XXL Nutrition

Big Bang - Scitec

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Creatine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? BIG BANG! is de ultieme intensiteit pre-workout Maximizer formule die een verbazingwekkende matrix van 50 krachtige ingrediënten levert.
    BIG BANG! beschikt over de grootste dosis werkzame bestanddelen in de wereld zonder koolhydraten en andere "vullers"!
    BIG BANG! omvat unieke creatines en andere spier-cel volumizers, sterke stimulerende en mentale focus enhancers, onze nieuwe, 5 componenten "PENTACARN" L-Carnitine matrix; een serieuse stikstofmonoxide- bloedstroom verhogend en spierpomp versterkend complex. Bovendien levert BIG BANG! een ruime portie aan aminozuren (alle essentiële aminozuren), met inbegrip van onze beroemde "G-bom" multi-vector glutamine super-matrix en als dat nog niet genoeg was, hebben we de beste vermoeidheidbestrijders: Beta-Alanine, GAKIC, Creatinol-O-Fosfaat en Citrulline Malate.
    Om de formule af te rondebn, hebben we ingrediënten toegevoegd om de gevoeligheid voor insuline, testosteron productie en het werkzame bestanddelen om de absorptie te optimaliseren!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 8 weken (25 servings potinhoud 825 gram)
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Sinasappel smaak: niet echt lekker, maar te doen
  • Welke dosis heb je gebruikt? Meng 1 portie (33 gram) met 300-500 ml koud water. Dit product is licht koolzuurhoudend, open de shakerdeksel elke 5 seconden bij het mengen om een expolosie te voorkomen. Gebruik: 30-45 minuten voor de training.
  • Waar heb je het supplement gekocht? The National Healh Company (TNHC)
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 54,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ben nog maar net mee begonnen. Maar bevalt goed.

Mijn review:
Volgens TNHC is BIG BANG een stapje hoger dan xpand xtreme pump.
Mijn ervaring is dat je niet de extreme energie van xpand xtreme pump krijgt, maar wel een betere focus. Tinteling valt wel mee, en heb geen slapeloze nachten ervan. Dus voor de mensen die ene stapje hoger willen dan xpand xtreme pump is BIG BANG een aanrader.


Hier nog Info over BIG BANG

Supplementen info:
Portie: 33 gram ( 1 schep)
Hoeveelheid per portie Dagelijkse waarden:
Calorieën 18 kcal
Totaal Koolhydraten 4,5 g 2%
Suikers 0 g
Natrium 452 mg 19%
Nicotinamide 100 mg 500%

BIG BANG melange 28.228 mg †
Creatine-Cell Volumizers:
Creatine monohydraat, Creatine Ester Phosphate, Creatine Ethyl Ester Malate, Taurine Ethyl Ester, Tri-Creatine Citraat, Tri-Creatine HMB, Glycocyamine

StimulBANG:
Cafeïne (watervrij), L-Tyrosine Ethyl Ester HCl, Groene Thee (extract, 90% polyfenolen, 50% EGCG), Raspberry ketonen, β-fenylethylamine HCl, Synephrine (Citrus Aurantium 95%)

PENTACARN Novel L-Carnitine Matrix:
L-Carnitine Fumarate, L-Carnitine L-tartraat, Acetyl L-Carnitine, Glycine Propionyl-L-Carnitine, L-Carnitine Propionyl

BIG POMP stikstofoxide doorbloeding Boosters:
Di-Arginine Malate, Di-Arginine OROTAAT, L-Arginine Alpha-Ketoglutarate (AAKG), L-Arginine (basis), L-Arginine Ethyl Ester HCl, Nicotinamide

Essentiële en Anabolic Aminozuur Super-Matrix:
L-Leucine, Taurine, L-Tyrosine, L-lysine, L-Isoleucine, L-Valine, L-Ornithine, L-histidine, L-methionine, L-Fenylalanine, L-Threonine, L-tryptofaan

Vermoeidheid bestrijder Super-Matrix:
Beta-alanine, L-Citrulline Malate, Glycine L-Arginine Alpha Ketoisocaproate Calcium (GAKIC), Creatinol-O-fosfaat, PEAK ATP ® (adenosine 5-trifosfaat)

G-BOMB Multi-Vector Glutamine Super-Matrix:
Geacetyleerd glutamine analoog: N-acetyl-L-glutamine, Vrije vorm aminozuur versie: L-glutamine, veresterd molecuul vorm: Glutamine ethyl ester, Stabiel glutamine dipeptide: L-alanyl-L-glutamine

