AndroidHealthClinic

Big Cat, wat een mega site heb ie. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Riki

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 apr 2003
Berichten
262
Waardering
0
Ik heb de afgelopen 3-4 weken het inet afgestruind naar allerlei info over aas, nu pas kom ik erachter dat Big Cat 1 van de beste heeft, great stuff!

Grtz
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Riki
Ik heb de afgelopen 3-4 weken het inet afgestruind naar allerlei info over aas, nu pas kom ik erachter dat Big Cat 1 van de beste heeft, great stuff!

Grtz

ik snap jou niet zo, je zoekt zoveel info op over as enzo, maar je wilt wel gebruiken>maar die hoeveelheden die je wilt gebruiken, daar groeit een mug niet eens van.

Het is verglijkbaar als wel willen zwemmen maar geen water over je hoofd willen hebben,,,,,
 
Levrone, ik heb denk een beetje koudwatervrees :) . Heb nog nooit aas gebruikt, maar gaat wel weer over.

Grtz
 
Re: Re: Big Cat, wat een mega site heb ie.

Originally posted by Levrone@


ik snap jou niet zo, je zoekt zoveel info op over as enzo, maar je wilt wel gebruiken>maar die hoeveelheden die je wilt gebruiken, daar groeit een mug niet eens van.

Moet je voor jezelf uitmaken hoe ver je wil gaan....
Mits de juiste voeding en training zal hij er wel IETS mee groeien, en zal de schade aan de gezondheid minimaal zijn...
Ikzelf heb voor een stevige eerste kuur gekozen.
 
Re: Re: Re: Big Cat, wat een mega site heb ie.

Originally posted by Olimantado


Moet je voor jezelf uitmaken hoe ver je wil gaan....
Mits de juiste voeding en training zal hij er wel IETS mee groeien, en zal de schade aan de gezondheid minimaal zijn...
Ikzelf heb voor een stevige eerste kuur gekozen.


Ja dat heb ik gelezen Oli, jij gaat echt helemaal all the way
Ik denk wel dat je weet waar je bezig mee bent (hoop ik).

Veel succes met je voeding, training en het groeien natuurlijk!!!:grin:
 
Oke maar stel dat je allen test zou willen kuren voor 10 weken en je zegt ik doe mild ik zet 250 mg per week dan haal je veeeeel minder resultaat als met 500 mg en qua gezondheid zal het niet uitmaken of je nou 250 of 500 zet
 
Originally posted by Juriaan
en je zegt ik doe mild ik zet 250 mg per week dan haal je veeeeel minder resultaat als met 500 mg en qua gezondheid zal het niet uitmaken of je nou 250 of 500 zet


Dat zegt men, maar ik betrouw het toch niet goed die grote hoeveelheden test.... Ik weet wel zeker dat dit mijn eerste en enige kuurtje wordt, hoe lekker het ook gaat!!
 
Originally posted by Olimantado



Dat zegt men, maar ik betrouw het toch niet goed die grote hoeveelheden test.... Ik weet wel zeker dat dit mijn eerste en enige kuurtje wordt, hoe lekker het ook gaat!!
Sorry maar dat komt niet erg geloofwaardig over.
Laatst zei je nog iets van dat je misschien nog ging kuren hierna.
En het is voor iedereen heel verleidelijk van na de kuur nog een kuur te doen.
Dus pas op met die uitspraken ;)
Al respecteer ik wel die keuze als je het echt meent en als je het ook kan waarmaken.
 
btw: 250 of 500 mg, je test productie zal hoe dan ook stoppen. Je moet eigenlijk het totaalplaatje bekijken, als je stackt dan is 250 mg test goed voor een beginner (al ben ik zelf niet voor die lage dosissen) Maar een test only cycle heeft imo méér dan een kwart gram nodig om aanzienlijk resultaat te verkrijgen.
Verder is de invloed van exogene testosteron op zich eerder gezond dan ongezond.
Het enige probleem zit bij de invloed op je eigen productie. (Bij hoge dosissen (boven de gram/week) en lange termijn gebruik kan dit echt schadelijk worden)
 
Re: Re: Big Cat, wat een mega site heb ie.

Originally posted by Levrone@


ik snap jou niet zo, je zoekt zoveel info op over as enzo, maar je wilt wel gebruiken>maar die hoeveelheden die je wilt gebruiken, daar groeit een mug niet eens van.

Het is verglijkbaar als wel willen zwemmen maar geen water over je hoofd willen hebben,,,,,


Nee het is meer zoiets van hij wil; met de auto naar Spanje maar wil maar 10 liter benzine tanken. Hij gaat wel op weg maar zal nooit bereiken wat hij eigenlijk wil.

Met 15 mg dbol zal er wel iets van een pomp komen maar de groei blijft achter.
 
Re: Re: Re: Big Cat, wat een mega site heb ie.

Originally posted by Diver2000



Nee het is meer zoiets van hij wil; met de auto naar Spanje maar wil maar 10 liter benzine tanken. Hij gaat wel op weg maar zal nooit bereiken wat hij eigenlijk wil.

Met 15 mg dbol zal er wel iets van een pomp komen maar de groei blijft achter.


Ja precies, ;)
 
Ja, als ik het spul bestel doe ik dat wel voor normale hoeveelheden, zal wel rustig beginnnen, alle bewgin is moeilijk.

Grtz
 
Ja, als ik het spul bestel doe ik dat wel voor normale hoeveelheden, zal wel rustig beginnnen, alle bewgin is moeilijk.

Grtz
 
Re: Re: Re: Big Cat, wat een mega site heb ie.

Originally posted by Olimantado


Moet je voor jezelf uitmaken hoe ver je wil gaan....
Mits de juiste voeding en training zal hij er wel IETS mee groeien, en zal de schade aan de gezondheid minimaal zijn...
Ikzelf heb voor een stevige eerste kuur gekozen.

Dat is natuurlijkk onzin. De suppressie van je lichaam heb je toch al, dus als je die dosis dan hoog of laag neemt maakt niet uit. Het enige waar je rekening mee moet houden is nevenwerkingen als bvb gyno, vochtretentie ed...
Schade aan de gezondheid zal op langer termijn hoger zijn, omdat je uiteindelijk vaker zult kuren.
 
Back
Naar boven