Fitness Seller

Big Cat

Bezoekers in dit topic

Ano_54321

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
10 aug 2016
Berichten
5.833
Waardering
6.785
Lengte
1m74
Voor de mensen die al lang actief zijn of meelezen op het forum.

What happened to Big Cat ? Ik herinner me vroeger nog zijn topic waar je vragen kon stellen (zoals bij Cools nu) maar nu zie je dus niets meer van hem verschijnen...

Misschien mensen die hem in real life kennen en weten waarom hij minder actief is op het forum?
 
Op Facebook is hij wel nog vrij actief tegenwoordig
 
Op Facebook is hij wel nog vrij actief tegenwoordig

Als ik me niet vergis was Big Cat er van bij het begin bij hier op het forum? Iemand met massa's ervaring, zoals Cools, maar wel beide een andere kijk op anabolen. Cools is bijvoorbeeld GEEN voorstander van Trenbolone en Big Cat... Mensen die wat oude topics van hem kennen, weten dat hij er voorstander van was (om het zacht uit te drukken) :D
 
Als ik me niet vergis was Big Cat er van bij het begin bij hier op het forum? Iemand met massa's ervaring, zoals Cools, maar wel beide een andere kijk op anabolen. Cools is bijvoorbeeld GEEN voorstander van Trenbolone en Big Cat... Mensen die wat oude topics van hem kennen, weten dat hij er voorstander van was (om het zacht uit te drukken) :D

Ja, ja, ik ken hem wel hoor :D
 
Hij werkt nu toch bij supplement bedrijf?
 
Actief bij Musculi op de R&D afdeling. Sprak hem wel eens via Facebook. Aardige kerel en flink wat kennis.
 
Hij werkt nu toch bij supplement bedrijf?

Niet geheel onpartijdig meer dus. :)

De -ontspoorde-discussie mbt toegevoegde suikers in de Bcaas van Musculi is denk ik de definitieve reden van absentie van Big Cat.
 
Niet geheel onpartijdig meer dus. :)

De -ontspoorde-discussie mbt toegevoegde suikers in de Bcaas van Musculi is denk ik de definitieve reden van absentie van Big Cat.
Heb je daar een link van? Zou idd verklaring kunnen zijn.
 
Niet geheel onpartijdig meer dus. :)

De -ontspoorde-discussie mbt toegevoegde suikers in de Bcaas van Musculi is denk ik de definitieve reden van absentie van Big Cat.

Er is toen wat ophef geweest maar toen was hij al geruime tijd minder actief al.
 
Er is toen wat ophef geweest maar toen was hij al geruime tijd minder actief al.
Klopt.
Daarom zei ik'de definitieve reden'.
Eerder gaf hij al aan het niet meer interessant te vinden om te posten en/of reageren.
Daar had hij een goed punt, al bleef hij nog wel posten om reclame te maken.
Da's een beetje dubbel dan.

Uiteindelijk erg jammer, al geldt voor alle forums dat ze langzamerhand opdrogen.
 
Het "vraag het aan... Bigcat" topic is gesloten omdat iedereen door elkaar en tegen elkaar berichten gingen sturen waardoor het onoverzichtelijk en soms zelfs kinderachtig werd. Heel jammer, beste topic dat ooit op dbb bestaan heeft
 
  • Like
Waarderingen: Rokh
BC had wat woorden met dit forum(moderators) gehad geloof ik en had het vrij druk met nevenactiviteiten.

Was we fun met hem vooral het deel je tren ervaringen topic waar mensen aan de tren iedere chick konden neuken en dat soort 'grote' verhalen hehe
 
Back
Naar boven