MuscleMeat

Big Cat vraagje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

patrick

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
897
Waardering
0
Hoe kan ik op de meest effectieve manier mijn SHBG verlagen zodat ik meer vrij testosteron overhou?

Ik heb veel gelezen over hoe Proviron en Winstrol hiervoor goed werk zouden doen, ben jij het hier ook mee eens?

Insuline zou als het goed is ook SHBG verlagen toch?

Verder is meer dan 50% van het aanwezige testosteron gebonden aan albumin, andere 48% of zoiets aan SHBG. nu is albumin een eiwitsoort toch? Dit wordt toch niet beinvloedt door eiwitinname neem ik aan?(verhoging van albumin dan) miss zeg ik iets heel doms maar goed.




thnx
 
Ja heb ik al gelezen :D zijn allemaal artikelen die op CEM/Elite/Anasci stonden. Alleen wilde ik ff weten of BC Hierover wat meer kon vertellen..

Maar thnx voor de link anyway
 
Kan je wel vertellen dat DHT dus idd je SHBG verlaagt waardoor er meer vrijtestosteron beschikbaar is.
Dus ik zou voor de winny gaan. dan heb je ook een anabool effect.
 
je wil je shbg niet velagen wat dat velaagt ook je vrije testo !!

het staat in verhouding tot elkaar hoemeer gebonden testo hoe meer vrije... :-)
 
Originally posted by patrick
Hoe kan ik op de meest effectieve manier mijn SHBG verlagen zodat ik meer vrij testosteron overhou?

Ik heb veel gelezen over hoe Proviron en Winstrol hiervoor goed werk zouden doen, ben jij het hier ook mee eens?

Insuline zou als het goed is ook SHBG verlagen toch?

Verder is meer dan 50% van het aanwezige testosteron gebonden aan albumin, andere 48% of zoiets aan SHBG. nu is albumin een eiwitsoort toch? Dit wordt toch niet beinvloedt door eiwitinname neem ik aan?(verhoging van albumin dan) miss zeg ik iets heel doms maar goed.

Provi is zeer effectief op dat gebied, het heeft zelfs een iets grotere affiniteit voor SHBG dan gewone DHT. Betwijfel of winny echt in de buurt komt van wat provi doet, hoewel het uiteraard ook helpt.

De grote vraag is, hoeveel nut is er nu effectief te halen uit het verlagen van SHBG ? want het lijkt dat de meeste SHBG blokkers ook aromatase blokkers zijn, waardoor er moeilijk een onderscheid te maken is over het voordeel ervan. Aan de ene zijde moet testo vrij zijn om te werken, aan de andere zijde heeft het albumine en SHBGnodig voor transport doeleinden ook.
 
Originally posted by DUTCH BUSTER
je wil je shbg niet velagen wat dat velaagt ook je vrije testo !!

het staat in verhouding tot elkaar hoemeer gebonden testo hoe meer vrije... :-)

Niet bij exogene toediening van testosterone ...
 
Originally posted by Big Cat


Niet bij exogene toediening van testosterone ...

het moet er toch wel iets mee temaken hebben mijn shbg is dus veel te laag en ik heb altijd al het probleem gehad dat ik bijna niet reageer op AS.

ik zit nu in m`n kuur met 350 mg diana 1000 mg finaplix 1000 mg TE 600 mg boldone per week... en begin nu iets te merken de meeste hier zouden dan groeien als kool en ja het is echt het komt van edge af ;-)

ik blijf er toch op terug komen dat het dus met de hoogte van het shbg temaken heeft..

:cool:
 
Dutch jou SHBG is te laag? heb je dat laten bepalen met een bloedtest?

BTW als je niet groeit van AS dan weet je toch dat HGH, slin en dan AS er zijn om je te helpen. :thumbup:
 
neem dan maar een 2e hyp. op je huis :p
 
Originally posted by Champ
Dutch jou SHBG is te laag? heb je dat laten bepalen met een bloedtest?

BTW als je niet groeit van AS dan weet je toch dat HGH, slin en dan AS er zijn om je te helpen. :thumbup:


is idd bepaalt met een aantal bloedtesten ook fsh en tsh (geloof ik)

ik dacht dat ik al lomp genoeg bezig was insuline en hgh word me te gek ;)

er zijn grenzen :rolleyes: anders verkoop je toch gewoon de boot :D :D :D :D :cool:
 
Misschien een tip voor je DB, probeer toch tevreden te zijn met je lichaam, anders ben ik bang dat je onverantwoorde hoeveelheden AAS gaat gebruiken en daarmee alles naar de kloten spuit. Je kunt nou eenmaal je aangeboren genetische (tekortkomingen) niet met AAS veranderen.
groet Rob
 
Als jij tevreden bent met je lichaam, dan ben je geen bodybuilder ... Dan ben je op zn best een body-behouder.
 
Ik bedoel te zeggen dat als je een lichaamlijke tekortkoming hebt en daardoor met een ((normale)) dosis AS geen progressie kunt boeken je uit moet gaan kijken voor iets wat dan waarschijnlijk toch niet haalbaar is, en dan vind ik dat ik als advies toch best wel mag zeggen dat hij tevreden kan zijn met zijn huidige behaalde progressie!!, En inderdaad een BB-er streeft natuurlijk altijd naar perfectie!!
 
JA maar, toch niet meer op JOU leeftijd!!
 
..je hoeft toch niet ontevreden te zijn met je lichaam om te vinden dat er wat aan verbeterd kan worden..
 
Back
Naar boven