XXL Nutrition

Aankondiging Big-T Memorial Contest 2023

Neem jij deel?

• Ja

Stemmen: 12 63,2%
  • Nee

Stemmen: 7 36,8%

• Totaal stemmers
    19
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Tja, ik log ook mijn trainingen in Facebook groepen en daar krijg ik echt veel meer feedback dan hier, hier doen ze lacherig over mijn trainingen maar buiten Dbb om krijg ik constant de vraag of ik PT wil geven en/of mijn kennis wil delen.
Recent voorbeeld is ook het flex friday filmpje dat ik vandaag heb gepost, hier word ik ermee uitgelachen en op andere kanalen krijg ik props :dunno:
Ik bied ook regelmatig coaching aan, maar blijkbaar wil niemand natural armen van 45cm bouwen of een benchpress van ver boven de 100kg.

Niet mee eens, vind het juist goed dat hier gewoon gezegd kan worden wat men vindt, tot op bepaalde hoogte natuurlijk. Denk dat we echt niet de kant van fb op moeten oid. Als ik in een facebookgroep voor mannen van 120kg met baarden, korte armen en licht (knipoogemoji) overgewicht ga posten vindt iedereen ook alles geweldig wat ik daar zeg. Ik zou dit forum juist veel meer kritische houding toewensen en minder gejank over een dislike of een gepeperde comment, óók in de logjes overigens. Op een normale manier natuurlijk.

Niet mee eens, vind het juist goed dat hier gewoon gezegd kan worden wat men vindt, tot op bepaalde hoogte natuurlijk. Denk dat we echt niet de kant van fb op moeten oid. Als ik in een facebookgroep voor mannen van 120kg met baarden, korte armen en licht (knipoogemoji) overgewicht ga posten vindt iedereen ook alles geweldig wat ik daar zeg. Ik zou dit forum juist veel meer kritische houding toewensen en minder gejank over een dislike of een gepeperde comment, óók in de logjes overigens. Op een normale manier natuurlijk.
Maar je hebt zelf een vieze baard en niet eens hoofdhaar of spieren.

Ligt er ook maar net aan wat je doel van loggen is. Wil je veren in je reet of wil je proberen iets op te steken door feedback van anderen? Of voor de meer ervaren mensen voor ons anderen iets leren door je aanpak te delen kan ook nog een doel zijn.

Is de Admin al gespot? 👀
Want door mij niet.

TS.jpg

Back
Naar boven