MuscleMeat

Big Cat en alle anderen

Bezoekers in dit topic

dennis80

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2002
Berichten
60
Waardering
0
Dit ga ik gebruiken.

Week 01 Dianabol 40mg per dag - Testosteron Enanthate 500mg - Deca 400mg
Week 02 Dianabol 40mg per dag - Testosteron Enanthate 500mg - Deca 400mg
Week 03 Dianabol 40mg per dag - Testosteron Enanthate 500mg - Deca 400mg
Week 04 Dianabol 40mg per dag - Testosteron Enanthate 500mg - Deca 400mg
Week 05 Testosteron Enanthate 500mg - Deca 400mg
Week 06 Testosteron Enanthate 500mg - Deca 400mg
Week 07 Testosteron Enanthate 500mg - Deca 400mg
Week 08 Testosteron Enanthate 500mg - Deca 400mg
Week 09 HCG 3000 IU HCG
Week 10 HCG 1500 IU HCG
Week 11 HCG 1500 IU HCG - Clomid 150mg per dag
Week 12 Clomid 150mg per dag
Week 13 Clomid 100mg per dag
Week 14 Clomid 100mg per dag

Hoeveel proviron en Nolvadex moet ik gaan gebruiken en hoe moet ik deze verdelen over mijn kuur?
graag jullie mening.

Groeten Dennis
 
Ik zou geen proviron en nolvadex gebruiken alleen als het nodig is. Verder zou ik de dianabol nog 2 weken langer gebruiken.
 
geen oestrogeen bescherming?

Moet ik geen oestrogeen blockers nemen? waarom?
 
Je zal ze waarschijnlijk moeten nemen, maar houd ze bij de hand als het probleem zich voordoet, niet als er geen zichtbare problemen zijn moet oestro.
 
Voorkomen is toch beter dan genezen?

Overal lees ik dat je oestrogeen blockers moet gebruiken, maar nergens staat hoeveel, waarom of wat je moet gebruiken.

Dennis
 
In dit geval niet. Als je op voorhand blokkers gaat nemen dan verlies je de anabole werking van oestro, dus alleen doen als je echt zaken lichamelijk gaat merken, nolvadex werkt toch bijna onmiddelijk dus waar ben je bang voor?
 
Nolvadex verlaagt je IGF-1 waarden, dus alleen oestrogeen remmer/blokkers gebruiken als je het echt nodig hebt.
 
Oké bedankt,

Zou ik dianabol 2 weken langer gebruiken en moet ik niet op en afbouwen? Ik heb ook nog wat Clenbuterol liggen, zou ik dat erbij nemen en zo ja hoe ga ik dat dan verdelen?

Dennis
 
Ik zelf merk dat de grootste werking van D-bol na 4 wk afneemt dus zou ik het lekker op 4wk houden.
De werking van clenb. is op sommige boards zwaar bekritiseerd over zijn werking.
Succes.
 
Waarom zou je in godsnaam clen gebruiken in een massa kuur? Heeft werkelijk totaal geen zin.
 
Back
Naar boven