Fitness Seller

Big-T overleden, Condoleance topic

Users who are viewing this thread

predjee

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
3 jul 2006
Kan iemand mij vertellen welke vorm van leukemie deze man had? Hoe is hij gestorven? Stamceltransplantatie? I fight the same battle. Ik heb in 2006 wat topics geplaatst waar hij mij hielp. Vind het een heel raar idee dat we jaren later beide dezelfde aandoening om de kiezen kregen. Zou zo graag met hem willen discussiëren nu over behandelingen en het leven. Rust in vrede kerel

Edit: verdomme in 2016 ook. Twee jaar later kwam er een hele rits aan nieuwe medicatie op de markt die heel goed werkt. In 2017 heb ik meegedaan aan de studie samen met 100 andere patiënten wereldwijd om die medicijnen op de markt te krijgen. Het leven is zo een fakking shit show soms.

Laatst bewerkt:

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
8 okt 2010
Lengte
1m96
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Kan iemand mij vertellen welke vorm van leukemie deze man had? Hoe is hij gestorven? Stamceltransplantatie? I fight the same battle. Ik heb in 2006 wat topics geplaatst waar hij mij hielp. Vind het een heel raar idee dat we jaren later beide dezelfde aandoening om de kiezen kregen. Zou zo graag met hem willen discussiëren nu over behandelingen en het leven. Rust in vrede kerel
AML, uiteindelijk de oneerlijke strijd verloren door afstoting na stamceltransplantatie.

Naar boven