Optimaliseerder Matrix:
Tribulus terrestris, Cinnamomum Burmanni (water-extract), Grape Seed extract (Vitis vinifera; 95% polyfenolen)

Expressorb actieve stoflevering enhancement systeem:
Glucose polymeren (maltodextrine), natriumwaterstofcarbonaat, naringinegehalte, Bioperine ®

24564277.jpg
 
Leuk dat je een acount aanmaakt om dit met ons te delen :thumbs:
 
vast een verkoper.
nee ben zeker geen verkoper. Zit al wel een tijdje op deze forum, maar had dus nog geen posts achtergelaten. Ben vaste klant bij TNHC en vandaar dat ik me verhaal ook daarop heb gebaseerd. Ze geven daar gewoon goede raad. Alleen is er op internet over BIG BANG nog vrij weinig te vinden. Dus ben benieuwd naar ervaringen van anderen.
 
ik ben ook net begonnen met Big Bang. het is zeker een product wat een stuk completer is.
op de pot zelf staat dat een 1 serving 2 scheppen is.
zelf merk ik dat zoals vandaag ik veeeel druk op mn kop heb. POMP op de verkeerde plaats dus.

verder staat er op de pot ook dat het niet aan te raden is te gebruiken met andere preworkout producten. doe dit dus ook echt niet of met kleine doseringen.

na 1 N.O 3 pilletje en die big bang, voelde me kop echt te opgepompt.

ervaart iemand anders dit ook? met alleen big bang?
 
ik ben ook net begonnen met Big Bang. het is zeker een product wat een stuk completer is.
op de pot zelf staat dat een 1 serving 2 scheppen is.
zelf merk ik dat zoals vandaag ik veeeel druk op mn kop heb. POMP op de verkeerde plaats dus.

verder staat er op de pot ook dat het niet aan te raden is te gebruiken met andere preworkout producten. doe dit dus ook echt niet of met kleine doseringen.

na 1 N.O 3 pilletje en die big bang, voelde me kop echt te opgepompt.

ervaart iemand anders dit ook? met alleen big bang?

Je kop te opgepompt??????
 
Je kop te opgepompt??????

haha ik dacht dat het al zo werd opgevat.:rolleyes:
ik heb na het gebruik naast een goede pomp na het trainen ook langer een erge druk op mijn hoofd.
zelfde gevoel als je 1 minute onder ste boven hangt...

ik heb zelf veel training ervaring en heb redelijk wat producten geprobeerd.
maar dit rare voorval is nog nooit eerder voorgekomen:(
 
Éen serving is idd 2 1/3 schep. Ik snap misschien wel wat je bedoeld, als ik het inneem voel ik paar minuten erna wel wat in men hoofd. Vooral in begin had ik beetje koppijn ervan (niet erg) maar nu voel je wel goed dat je een goede focus heb, misschien dat je dat bedoeld?

Verder bevalt het me wel goed. Alleen heb het gevoel dat door deze creatine je wel beetje pukkels krijg
 
Éen serving is idd 2 1/3 schep. Ik snap misschien wel wat je bedoeld, als ik het inneem voel ik paar minuten erna wel wat in men hoofd. Vooral in begin had ik beetje koppijn ervan (niet erg) maar nu voel je wel goed dat je een goede focus heb, misschien dat je dat bedoeld?

Verder bevalt het me wel goed. Alleen heb het gevoel dat door deze creatine je wel beetje pukkels krijg

uhhmmm.. ik heb daar gelukkig nog geen last van gehad.
iedere lichaam zal er natuurlijk ook net iets anders op reageren dan een ander.
ik neem binnenkort de beschrijving van dit supplement mee naar een dokter die daar deskundig in is. en zal mijn probleem daar ook uitleggen.

ik zal zijn reactie hier op posten zodat anderen misschien ook hier iets aan hebben.
 
Kan je Big Bang met amino 5600 gebruiken??
 
hallo,

ik gebruik sinds kort, nu 2 weken, the big bang.
ik gebruik hier ook een speciaal schema voor om de resultaten te perfectioneren,
het enige wat ik nu merk aan het product is;
dat ik onzettend veel ga zweten zelfs wanneer ik weinig inspanning lever.

is er toevallig iemand die dit product ook al heeft gebruikt en die daar ongeveer de resultaten van bekend kan maken.

greetz.
Sierat.
 
Ik heb Big-Bang ook gebruikt en vond hem aanzienlijk beter als X-pand, kan ook aan mn training liggen maar heb het idee dat ik er ook meer op groei. Ik koop m nu bij scitec-online.nl want in de winkel was hij best duur (55,-) :S
 
Back
Naar boven