Fitness Seller

Aankondiging Big-T Memorial Contest 2021 (1 bezoeker)

(ALLEEN STEMMEN ALS JE VAN PLAN BENT DEEL TE NEMEN) Foto's insturen op...


  • Totaal stemmers
    12

Bezoekers in dit topic

Omdat Tino in mijn ogen meer baat heeft bij een langdurig overschot. Hij zit nu nog in de periode waar je volop sterker wilt worden in plaats van tijd verdoen aan een cut.
Duidelijk! Bedankt.
 
Omdat Tino in mijn ogen meer baat heeft bij een langdurig overschot. Hij zit nu nog in de periode waar je volop sterker wilt worden in plaats van tijd verdoen aan een cut.
Eens idd, die jongen is gortdroog
 
Omdat Tino in mijn ogen meer baat heeft bij een langdurig overschot. Hij zit nu nog in de periode waar je volop sterker wilt worden in plaats van tijd verdoen aan een cut.
In de cut ook progressie overload d.m.v. micro plates. Merk wel dat ik sneller increments kan loaden in de bulk to.
Eens idd, die jongen is gortdroog

Nu niet meer dus. Laatste tijd veel 'binges' gehad en schommelingen van +5 kg erbij etc. Ook weinig motivatie en blessures.

Komende tijd minicut op de planning, maybe dus wel even contestlogje openen.
 
Nu niet meer dus. Laatste tijd veel 'binges' gehad en schommelingen van +5 kg erbij etc. Ook weinig motivatie en blessures.

Komende tijd minicut op de planning, maybe dus wel even contestlogje openen.
De laatste keer dat je 'gortdroog' was, was aan het eind van de contest van vorig jaar toch? Die binges zijn toch ook wel een teken dat weer zo diep cutten misschien niet verstandig is.
 
In de cut ook progressie overload d.m.v. micro plates. Merk wel dat ik sneller increments kan loaden in de bulk to.


Nu niet meer dus. Laatste tijd veel 'binges' gehad en schommelingen van +5 kg erbij etc. Ook weinig motivatie en blessures.

Komende tijd minicut op de planning, maybe dus wel even contestlogje openen.
Imo als jij nu +5 kg op je shape hebt kun je alsnog prima bulken.
Maar goed, ik bulk dan ook altijd tot 18-20%
 
Deze contest is nog toch een bizar slechte timing. Ga er maar vanuit dat die gyms pas ergens in juni opengaan. En dan gaan de meesten waarschijnlijk focussen op het terugwinnen van eventuele verloren gains. We zijn niet allemaal gezegend met een home gym of goede pijpkunsten zodat we ergens kunnen trainen.

Wanneer komt die contest wie de mooiste homo/slet van DBB is. Het wordt tijd om diegene van zijn troon te stoten.
 
Deze contest is nog toch een bizar slechte timing. Ga er maar vanuit dat die gyms pas ergens in juni opengaan. En dan gaan de meesten waarschijnlijk focussen op het terugwinnen van eventuele verloren gains.
Amen.
 
Deze contest is nog toch een bizar slechte timing. Ga er maar vanuit dat die gyms pas ergens in juni opengaan. En dan gaan de meesten waarschijnlijk focussen op het terugwinnen van eventuele verloren gains. We zijn niet allemaal gezegend met een home gym of goede pijpkunsten zodat we ergens kunnen trainen.

Wanneer komt die contest wie de mooiste homo/slet van DBB is. Het wordt tijd om diegene van zijn troon te stoten.
Het is ieder jaar rond de zomer. Denk eerlijk gezegd niet dat mensen na de zomer nog gaan cutten. Ik heb (hopelijk) in november weer een wedstrijd dus voor mij was het beter uitgekomen als hij wel in de winter was.
 
Het is ieder jaar rond de zomer. Denk eerlijk gezegd niet dat mensen na de zomer nog gaan cutten. Ik heb (hopelijk) in november weer een wedstrijd dus voor mij was het beter uitgekomen als hij wel in de winter was.
Als je pas over een maand gaat beginnen met cutten ben je al wel wat aan de late kant (m.b.t deze challenge)
Ik begin in maart om er in juni goed bij te staan
 
De laatste keer dat je 'gortdroog' was, was aan het eind van de contest van vorig jaar toch? Die binges zijn toch ook wel een teken dat weer zo diep cutten misschien niet verstandig is.
Klopt ja. Binges zijn van de laatste zijn, voorheen geen last gehad. Ook niet na de contest. Denk psychisch en of door gebrek aan motivatie.

