XXL Nutrition

biergist tablette en eiwitten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1990_4

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 aug 2005
Berichten
6.153
Waardering
2
Hoi

nou heb ik eens wat biergist tablette gehaalt in de winkel

eens kijken of dat wat doet voor mijn acne!
maar nu lees ik op de verpakking dat er per 100gr 50 % eiwitten in zitten?

dus eigenlijk is die biergist ook nog goed voor spieropbouw of begrijp ik hier iets verkeerd?
 
Markywannabee zei:
Hoi

nou heb ik eens wat biergist tablette gehaalt in de winkel

eens kijken of dat wat doet voor mijn acne!
maar nu lees ik op de verpakking dat er per 100gr 50 % eiwitten in zitten?

dus eigenlijk is die biergist ook nog goed voor spieropbouw of begrijp ik hier iets verkeerd?


neem jij 100gram biergist tablette in 1 keer, nee eerder 1 of 2 gram en dan krijg je dus misschien 1 gram eiwit binnen

heb je niks aan dus ;)
 
Lol is idd maar paar gram. Bij mij is het 3gram/dag. Goed topic trouwens, was de mijne bijna vergeten nemen. :thumbup:
 
Samu zei:
Lol is idd maar paar gram. Bij mij is het 3gram/dag. Goed topic trouwens, was de mijne bijna vergeten nemen. :thumbup:

geen dank!
karma? :D
 
tswhey zei:
neem jij 100gram biergist tablette in 1 keer, nee eerder 1 of 2 gram en dan krijg je dus misschien 1 gram eiwit binnen

heb je niks aan dus ;)
alle beetje helpen ;-)
 
wat zijn trouwens de ervaringen ermee tegen de acne hier op het forum?

ik gebruik het sinds gisteren en moet dan 3x 6 tablette nemen volgens de verpakken ik houd het nu op 2 x 6 smorgens en avonds
 
Mijn ervaringen zijn er goed mee, had een paar puistjes en die verdwenen als sneeuw voor de zon.
 
Action Roy zei:
Mijn ervaringen zijn er goed mee, had een paar puistjes en die verdwenen als sneeuw voor de zon.

ok

en over welke periode hebbben we het dan over? wanner verdwenen ze na innamen en hoeveel nam je dan in?

thx
 
Die verdwenen binnen 3 dagen of zo, ik nam er een stuk of 5 s morgens en weer 5 s avonds.
 
a ok ik neem ze nu al in vanaf vrijdag maar er verdwijnd helemaal niks!

2 x 6 en zinds gisteren 3x6 als het even lukt!

hoeveel nam jij in?
 
Markywannabee zei:
Hoi

nou heb ik eens wat biergist tablette gehaalt in de winkel

eens kijken of dat wat doet voor mijn acne!
maar nu lees ik op de verpakking dat er per 100gr 50 % eiwitten in zitten?

dus eigenlijk is die biergist ook nog goed voor spieropbouw of begrijp ik hier iets verkeerd?

He man ga s trainen ipv steeds post's te openen over die stinkende biergist shit :D
 
Laatst bewerkt:
En ik vond het nog zo lekker ruiken! bier bier ;-)

jaja ben trainen maandag dus disndag rust dus vandaag weer ! rustig aan he! ;-)
 
Back
Naar boven