MuscleMeat

Big Cat

Bezoekers in dit topic

Pastasaus

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 aug 2005
Berichten
2.200
Waardering
81
Naar aanleiding van dit topic:
[Link niet meer beschikbaar]

Werd ik al nieuwsgierig hoe het met Big Cat zou zijn..

Nu ik sinds kort ook een beetje post op Cutting Edge Muscle omdat DBB op mn werk is geblokkeerd zag ik regelmatig posts van hem en dacht ik spreek hem is aan.. Heb hem gevraagd of ik dit mocht posten hier en dat vond ie goed.. Dus bij deze.. Misschien wel interessant..

Re: DBB

quote:
Dutch Tank wrote on 04-26-2009 03:13 AM:
Hee Big Cat,

Je kent me niet maar ik vroeg me af waarom je nooit meer op DBB bent?

Denk dat iedereen benieuwd is hoe et met je is..
Zeker na dit topic:
[Link niet meer beschikbaar]

Hoe is et met je afgelopen?

Ik heb in ieder geval heel veel van je topics geleerd (en met mij vele anderen)

Met vriendelijke groet,


Henk



Gebrek aan tijd voornamelijk. De laatste twee jaar (tot verleden oktober) ben ik zo goed als van de bodybuilding kaart verdwenen. Beetje gedesillusioneerd in de hele zaak, zeker na de dood van karl kon ik men draai niet vinden, en dan afstuderen, gaan werken, kindje, gezinnetje, men leven veranderde gewoon te veel.

Sinds oktober ben ik terug, voornamelijk hier op CEM (omdat ik hier administrator ben, en natuurlijk omdat dit het meest wetenschaps gedreven board is, dat was Karl's nalatenschap) en op MAS omdat ik daar met heel wat oude vrienden samenwerk aan een aantal projectjes waardoor ik hopelijk dit jaar zeker nog de meeste nieuwe profielen en artikels online krijg. Leuk weetje voor de geinteresseerden misschien : Het boek komt er dus niet, maar alles wat voor het boek geschreven is en zal geschreven worden komt gratis online (al spoor ik mensen wel aan als ze het goed vinden om een donatie te maken aan het myositis fonds in nagedachtenis aan Karl)

Verleden zomer kon ik mezelf niet meer aanzien, maar had ook geen tijd om te trainen (met men job ben ik op om 5.30 en pas thuis savonds na 7u), dus heb ik heleboel dingen verkocht en met het geld wat materiaal voor thuis gekocht en nu train ik dus weer voluit. En sinds oktober dus weer wat actief. Af en toe soms ook op BB.com, al is die relatie serieus verzuurd.

En voor de rest heb ik naast men eerste zoontje (Brennan, 2 jaar en 3 maanden) er nu nog eentje bij (Aedan, 5 weken). Voor de rest blijft het druk, maar ik doe men best om deze keer wel online te blijven, toch zeker op MAS en CEM. Ben nog keer of 2 langsgeweest bij DBB hoor, maar drempel om te posten is wat hoog, omdat er niet echt discussies van mijn kaliber plaatsvinden. En heb geen zin om men weinige tijd te spenderen met antwoorden op vragen over dbol only cycles en zo

Maar zoals je ziet amuseer ik me wel weer met wat researchen


Peter

__________________
Good things come to those who weight.

In Memoriam - Karl 'nandi' Hoffman - Friend and Mentor. May his soul live on through all of us.

The Big Cat is a researcher and theoreticist. His advice must never be taken in the stead of proper advice from a medical professional, it is entirely intended for research purposes.

Administrator at Cuttingedgemuscle.com
Moderator at Muscleandscience.com

Email 1 : Peter.Van.Mol1@telenet.be
Email 2 : belgianblue@safe-mail.net

For mailing adress or telephone number, please ask via PM
 
die gozer heeft een gezinnentje met 2 kleine kinderen...
ik weet hoe het is.. en kan het begrijpen dat hij geen/weinig tijd heeft.
 
Hier zijn natuurlijk ook discussies op hoger niveau, er is zelfs een speciaal subforum in de AAS sectie voor gemaakt. Maar logisch dat op een board als dit, waar heel veel nieuwe aanmeldingen zijn van beginners, er veel beginnersvragen zijn.
 
Back
Naar boven