Imo als jij nu +5 kg op je shape hebt kun je alsnog prima bulken.
Maar goed, ik bulk dan ook altijd tot 18-20%
Mwa, inmiddels 10 kg erbij na de contest.
 
Het is ieder jaar rond de zomer. Denk eerlijk gezegd niet dat mensen na de zomer nog gaan cutten. Ik heb (hopelijk) in november weer een wedstrijd dus voor mij was het beter uitgekomen als hij wel in de winter was.
Ikzelf probeer nu gewoon zoveel mogelijk maintainen en hier en daar een kleine cut toe te passen als ik het gevoel heb dat ik te dik word. Zodoende heb ik straks een goede start als de gyms ooit weer opengaan. Ik vermoed dat de serieuze bb'ers onder ons hetzelfde van plan zijn.

Wellicht een poll starten om te kijken wat de rest idealiter vindt?
 
Ikzelf probeer nu gewoon zoveel mogelijk maintainen en hier en daar een kleine cut toe te passen als ik het gevoel heb dat ik te dik word. Zodoende heb ik straks een goede start als de gyms ooit weer opengaan. Ik vermoed dat de serieuze bb'ers onder ons hetzelfde van plan zijn.

Wellicht een poll starten om te kijken wat de rest idealiter vindt?
Als je echt geen trainingsmogelijkheden hebt, lijkt mij dat het beste inderdaad. Ik denk echter dat de meeste serieuze bb'ers wel een mogelijkheid hebben gevonden inmiddels, of je moet echt pech hebben met waar je woont (en ik gok dat het in België wat lastiger is). Ik weet ik Breda al genoeg buitengyms waar je lid kunt worden en snap niet dat je dat niet eerder heb gedaan.
 
Als je echt geen trainingsmogelijkheden hebt, lijkt mij dat het beste inderdaad. Ik denk echter dat de meeste serieuze bb'ers wel een mogelijkheid hebben gevonden inmiddels, of je moet echt pech hebben met waar je woont (en ik gok dat het in België wat lastiger is). Ik weet ik Breda al genoeg buitengyms waar je lid kunt worden en snap niet dat je dat niet eerder heb gedaan.
Ik hoorde dat je bij Alpha gym in Breda een platform kunt huren, binnenkort maar eens doen
 
Ik hoorde dat je bij Alpha gym in Breda een platform kunt huren, binnenkort maar eens doen
Rijd dan 20 meter door, dan ben je bij Back 2 Basic. :P
Tegenover Alpha Gym zit ook nog Breda Cross Fit, om de hoek Strength & Conditioning, verderop in de straat Koffie & Barbells en aan de andere zijde van het industrieterrein Medifit.
6 buitengyms op 1 industriegebied binnen 200 meter van elkaar. :roflol:
 
Als je echt geen trainingsmogelijkheden hebt, lijkt mij dat het beste inderdaad. Ik denk echter dat de meeste serieuze bb'ers wel een mogelijkheid hebben gevonden inmiddels, of je moet echt pech hebben met waar je woont (en ik gok dat het in België wat lastiger is). Ik weet ik Breda al genoeg buitengyms waar je lid kunt worden en snap niet dat je dat niet eerder heb gedaan.
Omdat één abonnement wel voldoende is. Heb geen zin om nog ergens één jaar aan vast te zitten. Het zijn allemaal oplichters.
 
Omdat één abonnement wel voldoende is. Heb geen zin om nog ergens één jaar aan vast te zitten. Het zijn allemaal oplichters.
Basic Fit wel ja. Mijn gym zijn zeker geen geldwolven.

Maar ik snap je punt. Er zijn ook gyms waar je volgens mij wel los kan trainen. Ik las hier iets over Alpha Gym.
 
Laatst bewerkt:
We zijn dit jaar alweer toe aan de 18de DBB/BB.nl Fotowedstrijd. Ook in 2021 is dit een wedstrijd die volledig draait rond motivatie en cutten. Er zijn zoals altijd mooie prijzen te winnen. Dit jaar heeft de contest een andere opzet dan gebruikelijk. Alle informatie is hieronder te vinden, en ook vragen over de wedstrijd zijn welkom in dit topic! :)

1. Opzet van de contest
  1. Op het einde worden twee prijzen uitgereikt; één prijs voor de beste transformatie en één prijs voor het beste fysiek. Op het einde zijn er dus twee stemrondes.
  2. Deelnemers mogen zelf bepalen of ze aan een of beide stemrondes mee doen op het einde. Je kunt uiteraard wel maar een prijs winnen. Indien een deelnemer bij beide stemrondes op de eerste plek eindigt, wordt de deelnemer met de hoogste tweede score tweede.
  3. Deelnemers die bij de transformatie mee willen doen, dienen zich goed te houden aan de voorwaarden van de startfoto. In de startfoto moet de datum van de desbetreffende dag vermeld zijn op een blaadje.

2. Voorwaarden voor deelname en reglement

a. Algemeen:
  1. Minimumleeftijd: 14 jaar.
  2. Tenminste 3 maanden lidmaatschap bij dit forum (voor datum van deze aankondiging).
  3. Tenminste 40 posts geplaatst hebben waarvan tenminste 20 in 2021.
  4. Kandidaten die hebben deelgenomen aan een bodybuilding amateurwedstrijd dienen minimaal 1 jaar lid te zijn en tenminste 100 posts geplaatst te hebben.
  5. Professionele bodybuilders zijn uitgesloten van deelname.
  6. Elke vorm van oneerlijkheid wordt bestraft met een onmiddellijke diskwalificatie en 5 strafpunten tot een verbanning van het forum voor onbepaalde duur.
b. Logboek
  1. Elke deelnemer moet een logboek bijhouden, dit logboek moet in deze sectie geplaatst worden.
  2. Dit logboek moet uiterlijk op maandag 31-05-2021 worden geopend. Indien je besluit pas later deel te nemen, vraag je een moderator om je logboek tijdelijk te sluiten totdat je start met loggen. Je mag dus zelf bepalen in welke periode tussen maart en augustus je gaat loggen. Als het maar twee aaneengesloten maanden zijn.
  3. In de openingspost van de log moet een startfoto geplaatst worden. Dit moet binnen de eerste week na het starten met loggen. Indien je deelneemt aan de transformatiecontest moet er op de foto een briefje te zien zijn met de datum van de betreffende dag.
  4. De log moet tenminste 2 maanden duren.
  5. Er moeten regelmatig updates in de log geplaatst worden. Gemiddeld enkele malen per week mag verwacht worden. Meer is natuurlijk beter.
  6. Je normale log kan je tijdelijk sluiten en weer openen wanneer deze wedstrijd afgelopen is.
c. Foto's (einde contest):
  1. Je moet recente foto's versturen, dit wil zeggen na deze aankondiging genomen, en na het bijhouden van een logboek.
  2. De foto moet minimaal 500 bij 500 pixels groot zijn.
  3. Op de foto moet op de achtergrond (bijv. tegen de muur) een blad te zien zijn met daarop "Big-T Memorial Contest 2021" (tenzij je gezicht bekend is op het forum en duidelijk op de foto te zien is).
  4. Stuur een foto met daarop een collage van de verplichte poses (waarvan 2 vrij naar keuze). Er moeten dus minimaal 4 foto's/poses op de collage staan met een maximum van 6.
  5. Wij moeten jouw foto plus daarbij je gebruikersnaam, een kort verhaal over jezelf, en je persoonlijke body stats op zijn vroegst op woensdag 25 augustus en uiterlijk op dinsdag 31 augustus, 18:00 's avonds ontvangen hebben.
d. Verplichte poses:
  1. Front pose incl. bovenlichaam en benen.
  2. Side pose incl. bovenlichaam en benen.
  3. Back pose incl. bovemlichaam en benen.
  4. Eigen keuze.
Duidelijke foto's en in kleur.


3. Regels voor het stemmen
  1. Minimaal 30 dagen lid zijn
  2. Minimaal 50 posts geplaatst hebben

4. Wanneer, waar en hoe?

De fotowedstrijd (stemming) start op woensdag 1 september 2021 in de fotogalerij. Alle leden van dit forum kunnen deelnemen aan de stemming zolang ze aan de regels voldoen. De stemming duurt precies 7 dagen. De deelnemer met de hoogste score zal, na controle op eerlijkheid van de punten, door de forumleiding aangeduid worden als winnaar. De winnaar wordt bekendgemaakt op 8 september, of indien deliberatie nodig is, 9-10 september.


5. Welke prijzen zijn er te winnen?


:1e:
Beste bodybuilder
  1. XXL Nutrition waardebon t.w.v. € 100*
  2. Fitness Seller waardebon t.w.v. € 100**
  3. MuscleMeat waardebon t.w.v. € 75***
  4. Peter Bond boek t.w.v. € 29,95 of 39,95****
  5. BB.nl Elite lidmaatschap t.w.v. € 24,95

:1e: Beste transformatie
  1. XXL Nutrition waardebon t.w.v. € 100*
  2. Fitness Seller waardebon t.w.v. € 100**
  3. MuscleMeat waardebon t.w.v. € 75***
  4. Peter Bond boek t.w.v. € 29,95 of 39,95****
  5. BB.nl Elite lidmaatschap t.w.v. € 24,95

*Te besteden in de XXL Nutrition webwinkel.
**Te besteden in de Fitness Seller webwinkel.
***Te besteden in de MuscleMeat webwinkel.
****Bonds Voedingssupplementen of Androgene Anabole Steroïden.



6. Wat houdt deelnemen in?

Je hebt tot 31 augustus, 18:00 's avonds om in je best mogelijke shape te komen en ons 1 foto met daarop een collage van de verplichte en eventueel eigen poses te sturen. Er mogen maximaal 6 poses op de foto staan (zie "Voorwaarden en reglement"). Je foto en info/verhaal sturen naar bodybuilding.nl. Zet in de titel van de conversatie "fotowedstrijd 2021" voor goed ontvangst. Eventuele verdere vragen over de wedstrijd of het reglement kan je kwijt in dit topic. Om deel te kunnen nemen, moet je eerst inschrijven, zie punt 7 hieronder.

Alvast succes aan de deelnemers!
:lifter:
:loopband:
:flexgrin:



7. Veel gestelde vragen

V: Hoe kan ik me inschrijven?
a: Door te reageren in dit topic dat je gaat deelnemen en uiterlijk op 31-05-2021 een log starten.

V: Mijn deelname voldoet niet aan alle voorwaarden, kan je een uitzondering maken?
a: Nee, we kunnen voor niemand een uitzondering maken. Lees goed de voorwaarden en volg deze precies op. Anders loop je het risico om later gediskwalificeerd te worden.

V: Worden deelnemers beoordeeld volgens de vooruitgang in de log (transformatie) of volgens het eindresultaat (beste fysiek)?
a: Vanaf dit jaar beiden. Op het einde volgen er twee stemrondes, één voor de beste transformatie en één voor het beste fysiek.

V: Waarom geen aparte wedstrijd voor naturels?
a: Omdat we geen dopingtests kunnen doen.

V: Zijn er geen leeftijdsklassen?
a: Nee, iedereen ouder dan 14 kan meedoen, er wordt gewoonlijk door de leden meer gekeken naar de prestatie in verhouding tot je leeftijd in deze wedstrijd. Bovendien zijn er niet genoeg deelnemers om volgens leeftijdsklassen te gaan indelen.

V: Zijn er geen gewichtsklassen?
a: Nee, iedereen kan meedoen. Zelfde reden als hierboven.


8. Inschrijven **** lees dit grondig ****

Kijk in dit topic eerst na of je zeker aan alle regels en voorwaarden voldoet om deel te kunnen nemen. Je kan nog tot en met 31 mei inschrijven, maar hoe vroeger je inschrijft, hoe vroeger je kan beginnen met de voorbereiding. OPGELET !!! Je MOET eerst inschrijven voor je je log start anders is je deelneming NIET geldig !!!
Ik doe mee
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven