2071,4 is mijn behoefte

netjes he! nu nog het voedings schema das the hard part! :rolleyes:

o ja en voor de mensne die zich er aan ergeren ik zal proberen meer edit te doen dan steeds opnieuw te posten al is dat wel het makelijkts :D
 
Laatst bewerkt:
Als je na tien minuten al een hartslag hebt van 170 zou ik een iets rustiger programma kiezen. Je begint met het rustigste programma, komt je hartslag niet hoger dan 160
--> één tandje hoger, etc
 
zeekip zei:
Als je na tien minuten al een hartslag hebt van 170 zou ik een iets rustiger programma kiezen. Je begint met het rustigste programma, komt je hartslag niet hoger dan 160
--> één tandje hoger, etc
mmmm na 10 min? ik heb na 5 min al 180 ??? :eek:

en dat is warming up :o

nog even wat stats

ben 179,5 ;-)
76kg
11% volgens weegschaal
zijn waardes aan einde van dag 2200 gemeten steeds! dusniet smorgens want dan is het vet hoger en gewicht lager
 
Laatst bewerkt:
micr zei:
eet je wel goed? niet teveel slechte vetten etc?
tja eet geen fast food 1 keer in de week fietjes ! met mayo maar dat is het en die zelfde dag ga ik dan ook trainen ( zaterdag ) omdat een beetje te compenseren

ik eet smorgen een bord cornflakes met melk

ik eet door de week vlees 12:00u ( geen idee wat zal eens moeten vragen aan moeders ;-) ) met aardappelen en groente en appelmoes

dat eet ik dan elke dag en verder nog boterhammen rond 1700u

vaak tussen door om 15:00u een klein rijsten papje

en als ik ga slapen nog een bord cornflakes met melk

dan neem ik als ik ga trainen vooraf en achteraf een whey shake!
 
Denk dat het voor jou gewoon je eet schema aan houden word en ijzer sjouwuhh+ cardioen.. en een saunatje hier en daar :)
179,5 en 76 kilo is al netjes dude.. alleen als je dicipline houd en gewoon een schema aan houd moet het toch hopelijk goed komen??
Oh ja en beter zon klein buikje(wat je toch makkelijk weg krijgt) dan te ruim in je vel te hebben gezeten like me dude!(183cm 77kilo atm bf??wel veel skin over) So stop comlplaining and move ur ass to the gym..
 
Oh jah dude weetje hoeveel suiker er in een rijsten papje zit.. ook is het nog eens zo dat je niet voor het slapen gaan moet eten.. Daar kom je van aan :rolleyes:
 
Man2DaFred zei:
Denk dat het voor jou gewoon je eet schema aan houden word en ijzer sjouwuhh+ cardioen.. en een saunatje hier en daar :)
179,5 en 76 kilo is al netjes dude.. alleen als je dicipline houd en gewoon een schema aan houd moet het toch hopelijk goed komen??
Oh ja en beter zon klein buikje(wat je toch makkelijk weg krijgt) dan te ruim in je vel te hebben gezeten like me dude!(183cm 77kilo atm bf??wel veel skin over) So stop comlplaining and move ur ass to the gym..
mm 183 en 77 kg? das toch niks mis mee? hoezo te veel skin over??? ben je eerst veel zwaarder geweest dan?
wat is atm eigenlijk?

maar ik heb helemaal geen voedings schema! dat ga ik nu wel maken trouwens wil het toch allemaal eens weten! of ik onder of boven ondehoud zit eigenlijk

tja ik hoop idd dat het goed gaat komen maar wanneer en hoe! want snap er niks van! doe toch redelijk wat cardio ( al is cardio geen ververbranding volgens de loop band in de gym )
 
Man2DaFred zei:
Oh jah dude weetje hoeveel suiker er in een rijsten papje zit.. ook is het nog eens zo dat je niet voor het slapen gaan moet eten.. Daar kom je van aan :rolleyes:
a ok rijstej papje niet ok? shit was net zo lekker en had rond die tijd al wat honger! eigenlijk

maar suiker op de dag is toch niet zo erg

ik heb een tijd kwark geeten als ik ging slapen maar had de inrduk dat ik dsn juist dikker werd!
 
Dit kun je niet meer veranderen accepteer het nou maar als je eenmaal zover bent wordt het heel moeilijk om nog droog te worden want hou je van cardio zo niet dan hang je.Zowel dan heb je nog kans ga zeker op een low carb dieet en veel cardio minimaal 50min per dag en houd een daling aan van 1.0kg per week 0.9kg is precies 1% vet maar aangezien je ook vocht verliest en spieren zul je er vanuit moeten gaan dat elke kilo puur vet 1%vet naar beneden is succes.
 
big kelvin zei:
Dit kun je niet meer veranderen accepteer het nou maar als je eenmaal zover bent wordt het heel moeilijk om nog droog te worden want hou je van cardio zo niet dan hang je.Zowel dan heb je nog kans ga zeker op een low carb dieet en veel cardio minimaal 50min per dag en houd een daling aan van 1.0kg per week 0.9kg is precies 1% vet maar aangezien je ook vocht verliest en spieren zul je er vanuit moeten gaan dat elke kilo puur vet 1%vet naar beneden is succes.
WAT? :eek: accepteren? kom ik er niet meer vanaf?

hoe komt dat dan ? zijn het de darmen die uitgezet zijn of zo? :(
**** man! snap dat niet hoezo ik kan het niet meer verandere! er zijn toch ook mensen die na de bulk gaan cutten! en worden toch ook ripped dan!?
maar ik bulk niet eens en toch dat buikje? **** wat moet het wel niet worden als ik echt bulken zou?! :eek: ???

trouwens heb de indruk dat de buik erger is geworden toen ik echt whey ben geen gebruiken! kan dat? of zijn en de specifieke inclinde abs die ik doe?

jeetje dit komt als een slag bij heldere hemel!

50min per dag? wow? echt?

zijn dat jou ervaringen? **** man begin me nu toch even misselijk te voelen!

cardio heb ik geen hekel aan maar 50min per dag vinden om dat nog te doen! jeetje! word mijn moeder gek van me als ik iedere dag de douche in duik en handoek nodig heb en water verbruik :(
 
OMFG, Stop bitching. En ga eerst ff wat research doen want je kennis is zero. Lees de stickies!!
 
Als jij al bij wijze van spreken 10 jaar cardio doet met onderbrekingen is er toch flink iets mis als je een hartslag van 180 BPM hebt na 5 minuten fietsen... Ik haal 182 BPM als ik op max zit en dat na 30 minuten, terwijl ik 5 - 10kg teveel aan mijn ribben heb hangen ;) . Gewoon iedere dag minstens 30 minuten cardio doen, en gezond eten. Ik ben sinds juni 2004 30kg afgevallen door meer sporten, juiste voeding etc... Ik heb nog steeds een klein buikje maar who cares, die gaat vanzelf weg, ga eens gooien met die ijzers want dat doe je te weinig :eek: .
 
Jinsu zei:
Als jij al bij wijze van spreken 10 jaar cardio doet met onderbrekingen is er toch flink iets mis als je een hartslag van 180 BPM hebt na 5 minuten fietsen... Ik haal 182 BPM als ik op max zit en dat na 30 minuten, terwijl ik 5 - 10kg teveel aan mijn ribben heb hangen ;) . Gewoon iedere dag minstens 30 minuten cardio doen, en gezond eten. Ik ben sinds juni 2004 30kg afgevallen door meer sporten, juiste voeding etc... Ik heb nog steeds een klein buikje maar who cares, die gaat vanzelf weg, ga eens gooien met die ijzers want dat doe je te weinig :eek: .
ik te weining met ijzers? hoe kom je daar bij?

ik ga zo naar 190 of meer! al stop ik op dat moment wel vind ik wel even gevaarlijk! maar dat heb ik makelijk na 5min als ik wil

als ik loop naar de fiets toe en ik kom er aan heb ik al 120 maar ik neem aan dat het normaal is toch rust heb ik 65 ongeveer maar dat is zittende
 
Smoothmold zei:
OMFG, Stop bitching. En ga eerst ff wat research doen want je kennis is zero. Lees de stickies!!
JA de kennis van mijn werk etc is me al te veel krijg hier koppijn van als ik de indruk krijg wat sommige hier allemaal weten over voeding etc en dat naast hun normale baan!

wat is trouwens OMFG??

en ik neem aan dat bitching bedoelt is als niet zo wijferig? want anders ie het nog al beledigend! heb gewoon wat vragen! en als jij het vervelend vind dat mensen die stellen zou ik niet in deze post gaan lezen dan he! simple
 
Dan klopt er gewoon iets niet met je lichaam, vooral als ik die stats van jou bekijk. Ik zou toch maar eens een ECG scan ondergaan als ik jou was, want die waardes die jij aangeeft zijn abnormaal hoog.
 
Jinsu zei:
Dan klopt er gewoon iets niet met je lichaam, vooral als ik die stats van jou bekijk. Ik zou toch maar eens een ECG scan ondergaan als ik jou was, want die waardes die jij aangeeft zijn abnormaal hoog.
ECG? was?da

ik weet wel dat ik 1 keer bij de doktok ben langsgegaan omdat de gyn leraar van school had gezegt dat mijn hartslag te langzaam daalde! en ik te uitgeput was

ik vertelde dat tegen de doktor die deed toen een hartmeeting! van nou wat zal het zijn 30sec of zo! kwam dan zon kaartje uit
! hij zij dat ik geen hartritme stoornis had maar wel een sterke hartslag en ik werd naar huis gestuurd!

had zon gevoel van wat moet ik daar nu mee?
en daarna naar huis gegaan maar niks meer laten nakijken!

heb nu een andere doktor en wil eigenlijk eens z;n test doen zoals men dat wel eeens op tv ziet! waarbij ze ook je uitgeblazen lucht etc met z'n buis nakijken! denk dat er idd ook iets niet goed is
 
Man2DaFred zei:
Denk dat het voor jou gewoon je eet schema aan houden word en ijzer sjouwuhh+ cardioen.. en een saunatje hier en daar :)
179,5 en 76 kilo is al netjes dude.. alleen als je dicipline houd en gewoon een schema aan houd moet het toch hopelijk goed komen??
Oh ja en beter zon klein buikje(wat je toch makkelijk weg krijgt) dan te ruim in je vel te hebben gezeten like me dude!(183cm 77kilo atm bf??wel veel skin over) So stop comlplaining and move ur ass to the gym..
mmm een sauna werkt dat echt?
 
Back
Naar boven