Telefonisch zijn ze vrijwel onbereikbaar, dus via het contactformulier is dan nog de enige manier om met ze in contact te komen. Heb overigens nog steeds geen reactie, na 8 ruim 8 weken wachten.
Nee hier hetzelfde. Heb ze twee keer aan de lijn gekregen, beide keren werd er dezelfde dag een reactie terug beloofd, en beide keren niet gekregen. Vragen aan diegene die hier de toko runt, exact hetzelfde verhaal (vond het wel sneu, die jongen doet ook maar zijn werk). Op mails en reacties via dat ding in de gym, geen gehoor.
Uiteindelijk een uitgebreide mail gestuurd. Weet niet meer wat er precies in stond. Maar daarin onder andere een opsomming van contactmomenten, en waarom ik wil opzeggen (reserveren werkt niet, reistijd is nu langer dan dat ik kan trainen ect).
Dat er een overeenkomst getekend is, met plichten voor beide partijen. Dat big gym zich niet houdt aan die plichten, en aan enige vorm van redelijk en billijkheid ontbreekt. Afgesloten dat bij het uitblijven van een reactie binnen 10 dagen, ik het beschouw als een akkoord voor het ontbinden van mijn contact. Die brief heb ik ook aangetekend verstuurd.
Heb de afschrijving teruggeboekt en toen kreeg ik de volgende dag een standaard mail of ik het even wou overmaken. En dat was heel mooi om twee redenen: ze kúnnen wel degelijk snel reageren. En ze hebben die standaard mail verstuurd als reactie op de uitgebreide mail (dus is het een bevestiging dat ze die hebben ontvangen).
Heb verder nog niets weer gehoord, maar daar ben ik ook niet zo bang voor.
Lang verhaal kort: hetgeen waar jij tegenaan botst is daar gewoon het protocol denk ik.
Is in Nederland een flink probleem, als je hobbykippen zou houden voor eieren dan is het advies in de ren schone grond te gebruiken en dit met enige regelmaat te verversen.
Bij de Oostvaardersplassen is jarenlang afval gedumpt.
He, maar dat moeras werkt toch als een soort helofytenfilter?