MuscleMeat

Big ron Olympia 2003

Bezoekers in dit topic

Murk

Competitive Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
29
Quotes zijn van Tom prince, op het Muscle mayhem forum..

Ronnie's doing very, VERY well.

293, and almost contest ready. Chad says it's the biggest and best Ronnie's ever been. Chad doesn't toss around compliments lightly. Best estimation, Ronnie will be 280+, on stage, at the Olympia.

Can you even ****ing imagine what that will look like?

HOLY ****ING SHIT... Chad just sent me the picture. LOLOLOLOL!!!!

Mark my words. It's the most unbeleiveable thing I'VE ever seen. 10 TIMES more freaky than the pics of Dorian in the 1993 issue of "FLEX".

The improvements Ronnie made are abso-****ing-lutely mind blowing.

As god as my witness, I'll swear on a stack of bibles as tall as my apartment building, that Ronnie Coleman, right now, would beat any bodybuilder, at any time, in any era, bar-NONE.

Guys, no bullshit. There are NO words for what he looks like. Show's over.

Chad made me promise not to show the pics to anyone, so I can't post them. You're just gonna' have to wait for the show.

Dit beloofd wat voor de Olympia, kan iig niet wachten z'n foto's te zien.

klinkt goed. 280lbs. dat is fckin groot...ben echt superbenieuwd, wanneer is de mr O precies?

Hmmmz, dat klinkt veelbelovend!

damn!

280+ lbs is zo'n........ 130 kg+ !!!

Hier meer>>>>>>>>>>> [Link niet meer beschikbaar]

Is veel, maar kamp-Schlierkamp ging dit jaar voor de 300LB, weet niet hoeveel die rakkers in lengte schelen. Maar dat blijft ook een hoop. Toch hoop ik persoonlijk op Schlierkamp, maar das mijn mening natuurlijk.

Ik ook Coleman heeft al genoeg gehad. En sinds Gunther Ron versloeg op Strength gebeuren gun ik helemaal een Olympia titel :thumb:

van die man kan ik nog wat van leren :lifter:

hij zal dit jaar zeker in z'n beste vorm ooit verschijnen hij moet ook wel hoezeer iedereen een keer een andere kampioen wil zien is het moeilijk om ronnie te verslaan als hij huge op t podium verschijnt

Weer een heleboel hype voor de wedstrijd. Zijn altijd zogenaamd beter als ooit. Hoort er allemaal bij. We zullen wel zien op de dag van de wedstrijd. Vind het alleen jammer dat er een boel niet bij zullen zijn. Ga persoonlijk dit jaar voor Dennis James als de verrassing!!

me2. tis een vet mooie bb-er....maar of hij het haalt bij ronnie...oei oei

zo ben wel erg benieuwd hoor, zijn er niet toevallig foto's uitgelekt? :D

hmm ben ERG benieuwd dan.. zal zn buik dan nog meer uitpuilen?... verwacht van wel.. dát vind ik zo jammer van ronnie..

volgens mij haalt ronnie het dit keer niet,hij heeft idd al genoeg gehad,het word cutler of schlierkamp mss zorgt de real deal voor een verassing?

IK zet m'n geld op ronnie een regerend mr. Olympia wordt niet zo snel geslagen....

Ik ook! Ik denk trouwens ook dat Ronnie bestwel pissed is vanwege al die Ronnie-haters de laatste tijd. Hij zal nog harder trainen en Ronnie en Chad zijn zeker niet dom, die weten heel goed wat Ronnie zn minder sterke punten zijn, dus daar zal zeker aan gewerkt worden...

Ik zou mijn geld zeker op coleman zetten. Heb vorig jaar een maand na de olympia een post gelezen van colemen zelf die zei dat ie volgend jaar groter zou worden dan ooit en geen twijfels wilde achteraf. Ik weet niet wie the unbelievable heeft gezien maar imo kan cutler hier niet aan tippen. Schlierkamp leuk en aardig maar geen number 1 alhoewel ik hem dat wel zou gunnen.

RichardV zei:
Weer een heleboel hype voor de wedstrijd. Zijn altijd zogenaamd beter als ooit. Hoort er allemaal bij. We zullen wel zien op de dag van de wedstrijd. Vind het alleen jammer dat er een boel niet bij zullen zijn. Ga persoonlijk dit jaar voor Dennis James als de verrassing!!

Speciaal voor Richard

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven