MuscleMeat

Big Fail (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik slacht en eet ze op.
Jij in het noorden denkt echt dat je met alles en iedereen kunt neuken hè?

Hier in het zuiden neuken wij niet met familie en ook niet met dieren.
Die varkensfokkerijen in Brabant zijn dan weer niet Halal zeker? :p
 
ik slacht en eet ze op.
Jij in het noorden denkt echt dat je met alles en iedereen kunt neuken hè?

Hier in het zuiden neuken wij niet met familie en ook niet met dieren.
Niet? Verdorie, hoe komen die misdienaartjes in het katholieke zuiden dan aan hun middenscheiding?

Ff serieus: bij jacht en kleinschalig vee ligt de kwaliteit van het leventje van zon dier al snel veel hoger dan bij de bio industrie. En dan nog eens het transport en die horror verhalen over varkens bij de slacht. Walgelijk.
Maar varkensflats zijn normaal, maar als de konikpaarden naar de slacht moeten, gaan mensen protesteren. Want aaibaarheidsfactor. Raar land.

Diervriendelijk slachten is onzin. Maar dat kundig beheersen is wel echt een vak apart. Alleen maar respect daarvoor.
 
Niet? Verdorie, hoe komen die misdienaartjes in het katholieke zuiden dan aan hun middenscheiding?

Ff serieus: bij jacht en kleinschalig vee ligt de kwaliteit van het leventje van zon dier al snel veel hoger dan bij de bio industrie. En dan nog eens het transport en die horror verhalen over varkens bij de slacht. Walgelijk.
Maar varkensflats zijn normaal, maar als de konikpaarden naar de slacht moeten, gaan mensen protesteren. Want aaibaarheidsfactor. Raar land.

Diervriendelijk slachten is onzin. Maar dat kundig beheersen is wel echt een vak apart. Alleen maar respect daarvoor.
Vooral jammer dat er dioxine in het vlees uit de Oostvaardersplassen zit, lijkt me mooi spul.
 
BigGym is inderdaad erg klantonvriendelijk. Met de eerste lockdown bleven ze ook abonnementsgeld afschrijven terwijl dit onrechtmatig is. Als je wilde opzeggen moest je bellen en het telefoonnummer was standaard onbereikbaar. Tot het Dagblad van het noorden er een artikel over schreef, toen stopten ze pas met abonnementsgeld afschrijven
 
Zijn er echt mensen verbaast als ze een keer geen reactie op een mailtje of ingevuld contactformulier krijgen?
Telefonisch zijn ze vrijwel onbereikbaar, dus via het contactformulier is dan nog de enige manier om met ze in contact te komen. Heb overigens nog steeds geen reactie, na 8 ruim 8 weken wachten.
 
Oh, wist ik niet? Moeilijk verhaal ook die norm.
Is in Nederland een flink probleem, als je hobbykippen zou houden voor eieren dan is het advies in de ren schone grond te gebruiken en dit met enige regelmaat te verversen.

Bij de Oostvaardersplassen is jarenlang afval gedumpt.
 
Telefonisch zijn ze vrijwel onbereikbaar, dus via het contactformulier is dan nog de enige manier om met ze in contact te komen. Heb overigens nog steeds geen reactie, na 8 ruim 8 weken wachten.
Nee hier hetzelfde. Heb ze twee keer aan de lijn gekregen, beide keren werd er dezelfde dag een reactie terug beloofd, en beide keren niet gekregen. Vragen aan diegene die hier de toko runt, exact hetzelfde verhaal (vond het wel sneu, die jongen doet ook maar zijn werk). Op mails en reacties via dat ding in de gym, geen gehoor.

Uiteindelijk een uitgebreide mail gestuurd. Weet niet meer wat er precies in stond. Maar daarin onder andere een opsomming van contactmomenten, en waarom ik wil opzeggen (reserveren werkt niet, reistijd is nu langer dan dat ik kan trainen ect).
Dat er een overeenkomst getekend is, met plichten voor beide partijen. Dat big gym zich niet houdt aan die plichten, en aan enige vorm van redelijk en billijkheid ontbreekt. Afgesloten dat bij het uitblijven van een reactie binnen 10 dagen, ik het beschouw als een akkoord voor het ontbinden van mijn contact. Die brief heb ik ook aangetekend verstuurd.

Heb de afschrijving teruggeboekt en toen kreeg ik de volgende dag een standaard mail of ik het even wou overmaken. En dat was heel mooi om twee redenen: ze kúnnen wel degelijk snel reageren. En ze hebben die standaard mail verstuurd als reactie op de uitgebreide mail (dus is het een bevestiging dat ze die hebben ontvangen).
Heb verder nog niets weer gehoord, maar daar ben ik ook niet zo bang voor.

Lang verhaal kort: hetgeen waar jij tegenaan botst is daar gewoon het protocol denk ik.

Is in Nederland een flink probleem, als je hobbykippen zou houden voor eieren dan is het advies in de ren schone grond te gebruiken en dit met enige regelmaat te verversen.

Bij de Oostvaardersplassen is jarenlang afval gedumpt.
He, maar dat moeras werkt toch als een soort helofytenfilter?
 
(vond het wel sneu, die jongen doet ook maar zijn werk).
Uitstekend, mensen die zich afreageren op de winkel- of baliemedewerker verdienen hun plekje in de hel
Lang verhaal kort: hetgeen waar jij tegenaan botst is daar gewoon het protocol denk ik.
Het lijkt idd wel beleid als je alle verhalen zo leest.
He, maar dat moeras werkt toch als een soort helofytenfilter?
Niet zo goed blijkbaar, zelfs het water is niet schoongenoeg:
Het probleem kwam aan het licht door aanhoudende vragen van dierenliefhebber Annemieke van Straaten aan de NVWA. Zij vond het vreemd dat de wilde grazers gehouden worden in riviergebieden waar waarschuwingsborden staan, die mensen afraden om er te zwemmen of vis te eten vanwege bodemverontreiniging.

Ook een (vergelijkbaar) probleem met grazers in uiterwaarden.

Ironie is dat industriële vervuiling door mensen eigenlijk dwingt tot vlees en vis die in een afgesloten "fabriek" worden "gemaakt."
 
Na ruim 10 weken wachten heeft Big Gym vandaag dan eindelijk gereageerd op mijn vraag van 23 oktober. Ik heb echt te doen met de klantenservice-medewerkers daar, die alle shit mogen opruimen...
 
Rond 30 dec een mailtje gekregen dat ik voor 3 jan moest laten weten of ik wilde betalen of mijn geld terug wilde of het als tegoed op de pas wilde laten zetten. Helaas werkte mijn secretaresse niet in die week.
Big Gym denkt dat ik graag blijf betalen voor nix.
 
Rond 30 dec een mailtje gekregen dat ik voor 3 jan moest laten weten of ik wilde betalen of mijn geld terug wilde of het als tegoed op de pas wilde laten zetten. Helaas werkte mijn secretaresse niet in die week.
Big Gym denkt dat ik graag blijf betalen voor nix.
Je zou bijna denken dat ze hopen dat er velen niet of te laat zullen reageren... Maar goed, juridisch gezien sta je dan volgens mij nog steeds in je recht om je geld terug te vragen.
 
Je zou bijna denken dat ze hopen dat er velen niet of te laat zullen reageren... Maar goed, juridisch gezien sta je dan nog steeds in je recht om je geld terug te vragen.
We gaan het storneren. Dan nemen ze immers wel contact op.
 
We gaan het storneren. Dan nemen ze immers wel contact op.
Dan krijg je een automatisch gegenereerd bericht terug of je het geld alsnog wilt overmaken + 5 euro stornokosten.
 
Back
Naar boven