Fitness Seller

Big Rob’s comeback trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lang dagje gehad 5am wekker voor werk. Geen zin in gym vanmiddag toch maar gegaan

lb
Squats
Leg extesion
Walking lunges
Leg curls
Calf raises

post
Kip,rijst, sperzi bonen

aders op schouders worden al zichtbaar.

gaat de goede kant.

benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik op 10%bf zit.
 
Zin om te cheaten!! Afgelopen donderdag iets afgeweken van schema twee broodjes zoute haring gehad en salade, savonds bij mn ma gegeten wat iets minder clean was mayo en ketchup gehad bij mn aardappeltjes...

moet ik dit zien als cheaten en hoe vaak cheaten jullie in de week?
 
Ik eet 1 keer per week clean to confuse the body

rich-piana-58a9e1756fb92.jpeg
 
Zin om te cheaten!! Afgelopen donderdag iets afgeweken van schema twee broodjes zoute haring gehad en salade, savonds bij mn ma gegeten wat iets minder clean was mayo en ketchup gehad bij mn aardappeltjes...

moet ik dit zien als cheaten en hoe vaak cheaten jullie in de week?

oh no omg GIF by WWE
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Iifym
 
Afgelopen weekend niet getraind vanwege herstel en moest ook werken dus ben niet aan trainen toegekomen. Vanochtend begonnen met cardio en buiksessie. Begin al aardig wat lijnen en zichtbare aders te krijgen en lijnen op schouders komen ook al lichtelijk naar voren.

Vp% is aan het dalen, weegschaal zegt wel wat anders haha ben een kg aangekomen nu 76kg op 175cm. Doel is om eind volgend jaar 79/80kg droog te staan, lijkt mij vrij realistisch.

Vanavond een upperbody sessie
 
3F17B08B-B23C-42D1-8B84-97D71BF7528A.jpeg

Cheat meal vandaag, pizza, zelf belegt. Probeer zelf van die diepvries pizza’s af te blijven ookal vind ik het enorm lekker..

rond 20:00 staat een lekkere upperbody workout op de planning

Gr
 
Afgelopen weekend niet getraind vanwege herstel en moest ook werken dus ben niet aan trainen toegekomen. Vanochtend begonnen met cardio en buiksessie. Begin al aardig wat lijnen en zichtbare aders te krijgen en lijnen op schouders komen ook al lichtelijk naar voren.

Vp% is aan het dalen, weegschaal zegt wel wat anders haha ben een kg aangekomen nu 76kg op 175cm. Doel is om eind volgend jaar 79/80kg droog te staan, lijkt mij vrij realistisch.

Vanavond een upperbody sessie

Lijkt mij vrij optimistisch, but hey, go for it :thumbs:
 
Bench press
Wu
80x8
80x6
80x6

Chin ups
bwx8
bwx8
bwx6
bwx6

Incline db press
26x8
30x8
32x6
28x8

Barbell rows
40x10
50x10
55x10
55x10

lateral raise cable
12x12x3

dips
bwx8x3

Hammer curls
18x8x3

Wristcurls
10x12x3
 
squat
wu
90x8x3

hex bar deadlift
wu
100x6
110x6x3

leg extension
52x12
59x12x3

leg curls
45x12
52x12
59x12x2

walking lunges
18x10x3

calf raises
40xrepsx3
 
Geen idee waarom niemand het zegt maar dan doe ik het maar.
Wat een kut stats om te kuren. Zelf Deejay lift meer lol


Zo is dat matsko
 
Laatst bewerkt:
Geen idee waarom niemand het zegt maar dan doe ik het maar.
Wat een kut stats om te kuren. Zelf Deejay lift meer lol
Aardig bericht! Als ik besluit om test te zetten ben jij de eerste die een bericht van mij kan verwachten. Mag jij beoordelen of ik over de juiste stats beschik oke popje?

wat zijn volgens jou de minimale stats dan?
 
Laatst bewerkt:
Aardig bericht! Als ik besluit om test te zetten ben jij de eerste die een bericht van mij kan verwachten. Mag jij beoordelen of ik over de juiste stats beschik oke popje?

wat zijn volgens jou de minimale stats dan?

Gewoon doen. Hoe zag je vorige kuur er ook alweer uit?
 
Ben ook geen powerlifter, het gewicht wat ik weg druk maakt mij niks uit, gaat mij om de spiermassa die ik aanzet.

zit een groot verschil in bodybuilding en powerliften
 
Precies, laat je niet gek maken door de forumgekkies. Je traint immers al 6 weken dedicated, laat ze maar lachen Robje!
 
Back
Naar boven