MuscleMeat

Big Cat en andere deskundigen: Graag jullie mening over sth en gyno (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Smoothmold

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 nov 2003
Berichten
5.768
Waardering
6
Ik kom net terug van het ziekenhuis en de plastisch chirurg vertelde mij dat ik geen gyno had. Er was geen sprake van een schijf achter mijn tepel.
Ik had gewoon klierweefsel wat elke man heeft. Ik heb een lichte vetophoping rondom mijn tepel wat (misschien icm het klierweefsel) puffy nipples veroorzaakt. Doordat mijn borstspier is ontwikkelt valt het meer op doordat deze het vet en het klierweefsel naar voren drukt. Daarbij heb ik een bf% dat niet hoger is dan 8% (waarschijnlijk nog iets lager).
Opereren was geen optie volgens hem.

Maar ik heb dus nog wel last van puffy nipples. Een paar gasten op het board gebruiken sth om de gyno te doen verhelpen. zie [Link niet meer beschikbaar]

Quote van Reddevil13:
"Het enige wat echt werkt is sth in de klier spuiten met een slinnaaldje of operatief te laten verwijderen. De sth lost het vet op. De gyno is vaak een vet ophoping en de sth heeft onder anderen de eigenschap om vet te doen verdwijnen. Ik weet uit eigen ervaring dat dit werkt. Vaak na een kuur last van en dan ram een paar keer per week 2 tot 3 i.e. in per tepel!"

Hoe denken jullie hierover? Volgens hen werkt het wel. Kunnen jullie dit misschien onderbouwen?

Groet
 
Zou ik ook graag willen weten!
 
STH in je tepel rammen tegen gyno? :S Het moet niet gekker worden..
 
Volgens mij is het voornamelijk klierweefsel dus dat gaat dan toch niet weg met STH?
 
Dit heb ik idd ook gelezen en gehoord, maar of het echt werkt?
 
Smoothmold zei:
Ik kom net terug van het ziekenhuis en de plastisch chirurg vertelde mij dat ik geen gyno had. Er was geen sprake van een schijf achter mijn tepel.
Ik had gewoon klierweefsel wat elke man heeft. Ik heb een lichte vetophoping rondom mijn tepel wat (misschien icm het klierweefsel) puffy nipples veroorzaakt. Doordat mijn borstspier is ontwikkelt valt het meer op doordat deze het vet en het klierweefsel naar voren drukt. Daarbij heb ik een bf% dat niet hoger is dan 8% (waarschijnlijk nog iets lager).
Opereren was geen optie volgens hem.

Maar ik heb dus nog wel last van puffy nipples. Een paar gasten op het board gebruiken sth om de gyno te doen verhelpen. zie [Link niet meer beschikbaar]

Quote van Reddevil13:
"Het enige wat echt werkt is sth in de klier spuiten met een slinnaaldje of operatief te laten verwijderen. De sth lost het vet op. De gyno is vaak een vet ophoping en de sth heeft onder anderen de eigenschap om vet te doen verdwijnen. Ik weet uit eigen ervaring dat dit werkt. Vaak na een kuur last van en dan ram een paar keer per week 2 tot 3 i.e. in per tepel!"

Hoe denken jullie hierover? Volgens hen werkt het wel. Kunnen jullie dit misschien onderbouwen?

Groet

Als je het zo bekijkt dan vind ik Libostabil een betere optie. Aangezien dat juist wordt gebruikt om plaatselijk vet te verbranden zal het- 1. goedkoper zijn- en 2. doelgerichter werken.

Maar of het daadwerkelijk kan moet je ff uitzoeken op google "lipodissolve".

Je kunt eventueel een privekliniek bellen om te vragen of het daadwerkelijk mogelijk is.
 
Ik heb een tijd geleden een kliniek in Amsterdam gebeld, die spuiten de Lipostabil gewoon in de borst.
 
ray007 zei:
Ik heb een tijd geleden een kliniek in Amsterdam gebeld, die spuiten de Lipostabil gewoon in de borst.

Dat zou je dus ook zelf kunnen doen (als je er aan kan komen)?
 
hmmm, dus eventjes checken : De dokter heeft je zelf vertelt dat het GEEN gyno was en je houd hieraan vast ? Dat snap ik even niet.

Als het echt een estrogeen probleem is, dan moet 15 dagen met nolva meer dan voldoende zijn. 5 dagen 40 en daarna 20 mg per dag. Helpt dat niet, dan is het ook geen estrogeen probleem, maar inderdaad wat onverhoopte vetophoping die je na je volgende bulk moet kwijt zijn.

Groeihormonen tegen puffy nipples lijkt me wat raar, vooral omdat GH en IGF's een rol spelen in de ontwikkeling van gyno.
 
Big Cat zei:
Groeihormonen tegen puffy nipples lijkt me wat raar, vooral omdat GH en IGF's een rol spelen in de ontwikkeling van gyno.

Hier zit wel wat in wat je zegt, maar als je aan de gh zit op de plaatsen waar je injecteerd verbrand je toch meer vet? dan zo het kunnen om zo van je puffy tepels af te komen.

maar voor mijn gevoel zou ik er geen 'lipodissolve" voor gebruiken lijkt me nogal pijnlijk :o
 
kevinlorenzin zei:
Hier zit wel wat in wat je zegt, maar als je aan de gh zit op de plaatsen waar je injecteerd verbrand je toch meer vet? dan zo het kunnen om zo van je puffy tepels af te komen.

maar voor mijn gevoel zou ik er geen 'lipodissolve" voor gebruiken lijkt me nogal pijnlijk :o

Dan zou ik nog eerst met de nolva proberen om te bevestigen dat het niet estrogeen is, anders zou je eerder gyno veroorzaken.
 
ik heb laatst een bloedonderzoek laten doen waaruit bleek dat de waarden testosteron, estrogeen normaal zijn. Nu zeg ik niet dat ik gyno heb, maar wat ik wel heb zijn die hatelijke punters die zichtbaar door mijn t-shirt heenkomen :mad: Het zal dus wel een te maken hebben met de vetophoping die zich concentreert rondom mijn tepel die in mijn optiek afbreuk doet aan mijn verdere verschijning.

Kan iemand mee meer input geven over Lipostabil? Wie heeft het gebruikt etc?
 
Laat anders eens een foto zien, ik heb wel lipostabil gebruikt, alleen niet in mijn borsten.
 
je kan beter gewoon wat human grade novladex kopen, je hebt ze ook in doseringen van 40mg. Daar moetje gyno na een week wel sterk mee worden afgenomen.
 
fer zei:
je kan beter gewoon wat human grade novladex kopen, je hebt ze ook in doseringen van 40mg. Daar moetje gyno na een week wel sterk mee worden afgenomen.

Human grade nolva van 40 mg? Nooit van gehoord :o
 
Hey bro ik ging ook langs de plastisch chirurg en hij kwam met hetzelfde verhaal als bij jou! Ik heb mezelf toch laten opereren na lang doorzeuren! Hij zei zelfs dat het er lelijker op ging worden! Ik heb het toch door laten gaan en ben super tevreden geen knobbel meer achter mijn tepels en er zijn zelfs geen littekens zichtbaar!!!
Dus als je er echt mee zit gewoon laten doen!
 
Niet dat ik last heb van gyno, gewoon uit interesse, maar wat kost zo'n operatie ongeveer?
 
Ik heb hetzelfde hier en op andere boards gelezen over PGF2-alfa. Schijnt ongeloofelijk pijn te doen, maar wel te werken. Zou niet meteen kieze voor opereren. Beter eerst verder zoeken. Succes!
 
Mr. B.I.G. zei:
Hey bro ik ging ook langs de plastisch chirurg en hij kwam met hetzelfde verhaal als bij jou! Ik heb mezelf toch laten opereren na lang doorzeuren! Hij zei zelfs dat het er lelijker op ging worden! Ik heb het toch door laten gaan en ben super tevreden geen knobbel meer achter mijn tepels en er zijn zelfs geen littekens zichtbaar!!!
Dus als je er echt mee zit gewoon laten doen!


kreeg ook zo'n antwoord. Ja, er valt bijna niets weg te halen. En de littekens vallen dadelijk meer op dan hoe het er nu uit ziet. :mad: Maar als ik toch doorzet wordt het NIET vergoed natuurlijk en daar heb ik het geld niet voor. :(

Ik kijk het nog even aan en ga op zoek naar andere alternatieven zoals wellicht lypolyse een optie is.
 
In Belgie kun je het al vanaf 250 euro laten doen. Hier in NL zijn ze natuurlijk wat hebberiger en betaal je er al gauw 2000 euro voor.
 
Back
Naar boven