Fitness Seller

Big Boys dont cry?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vorige week nog bij de woensdagavond film op RTL 4..


Nee.. ik weet het niet eens meer.. Echt huilen dan van verdriet. Volgens mij 4 jaar geleden bij het overlijden van mijn opa voor het laatst.

Ik laat wel eens een traan rollen als ik kwaad ben, maar dan moet je echt snel wegwezen.. Dan flip ik echt helemaal de pan uit :D
 
2 weken geleden bij de crematie van me opa.
 
Vorige week toen ik ui aan het snijden was..

Denk al een jaar of 6 niet meer. No offence maar ik vind het totaal niet mannelijk :) Ik heb een gym om emoties los te laten.
 
Tranen rollen regelmatig over m'n wangen, maar echt janken? Geen idee eigenlijk.
 
Flikker op met dat gebleer, vooral poepel. Een echte bodybuilder jankt niet, die duikt gewoon een blik rauwe vis in met scherpe randen en die draait hij een paar keer over zn gezicht. Pijn moet je met pijn bestrijden, dit is even effectief als het stoer klinkt.
 
Flikker op met dat gebleer, vooral poepel. Een echte bodybuilder jankt niet, die duikt gewoon een blik rauwe vis in met scherpe randen en die draait hij een paar keer over zn gezicht. Pijn moet je met pijn bestrijden, dit is even effectief als het stoer klinkt.

:roflol::roflol:
 
Flikker op met dat gebleer, vooral poepel. Een echte bodybuilder jankt niet, die duikt gewoon een blik rauwe vis in met scherpe randen en die draait hij een paar keer over zn gezicht. Pijn moet je met pijn bestrijden, dit is even effectief als het stoer klinkt.

En wat was dat dan laatst, toen je fles JD op was? Oh, dat wou ik ff zeggen..........
 
ik denk dat ik voor het laatst gehuild heb toen mijn oma begraven werd 1 jaar geleden
 
Toen ik hoorde dat Steve Irwin dood was en de speech van zijn dochter op zijn memorial day. :(
 
2 maanden geleden toen ik de horen kreeg dat m'n oma kanker had.... :'(
 
Dat was ergens vorig jaar, toen ik relatie van 2 jaar uitmaakte.. een weekje lopen snotteren. Dat is dan denk ook gelijk de enige keer in de laatste 5 jaar?
 
Tranen rollen regelmatig over m'n wangen, maar echt janken? Geen idee eigenlijk.

Een echte emo-boy als jij zal toch wel wekelijks een traantje weg pinken bij het schrijven van je poëzie...?
 
Moet al hele tijd terug zijn, een 3-tal jaren (en evenveel relaties) geleden denk ik, toen ik gedumpt werd door toenmalige vriendin.
 
vandaag nog...liefdesverdriet! :(
 
toen ik het uitmaakte met mijn vriendin een poosje terug. Echt tranen met tuiten.

Ik wil er even bij vermelden dat ik wel heel erg mannelijk huil. Ik draag het leed van het leven tragisch maar grootmoedig zoals Atlas die het gewicht van de aarde meetorst. Dus niet dat jullie denken dat ik een mietje ben ofzo.
 
Zo'n half jaar geleden ongeveer. Ik was zo woest op m'n vriendin in een ruzie dat ze er keihard van ging janken, was ook voor het eerst dat ik haar echt zag huilen van verdriet waardoor ik het ook niet meer helemaal droog kon houden :(
 
Toen ik hoorde dat de backstreetboys uit elkaar gingen.
 
Ik kan het mij niet meer herinneren. Volges mij toen mijn ouders zware ruzie hadden en gingen scheiden, maar dat is al even geleden (paar jaar). Maar idd huilen gaat niet altijd om een of andere reden.
 
toen ik het uitmaakte met mijn vriendin een poosje terug. Echt tranen met tuiten.

Ik wil er even bij vermelden dat ik wel heel erg mannelijk huil. Ik draag het leed van het leven tragisch maar grootmoedig zoals Atlas die het gewicht van de aarde meetorst. Dus niet dat jullie denken dat ik een mietje ben ofzo.

Ja kerel, hoe komt dat dan eigenlijk. Laatste wat ik weet is dat je liep te wachten tot ze terug kwam... ofzo? :(
 
Back
Naar boven