MuscleMeat

Gestopt Big Natural Tits

  • Topic starter JvR90
  • Startdatum
  • Reacties 75
  • Weergaven 11K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

JvR90

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2007
Berichten
6.209
Waardering
220
Lengte
1m90
Massa
90kg
Huidige stand van zaken:
sy2zjo.png

28vvgrb.png

2rxv9yo.png

fbcgn6.png


90kg - 1.90m

Doel:
Dikkere delts en triceps met een lager BF% voor 1 augustus.

Methode:
Voorlopig nog rustig door bulken en 3x per week trainen. Ik verwacht dit jaar niet lang te hoeven cutten omdat ik het rustig aangedaan heb met mn voeding.
 
Laatst bewerkt:
Goeie lats maar pak je traps ook eens extra hard aan zodat die je rug nog wat beter maken.
 
Damn, had je zeker 100 geschat. Goeie taille ook :thumbs:.

Succes!
 
Goeie lats maar pak je traps ook eens extra hard aan zodat die je rug nog wat beter maken.

Ja klopt. De bovenkant van mn rug mist nogal wat dikte dus de focus van mn rugtraining ligt inmiddels ook op mn traps en achterkant schouders.

---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:13 ----------

Damn, had je zeker 100 geschat. Goeie taille ook :thumbs:.

Succes!

Thanks. Ik ben dit jaar wel de Sjaak vanwege de verplicht double biceps pose. Door mn lange armen en brede heupen is dat niet bepaald een gunstige pose voor mij. Maar als ik nog even wat massa op mn triceps knal en ik mn heupen wat draai zal ik er nog wel wat van kunnen maken.
 
Ik ben fan ;)

Succes
 
Cutten gaat je heel makkelijk af?
Je zegt niet lang te hoeven cutten dit jaar maar je bf is toch wel een 15% ofzo, waar hoop je op uit te komen?
 
Goede stats hoor :)
Succes man!
Ben benieuwd na je cut, wanneer begin je?
 
jij bent een van de voorbeelden wat bewijst dat stats niks zeggen.

nice!
 
goed bezig kerel en goede chest, maar ik had mooie vrouwen borsten verwacht!!
 
Cutten gaat je heel makkelijk af?
Je zegt niet lang te hoeven cutten dit jaar maar je bf is toch wel een 15% ofzo, waar hoop je op uit te komen?

Dit schat ik toch geen 15% hoor.
 
Big natural tits :s
Met zo een titel had ik iets anders verwacht. Sensatiehoer!!!
;)
 
Thanks bradahs:kiss:

Cutten gaat je heel makkelijk af?
Je zegt niet lang te hoeven cutten dit jaar maar je bf is toch wel een 15% ofzo, waar hoop je op uit te komen?

Mwa niet echt, maar de vorige twee keer raakte ik in dikke vetklep modus en duurde het daarom wat langer. BF% boeit me niet zo veel, als ik uitkom op het zelfde percentage als de laatste foto's in mn galerij ben ik al tevreden.

Goede stats hoor :)
Succes man!
Ben benieuwd na je cut, wanneer begin je?

Waarschijnlijk ergens in juni, maar ik wil eerst wat vorderingen in mn triceps en delts zien. Eigenlijk ben ik meestal pas gemotiveerd om te cutten als ik al te vet word omdat mn focus altijd op massa ligt.
 
Succes, nice topic titel. :roflol:
 
goede fysiek.....en idd topic-titel trekt wel bekijks haha.
 
Als je serieus al 3 jaar lang bulkt dan heb je echt slechte genen. Of ben je een tijd gestopt ofzo?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven