XXL Nutrition

Big Rob’s comeback trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big Rob

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
6 dec 2018
Berichten
616
Waardering
728
Lengte
1m75
D

4gxu0.png


26448xe.png
 
Laatst bewerkt:
in

wel ff die B&F meuk dumpen
 
Vanwaar de naam big rob
 
Wat voor merk supplementen gebruik jij?
Zit er echt veel verschil in verschillende merken?


het laatste jaar alleen van de Action en de Hema,ik heb wel veel ervaring met alle grote aanbieders (B&F ,XXL ,Bulkpowders enz),

ik neem alleen creatine , eiwitten ,zink, magnesium ,arginine ,levertraan en vitamine B complex ,

eerlijk gezegd merk ik geen ruk tussen de premium merken en de el cheapo's ,alleen B&F is niet zo geliefd vanwege hun laakbare gedrag na het amino spiking schandaal
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zojuist borst en triceps getraind, normaliter pak ik altijd borst biceps. Dus dit was wel even wennen, overall goede pomp gehad.

5 min crosstrainer

Incline dumbell press
12x16kg
10x22kg
3x8x26kg

Benchpress open grip
12x50kg
8x65kg
2x8x60kg

Incline flies
3x10x12kg

Dips
3x10xbw

Rope push-down
4x12x25kg

Seated dumbell triceps extension
3x8x18kg

Ik ben zelf wel benieuwd of ik qua volume goed zit met deze workout. Of moet ik misschien nog wat aanpassen?

Post workout meal
2gsiru0.jpg


150gr tuna
90gr fusli ongekookt
100gr sperzibonen
30 gr cashewnoten
 
1
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt door een moderator:
Sinds gister middag erg verkouden geworden, dus besloten om de training voor vandaag te verplaatsen naar dinsdag. Laatste waar ik zin in heb is om een slechte training te doen. In de plaats van een trainingsblog heb ik hieronder mijn nieuwe trainingsschema uiteengezet. Tips en opmerkingen zijn welkom.

Trainingsdag 1:
Back squat 3x6-8
Leg press 3x8-12
Leg extension 3x12
Standing leg curl 3x12
Seated calf Raise 3x20-25
Crunches 3x10-15

Trainingsdag 2:
bankdrukken 3x6-8
Chin ups 3x6-8
Incline dumbell press 3x8-12
BOR 3x8-12
Bicep curls 3x8-12
Tricep extensions 3x8-12
Shrugs 3x8-12

Trainingsdag 3:
Deadlift 3x6-8
lunges 3x8-12
Standing leg curl 3x8-12
leg extensions 3x8-12
seated calf raises 3x20-25
Crunches 3x10-15

Trainingsdag 4:
Bankdrukken 3x6-8
Pull ups 3x6-8
Militairy press 3x8-12
Seated cable row 3x8-12
Side raises 3x8-12
Bent over raises 3x8-12
 
Laatst bewerkt:
In het verleden is bodyenfit aan het licht gekomen door amino spiking.
Zelf gebruik ik sindsdien xxl nutrition. Ook eens Mp gehad maar werd misselijk van hun whey. Moet zeggen dat ik xxl producten wel chill vind, ook de kleding tegenwoordig ziet goed uit. In die van bodyenfit zou ik echt niet lopen.
 
In het verleden is bodyenfit aan het licht gekomen door amino spiking.
Zelf gebruik ik sindsdien xxl nutrition. Ook eens Mp gehad maar werd misselijk van hun whey. Moet zeggen dat ik xxl producten wel chill vind, ook de kleding tegenwoordig ziet goed uit. In die van bodyenfit zou ik echt niet lopen.
Wat ik op dit moment interessant vind is om te weten of ze nog steeds met hun producten klooien? Ik herinner mij dat een aantal jaar geleden 3 a4 jaar geleden een onderzoek is gedaan naar de whey van BF en dat het percentage eiwit op het label hoger was dan dat er daadwerkelijk in zat. Ik neem aan dat dit het amino spiking schandaal is? Ik moet je zeggen dat ik persoonlijk best wel tevreden ben met BF producten.
 
Wat ik op dit moment interessant vind is om te weten of ze nog steeds met hun producten klooien? Ik herinner mij dat een aantal jaar geleden 3 a4 jaar geleden een onderzoek is gedaan naar de whey van BF en dat het percentage eiwit op het label hoger was dan dat er daadwerkelijk in zat. Ik neem aan dat dit het amino spiking schandaal is? Ik moet je zeggen dat ik persoonlijk best wel tevreden ben met BF producten.
Daarom ging het inderdaad.
Het zal tegenwoordig denk ik allemaal prima zijn. Gewoon nemen waarbij jij je fijn voelt zou ik zeggen. Ik heb toevallig een maatje met een bedrijfsaccount dus koop bijvoorbeeld de potten whey voor 30 euro i.p.v. 45, dat scheelt wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je echt big wilt worden zul je moeten gaan kuren, of hoe big wil je worden? :p
Ik wil zo groot mogelijk worden natty. Maar ik heb werkelijk waar geen idee hoe groot dat kan zijn, ik wil er in ieder geval alles voor geven om zo groot mogelijk te worden. Mijn doel is eerst om 85kg te worden en dan voor het eerst te cutten. Alhoewel ik niet de ambitie heb om 6% vp te hebben. Ik hou wel van die volle look zeg maar 10-12% :flex:

20a6u84.jpg

Als ik hierbij in de buurt kan komen, ben ik zeer tevreden. Zelfde lengte ook 175cm. Denk wel dat dit natty te behalen is.
 
Laatst bewerkt:
Succes met je log IN !
 
Back
Naar boven