MuscleMeat

Gestopt Big Natural Tits (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
veel water op een dag

en cardio doe je daar iets voor of enkel in de cut?
 
Je oogt veel zwaarder!

Ik weeg 91,5 kg bij 1.88 en sta droger (niet veel), maar ben lang niet zo buff als dat jij bent...

Bewijst maar weer wat voor schijt genen ik heb.
 
veel water op een dag

en cardio doe je daar iets voor of enkel in de cut?

Yes ik ben verslaafd aan water. Nee geen cardio, mijn sportief ogende lichaam is één grote façade. Ik ga wel wat cardio in de cut doen, maar wss niet zo veel als vorig jaar (was 6x per week)
 
mkay, looking good zou ik zeggen, success
 
Je oogt veel zwaarder!

Ik weeg 91,5 kg bij 1.88 en sta droger (niet veel), maar ben lang niet zo buff als dat jij bent...

Bewijst maar weer wat voor schijt genen ik heb.

Nee man je hebt geen schijtgenen. Staar je niet blind op iemand anders z'n stats en roei met de riemen die je hebt. Mijn hele leven is al drie jaar lang gestructureerd voor de groei van mn lichaam en heeft vrijwel voor alles in mn leven voorrang. Het is niet zo dat het een last in mn leven is, toewijding is slechts een kwestie van gewoonte en ik moet zeggen dat ik er nog altijd heel veel plezier in heb.
 
Hahaha, nog steeds zoveel water ja?
En je traint altijd split, idee om een keer wat anders te gaan doen dan dat?
 
Ik wens jou ook jou "natuurlijk" succes ;)!
 
succes en zoals iedereen je zegt je oogt echt zwaarder ik ben 92 kg bij 1,89 maar zie er toch echt niet zo uit
 
Hahaha, nog steeds zoveel water ja?
En je traint altijd split, idee om een keer wat anders te gaan doen dan dat?

Ik heb in het begin 1,5 jaar Rippetoes gevolgd, maar ik vind split veel leuker en ik groei er veel harder op.
 
Ik heb in het begin 1,5 jaar Rippetoes gevolgd, maar ik vind split veel leuker en ik groei er veel harder op.

wel een ub/lb gedaan ik deed in 2 trainingen alle spiergroepen dan doe je dus 2 keer per week alle spiergroepen dan groei je ook goed probeer het maar eens
 
Hij traint al 3j serieus. Erg k*t als je dan blijft hangen met dezelfde massa.

Ik vind mezelf erg zielig omdat ik al zware shitgenen hebt, en tsja dan kan het altijd erger...

Eet je wel genoeg? Misschien dan je 7000 kcals nodig hebt ofzo.

Hahaha een rasechte hater mensen, in hart en nieren.:(
 
Als je serieus al 3 jaar lang bulkt dan heb je echt slechte genen. Of ben je een tijd gestopt ofzo?

Hij traint al 3j serieus. Erg k*t als je dan blijft hangen met dezelfde massa.

Ik vind mezelf erg zielig omdat ik al zware shitgenen hebt, en tsja dan kan het altijd erger...

Eet je wel genoeg? Misschien dan je 7000 kcals nodig hebt ofzo.

You talk a lot of shit dude.

@JvR90: Succes bro, ziet er goed uit! :thumb:
 
FDB. Je ziet hier denk ik voor het eerst de breedte van mn middel.

9880wg.jpg


Edit: Even in photoshop wat aan mn triceps geplakt, lijkt me toch wel een mooi streven

m95dw6.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het is jammer dat we als deelnemers niet echt duidelijk naast elkaar vergeleken kunnen worden

Héhé doet me denken aan iets leuks nu je dit zegt :D

Guess who's the biggest!
olympia2009-24.jpg
 
brute schouders & nice waist (tof dat je je handdoek hebt aangehouden :p )

kan je is je voeding + trainingsschema posten?

bullshit, wij willen derde beens zien zoals PBS :p

OT: Succes kerel ;)
 
Redelijk vergelijkbaar fysiek.. Abbo'tje! :D Ben benieuwd hoe je het gaat doen. En dat water zuipen heb ik ook, is gewoon lekker!
 
Redelijk vergelijkbaar fysiek.. Abbo'tje! :D Ben benieuwd hoe je het gaat doen. En dat water zuipen heb ik ook, is gewoon lekker!

+1

Veel beter als dat Baco, daar heb je niets aan.
 
Waar blijven die trainingen? : p
 
Had je zeker zwaarder geschat op je begin foto's! je gaat er weer bruut uitzien kerel!
 
Veel succes , ziet er zoals altijd goed uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven