MuscleMeat

Big Rob’s comeback trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Shape na cardio + schouders/armen

blijf aardig op het zelfde gewicht merk wel dat ik langzaam droger wordt. Vanaf volgende week proberen cardio op te voeren....

5F6F462A-0257-4AA0-B0B5-C2F5B9ECBF95.jpegF986679B-D758-4758-8113-4B5AD0CB51F7.jpeg89BDD9A3-D39A-4199-A672-D368627501E8.jpeg

blijf schommelen op zelfde gewicht rond de 75kg
 
Ik ben aan het droog trainen, als ik dat heb gerealiseerd, ga ik beginnen met bouwen.

start rond midden/eind decemeber

1-10 test e 500mg ew
1-12 arimedex 0,5mg eod
12-15 novladex 30mg ed

arimedex kan ik verhogen naar 1mg eod, ga rond week 5 m’n oestrogeen prikken op basis van die uitkomst mijn dosering aanpassen
 
Goede aanleg voor Guns!
 
Net volgevreten met chinees. Elke zondagavond cheatmeal. Vind niet eens dat ik het heb verdiend, maarja komende week probeer ik dieper te gaan met cardio.

afgelopen week voornamelijk korte sessies gedaan van 200kcal. Wil nu richting de 400kcal per sessie verbranden.

iemand nog tips om dit sneller te realiseren. Neemt zoveel tijd in beslag cardio..

wovano Spambod Camelus
 
vanaf komende week mijn nieuwe trainingsschema
Maandag:
UB + cardio 400kcal

Dinsdag:
LB + cardio 200kcal

woensdag:
Cardio 400kcal + buik

donderdag:
UB + cardio 400kcal

vrijdag:
Lb + cardio 200kcal

zaterdag:
Bovenkant borst + armen + cardio 400Kcal
 
Incline lopen of stairmaster op goed tempo
 
Weer even een update. De resultaten van de cut beginnen langzaam zichtbaar te worden. Aders op armen, schouders en benen worden weer zichtbaar. Lijn tussen mijn bovenste abs ook. Zal nu langzaam richting de 14% bf gaan, hoop dit zaterdag te behalen. Doel blijft 10-12% en dit vasthouden voor een paar maand.

Train nu als ik niet hoef te werken op trainingsdagen twee keer per dag. S' ochtends cardiosessies van 300kcal. Training bestaat uit fietsen half uurtje en 10 min roeien. Aanvullend doe ik nog buik, ligt aan de dag. En dan in de namiddag of avond een UB/LB training.

Ook wat gesneden in mn kcal. Twee boterhammen die ik at uit mn schema gehaald. Voeding bestaat nu uit:
Whey- oats
banaan
klein handje cashewnoten

rijst/pasta - kip - groenten

whey oats

rijst/pasta - kip - groenten

500gr kwark

Rond de 2200-2400 kcal

Komende zaterdag ga ik weer foto's maken voor vergelijkingsmateriaal.
 
Je eet nu wel heel weinig icm je activiteit man
 
Je eet nu wel heel weinig icm je activiteit man
Dat klopt wel. Dit is voor het eerst dat ik echt aan cutten ben, voor mij is het ook een groot experiment. Ben een beetje aan het zoeken wat werkt voor mij. Blijf schommelen rond het zelfde gewicht op het moment, maar verbrand ook vet. Dat voel en zie ik in de spiegel.

Ik blijf het even aankijken, op welk moment moet ik cardio op/afschroeven of eten op schroeven?
 
Dat klopt wel. Dit is voor het eerst dat ik echt aan cutten ben, voor mij is het ook een groot experiment. Ben een beetje aan het zoeken wat werkt voor mij. Blijf schommelen rond het zelfde gewicht op het moment, maar verbrand ook vet. Dat voel en zie ik in de spiegel.

Ik blijf het even aankijken, op welk moment moet ik cardio op/afschroeven of eten op schroeven?
Met cardio opschroeven zou ik rustig aan doen aangezien je kcal al vrij laag zitten . Als je zichtbaar droger wordt zou ik deze lijn aanhouden en als je merkt dat het langzamer gaat weer iets aanpassen.
 
Nouja je hebt het nu al behoorlijk lastig gemaakt voor jezelf omdat je al laag zit i.c.m hoge activiteit.
Hoe ik het zelf doe is uiteraard kcal verlagen naar iets onder onderhoud voor de 1e fase. Als ik dan niet meer droger word ga ik de activiteit verhogen i.p.v gelijk weer kcal verlagen. Zo bouw je geleidelijk de activiteit op terwijl je wel goed blijft eten. Uiteraard zal je op een gegeven moment ook in kcal moeten snijden maar goed.
 
Nouja je hebt het nu al behoorlijk lastig gemaakt voor jezelf omdat je al laag zit i.c.m hoge activiteit.
Hoe ik het zelf doe is uiteraard kcal verlagen naar iets onder onderhoud voor de 1e fase. Als ik dan niet meer droger word ga ik de activiteit verhogen i.p.v gelijk weer kcal verlagen. Zo bouw je geleidelijk de activiteit op terwijl je wel goed blijft eten. Uiteraard zal je op een gegeven moment ook in kcal moeten snijden maar goed.
Eventueel bij vastlopen carb cyclen?
 
Eventueel bij vastlopen carb cyclen?
Imo is dat puur eigen voorkeur. Wellicht dat het iets kan toevoegen echt aan het einde van een prep voor een wedstrijd. Het blijft simpel, kcal in vs kcal out. Als jij het fijn vindt om op trainingsdagen meer te eten dan op rustdagen, dan ja. Anders boeit het echt weinig.
 
Verschil tussen zaterdag en nu. Merk dat m’n abs toch elke paar dagen wat zichtbaar worden.

72BA431B-5988-4937-9283-2697D343DEBC.jpeg
E518B740-DAA9-4955-A458-96AB896BEB29.jpeg
 
sinds wanneer train je?
 
Back
Naar boven