AndroidHealthClinic

Gestopt Big Natural Tits

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je serieus al 3 jaar lang bulkt dan heb je echt slechte genen. Of ben je een tijd gestopt ofzo?

Waar heb je het over man, ik vind juist JVR hele goede progressie maken als ik z'n vorige foto's bedenk.

Keep up the good work bro je blijft groeien! :bow:
 
Leef je nog gast? Hoe staan de trainingen en alles ermee?
 
Fawaka niets veel nieuws onder de zon. Ik eet nu minder carbs en ik eet iets van 200-300gr gehakt per dag. Ik at nu al 2 jaar volledig clean, low fat en ik wil nu even kijken wat er gebeurt als ik hoog in mn vetten ga zitten. Ik doe dit nu al zo'n twee weken en ik hou mss iets minder vocht en sta iets voller.

Qua training is het allemaal the same old same old. Wat me overigens altijd wel opvalt is dat ik na mijn borst training waarbij ik soms maar 4 setjes pak ik toch altijd spierpijn in mijn chest heb. Terwijl ik mn triceps helemaal uitwoon met talloze setjes, maar ik hier de volgende dag geen ruk van voel. Iemand hier een verklaring voor?
 
Wat mij al opvalt is dat je zegt Same old Same old, misschien gewoon tijd voor radicale verandering in trainingsschema? Wel goed resultaat verder hoor!
 
Wat mij al opvalt is dat je zegt Same old Same old, misschien gewoon tijd voor radicale verandering in trainingsschema? Wel goed resultaat verder hoor!

Ik pak iedere week andere oefeningen, maar wellicht stap ik binnenkort weer eens een keer over op een fullbody schema;)

Ik liep wat met mn belichting te kloten en ik stond toevallig lekker vol van een training van gisteren dus ik dacht laat ik weer eens wat nieuwe foto's maken.

10hkthd.png

289hmhi.png

w89soo.png


JvR OUT!
 
dat ziet er niet verkeerd uit :thumbs:
 
Dikke arm en mooi bf zo te zien! Blijf dit volgen, hier valt wat te leren!
 
Mooi fysiek, goed bezig
 
Als je serieus al 3 jaar lang bulkt dan heb je echt slechte genen. Of ben je een tijd gestopt ofzo?

Wat een negatief ventje ben jij zeg....

Goede progressie gemaakt hoor :thumbs:
Zeker goed lichaam, mooie proporties. Alleen zoals je zelf zegt je traps er nog even stevig bij pakken.

En misschien is het een idee om ook wat extra aandacht aan je onderarmen te geven, in je laatste foto's lijken die een beetje dun in vergelijking met je bovenarmen, denk dat het allemaal net iets mooier uitkomt als je die ook een beetje op weet te pompen.
 
Goeie delts en klauwen inderdaad!:D:thumbs:
 
Katabole toestanden..

Ik heb al sinds vrijdag iets van een darminfectie waardoor ik met moeite nog 1000kcal wegkrijg en dat wat ik eet gelijk weer de randen van het toilet beschilderd. Hopelijk ben ik snel weer de oude en kan ik weer beginnen met trainen, maar het duurt wel erg lang allemaal. Kan wel zeggen dat ik duidelijk minder vocht vasthoud en wat droger ben, maar ook dat ik super deflated ben en vast wel wat massa verloren heb. Agh ja, dat knallen we er zo weer op. Eerst maar eens beter worden en hopen dat het niks ernstigs is.
 
Katabole toestanden..

Ik heb al sinds vrijdag iets van een darminfectie waardoor ik met moeite nog 1000kcal wegkrijg en dat wat ik eet gelijk weer de randen van het toilet beschilderd. Hopelijk ben ik snel weer de oude en kan ik weer beginnen met trainen, maar het duurt wel erg lang allemaal. Kan wel zeggen dat ik duidelijk minder vocht vasthoud en wat droger ben, maar ook dat ik super deflated ben en vast wel wat massa verloren heb. Agh ja, dat knallen we er zo weer op. Eerst maar eens beter worden en hopen dat het niks ernstigs is.

K*t voor je gast! Beterschap gewenst! En ach, spiergeheugen, dat kleine beetje massa dat je eventueel verloren hebt heb je er zo weer op!
 
Beterschap kerel! Wat is dat toch met die darm infecties op het forum...

Vrees echter dat ik zelf ergens tussen 18 juni en 30 juni de lul ben als ik naar egypte ga...:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven