XXL Nutrition

Aankondiging Big-T Memorial Contest 2024

Ik doe mee.

• Totaal stemmers
    18

Bezoekers in dit topic

wovano

Super Moderator
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Coach
Lid geworden
10 jun 2010
Waardering
47.291
Lengte
1m86
We maken ons op voor de nieuwe editie van de Big-T Memorial Contest van 2024 en de prijzenpot is groter dan ooit.

Deelname

Inschrijvingen kunnen, via de poll, vanaf vandaag tot 31 mei. We verwachten minimum vijftien deelnemers om de wedstrijd te laten doorgaan. Anoniem deelnemen kan ook onder bepaalde voorwaarden.

Wat met naturels en gebruikers?

Laat je alstublieft niet tegengehouden doordat zowel naturals als gebruikers zullen deelnemen. Uiteindelijk gaat het over jouw algemene shape. (vetpercentage, hardheid, proportie & aanverwanten) Verder is iedereen, uit elke tak van de ijzevreter gemeenschap, welkom. Iedereen heeft andere doelen. Met andere woorden, zoals ik daarnet aangaf, je hoeft geen bodybuilder te zijn om deel te nemen.

Deelnemers
Logjes
  • Na jouw inschrijving open je de dag zelf, of nadien, een contest log.
  • De logjes worden gesloten vrijdag 1 september voor het stemmen begint.
Stel jezelf even kort voor in jouw openingspost.
  • Foto's van huidige shape (vereist!)
  • Leeftijd, lengte, gewicht, BF% (indien geweten)
  • Hoelang je al traint
  • Trainingsmethode(s)
  • Voorbereiding tot nu toe
  • Motivatie tot deelname
Wat kun je delen?
  • Progressiefoto's
  • Voedingsschema
  • Supplementatie
  • PED Gebruik
  • Trainingen
  • Trainingsvideo's
Prijzen
  • DBB: Elite Membership (€ 24,95) [podiumplaatsen]

• Peter Bond (Galen) – Een boek naar keuze
1. Book on Steroids (€ 54,45), Bonds voedingssupplementen (€ 29,95) of Bonds Androgene Anabole Steroïden (€ 43,90)
2. Bonds voedingssupplementen (€ 29,95) of Bonds Androgene Anabole Steroïden (€ 43,90)
3. Bonds voedingssupplementen (€ 29,95) of Bonds Androgene Anabole Steroïden (€ 43,90)
  • XXL Nutrition
1. Bon ter waarde van € 250
2. Bon ter waarde van € 150
3. Bon ter waarde van € 50
  • Fitness Seller
1. Bon der waarde van € 100
2. Bon ter Waarde van € 75
3. Bon ter waarde van € 25
  • Muscle Meat
1. Bon der waarde van € 150
2. Bon ter Waarde van € 100
3. Bon ter waarde van € 50
  • Android Health Clinic
1e prijs: Bloedonderzoek bewust t.w.v. €149,95
2e prijs: Bloedonderzoek budget t.w.v. €99,95
3e prijs: Bloedonderzoek budget t.w.v. €99,95
(Met informatie over de bepaalde waardes op: https://androidhealthclinic.com/bloedonderzoek)

Voorwaarden voor deelname
Algemeen:
  1. Minimumleeftijd: 14 jaar.
  2. Tenminste 3 maanden lidmaatschap bij dit forum (voor datum van deze aankondiging).
  3. Tenminste 40 posts geplaatst hebben waarvan tenminste 20 in 2024.
  4. Kandidaten die hebben deelgenomen aan een bodybuilding amateurwedstrijd dienen minimaal 1 jaar lid te zijn en tenminste 100 posts geplaatst te hebben.
  5. Professionele bodybuilders zijn uitgesloten van deelname.
  6. Elke vorm van oneerlijkheid wordt bestraft met een onmiddellijke diskwalificatie en 5 strafpunten tot een verbanning van het forum voor onbepaalde duur.
b. Logboek
  1. Elke deelnemer moet een logboek bijhouden, dit logboek moet in deze sectie geplaatst worden.
  2. Dit logboek moet uiterlijk op 31-05-24 worden geopend. Indien je besluit pas later deel te nemen, vraag je een moderator om je logboek tijdelijk te sluiten totdat je start met loggen. Je mag dus zelf bepalen in welke periode tussen april en september je gaat loggen. Als het maar minimaal twee aaneengesloten maanden zijn.
  3. In de openingspost van de log moet een startfoto geplaatst worden. Dit moet binnen de eerste week na het starten met loggen. Tussen de startfoto en eindfoto moet minimaal 2 maanden zitten.
  4. De log moet tenminste 2 maanden duren.
  5. Er moeten regelmatig updates in de log geplaatst worden. Gemiddeld enkele malen per week mag verwacht worden. Meer is natuurlijk beter.
  6. Je normale log kan je tijdelijk sluiten en weer openen wanneer deze wedstrijd afgelopen is.
c. Foto's (einde contest):
  1. Je moet recente foto's versturen, dit wil zeggen na deze aankondiging genomen, en na het bijhouden van een logboek.
  2. De foto moet minimaal 500 bij 500 pixels groot zijn.
  3. Op de foto moet op de achtergrond (bijv. tegen de muur) een blad te zien zijn met daarop "Big-T Memorial Contest 2024" (tenzij je gezicht bekend is op het forum en duidelijk op de foto te zien is).
  4. Stuur een foto met daarop een collage van de verplichte poses (waarvan 2 vrij naar keuze). Er moeten dus minimaal 4 foto's/poses op de collage staan met een maximum van 6. Op elke foto moet je fysiek dus van top tot teen te zien zijn.
  5. Wij moeten jouw foto plus daarbij je gebruikersnaam, een kort verhaal over jezelf, en je persoonlijke body stats op zijn vroegst op 24 augustus en uiterlijk op 31 augustus, 18:00 's avonds ontvangen hebben.
d. Verplichte poses:
  1. Front pose incl. bovenlichaam en benen.
  2. Side pose incl. bovenlichaam en benen.
  3. Back pose incl. bovemlichaam en benen.
  4. Eigen keuze.
Inschrijven kan t/m 31 mei. Minimaal 15 inschrijvingen worden verwacht om de contest door te kunnen laten gaan.

Laatst bewerkt:
Dikke prijzen hoor, alleen komt de periode mij niet zo goed uit. Augustus wil ik op mn zwaarst zijn. September start mn cut.
Screenshot_2024-04-02-18-50-44-243_com.android.chrome.jpg

Bovenaan staat dat inschrijven tot 18 juni kan. Onderaan staat 31 mei.

De logjes worden 1 september gesloten, maar je moet je gegevens tussen 24 en 30 september aanleveren. Moet dat niet augustus zijn?

Bovenaan staat dat inschrijven tot 18 juni kan. Onderaan staat 31 mei.

De logjes worden 1 september gesloten, maar je moet je gegevens tussen 24 en 30 september aanleveren. Moet dat niet augustus zijn?
Klopt is aangepast

• Like
Waarderingen: BB_
Komt voor mij goed uit. Ben zogoed als klaar met m’n bulk en was sowieso van plan om doorheen de zomer diep te cutten.

Ook geen baby op komst dus dat helpt om dit jaar wel door te zetten.

Ik ben in :)

Komt voor mij goed uit. Ben zogoed als klaar met m’n bulk en was sowieso van plan om doorheen de zomer diep te cutten.

Ook geen baby op komst dus dat helpt om dit jaar wel door te zetten.

Ik ben in :)
Even stemmen boven :D

Ik tag even de deelnemers van vorig jaar:

Diego1999
Wengstertje
apfelstrudel
IkWilGrootWorde
NobodySpecial
Sanca Saxon
vntl
Vypaw
BB_

Jongens, jullie kunnen maar beter terug meedoen, of, en ik citeer, I will rain a shitstorm down on you and your family like you have never fucking seen. :)

Ik tag ook even de afvallers van vorig jaar:

Justdo [blessure + operatie]
MassOrPass
chrash
Oom Oli
wesleyb8
NaturalGainz
Alincane
Mindcontrol
RookworstXL
Fronter
mucci
Perzik

Bekijk bijlage 620737
Komende tijd ga ik me niet focussen op bb dus dat is beetje spek & bonen deelname

Ik kijk nog even. Voordeel is wel dat ik dit keer daadwerkelijk kan cutten ipv dat de contest begint terwijl ik net klaar ben😂

Back
Naar boven