AndroidHealthClinic

Big Rob’s comeback trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja om gyno tegen te gaan , dit is iets wat je tijdens de kuur doet om gyno te voorkomen/ tegen te gaan. PCT doe je om het zaakje weer opgang te krijgen en natuurlijk te herstellen . In mijn opinie geniet clomid hierbij zeker de voorkeur , nolva wordt niet voor niets gebruikt om borstkanker tegen te gaan en wordt daarom dus ook gebruikt om gyno tegen te gaan tijdens een kuur. Daarom lijkt mij clomifeen ook een betere keuze dan nolva voor een nakuur. volgens mij zouden de meeste onderzoekers en experts op dit gebied dit ook bevestigen.

vanwaar mijn twijfel, heb net een lang stuk gelezen over primo . Ga het even terug opzoeken en zal dan de link delen.
Het is allemaal de schuld van de rabobank

Nee even serieus, ik zelf heb nog nooit geexperimenteerd met clomid, wel verhalen gehoord over een verhoogde druk achter de ogen.
 
Laatst bewerkt:
Je kan ook nog altijd even kijken naar mast
 
Het is allemaal de schuld van de rabobank

Nee even serieus, ik zelf heb nog nooit geexperimenteerd met clomid, wel verhalen gehoord over een verhoogde druk achter de ogen.
Heeft alles te maken met de onnodig hoge doseringen, dit gaat dan over de 100/150/200mg per dag wat natuurlijk nergens voor nodig is. Het is al op zijn effectiefst tussen de 25 a (50)mg per dag. Zulke hoge doseringen leveren ongewenste bijwerkingen zoals jij zelf noemt met de druk achter de ogen bijvoorbeeld.
 
Je kan ook nog altijd even kijken naar mast
Ja , mast zou eventueel kunnen maar is niet echt een massabouwer. Heb vorige keer test met wat anavar gedaan en ik denk dat ik de volgende keer ook de eerste weken begin met anavar en daarna dan switch op primo of inderdaad zoiets als mast, daarover ben ik nog niet helemaal uit.
 
Ja , mast zou eventueel kunnen maar is niet echt een massabouwer. Heb vorige keer test met wat anavar gedaan en ik denk dat ik de volgende keer ook de eerste weken begin met anavar en daarna dan switch op primo of inderdaad zoiets als mast, daarover ben ik nog niet helemaal uit.
Als je echt massa wilt bouwen zou ik meer denken aan test500 deca400 oid. Zijn wel mensen op dit forum die meer ervaring hebben met bulk kuren, ik ben nog een leek wat dat betreft.

Ik heb ook 7 jaar wat aangekloot met bodybuilding, en ben sindskort zover om mezelf naar het volgende niveau te tillen zeg maar.
 
Als je echt massa wilt bouwen zou ik meer denken aan test500 deca400 oid. Zijn wel mensen op dit forum die meer ervaring hebben met bulk kuren, ik ben nog een leek wat dat betreft.

Ik heb ook 7 jaar wat aangekloot met bodybuilding, en ben sindskort zover om mezelf naar het volgende niveau te tillen zeg maar.
Ik weet het .
De reden voor deze kuren is doordat ik afgelopen kuur echt lekker heb gegained op anavar+test , ik ga lekker op lage doseringen en milde compounts zoals anavar. Melk dat liever uit voordat ik aan de wat zwaardere compounds ga beginnen.

ik wens je daarbij succes , zal je log gaan volgen als de tijd daar is.
 
Ik weet het .
De reden voor deze kuren is doordat ik afgelopen kuur echt lekker heb gegained op anavar+test , ik ga lekker op lage doseringen en milde compounts zoals anavar. Melk dat liever uit voordat ik aan de wat zwaardere compounds ga beginnen.

ik wens je daarbij succes , zal je log gaan volgen als de tijd daar is.
Wees welkom jonge en sta altijd open voor discussies en kennisdelen oid :)

Var+test op welke dosering en duur heb je gekozen? Wat waren je begin en eind stats?
 
1/10 test e 250mg
3/8 var 40mg e/d

heb hier 8 kilo op gepakt waarvan ik er tot dusver 5,7kg heb overgehouden, nog een week nakuren en dan zit het erop.
 
Grappig dat Cools methode weer wordt gebashed in het begin van je topic. Tot dat je cycle voorbij is en aanzienlijke gains hebt gemaakt..
Weetje wat het is , iedereen kan gains maken op die doseringen en daarmee doel ik op beginners die nog nooit of niet veel gekuurd hebben, tuurlijk genetics tellen ook deels mee maar je snapt het punt wel.
Het gaat puur om de training voeding en rust, die gear is enkel een lekker zetje in de rug . Tuurlijk valt die shit tegen als je voeding suckt en je traint als een pannenkoek.
 
1/10 test e 250mg
3/8 var 40mg e/d

heb hier 8 kilo op gepakt waarvan ik er tot dusver 5,7kg heb overgehouden, nog een week nakuren en dan zit het erop.

Al 2,3 kwijt en je zit nog in je nakuur....ben benieuwd wat er over 3 maanden is blijven plakken.
 
Al 2,3 kwijt en je zit nog in je nakuur....ben benieuwd wat er over 3 maanden is blijven plakken.
Ik ook , aangezien ik dan in mijn blast zit zal er dan weer zat extras aanplakken😉
 
Ik heb besloten op vanaf maandag een cut in te zetten om naar een respectabel bf percentage te komen, zit momenteel op 16% en wil graag naar de 10-12% voordat ik weer ga kuren.

plan is om op onderhoud te eten 2500/2600 kcal te nuttigen in combinatie met 4xkrachttraining en 4 cardiosessies waarin in minimaal 500/800 kcal wil verbranden.
 
Net een lekkere ub training gehad, zit weer op de 80kg bench. Teken dat het mijn voeding en supplementen z’n werk doen. Merk dat mijn lichaam veel beter reageert op een lb ub schema, dan een split. Schommel tussen de 75/77kg atm.
2DF2F8B0-54DE-4CCE-8395-DBE60CBED26B.jpeg

De eerste rondingen beginnen weer terug te komen!

leuk begin van de week
 
Hoe lang kuur je al?
 
Wat is je lengte?
 
Back
Naar boven