Dus nog steeds. Allemaal, bedankt voor die mooie tijden. Onderschat niet van hoeveel waarde het allemaal is geweest voor velen.
En nog steeds is

.
Als depressieve tiener voelde dit als thuis. Zou niet eens weten waar ik was beland of wat ik had gedaan, als ik dbb niet had gehad. Nou klinkt dat lekker dramatisch, maar om maar even aan te geven hoeveel Big-T heeft betekend voor zoveel mensen.
Dat gevoel heb ik nogsteeds maat. Over precies 3 dagen ben ik hier 15 jaar lid. 15 fucking jaar alweer. En voor ik lid werd las ik een jaar of 2 mee als guest. Dat is 50% van mijn leven...17 jaar..
Het klinkt inderdaad lekker dramatisch

maar dit forum en haar mensen heeft een gigantische impact gehad op mijn ontwikkeling als mens. Zeer ter goede trouwens. Inderdaad van depressieve tiener die hier zijn heil en uitlaatklep zocht, gedurende zijn hele wilde twintige jaren, tot de 34 jarige man en vader van 1 zoon die ik nu inmiddels ben geworden. Jij, ik, en bizar veel anderen met ons.
Bizar als je er over nadenkt eigenlijk. Hoe een gigantische impact dit forum op jouw, mijn, en honderden (kdenk zelfs duizenden?) anderen mensen hun leven heeft gehad. De 1 meer dan de ander natuurlijk. Al is het maar voor gasten die hier zonder account alleen komen om informatie te vergaren hetgeen vervolgens hun leven compleet kan veranderen doordat ze nu opeens wel hun fysieke doelen bereiken. Van gains tot vetverlies, van (toekomstige) bodybuilders die hier hun info omtrend AAS, voedings en trainingsschema's vergaren en daarover vragen kunnen stellen, jongeren die willen beginnen met de sport en zichzelf nog weg wijs moeten maken m.b.v. advies door de leden, tot mensen van alle leeftijdscategoriën die besluiten nu eindelijk eens af te vallen en m.b.v. de informatie in de sticky's eindelijk na zoveel jaar nu wel hun overgewicht kwijtraken. Plus natuurlijk de hechte gemeenschap waarvan sommige leden al meer dan tien jaar hier zitten. Kvind dat best wel bijzonder.
Dit forum is zoveel groter dan alleen bodybuilding.
Wat dat betreft zal Big T's legacy blijven voortleven zelfs nadat dit forum zou verdwijnen. Zo'n grote nalatenschap, zelfs jaren na je dood, is een bijzonder iets. Moet je koesteren.
Toch wel iets om trots op te mogen zijn om daar deel van uit te mogen maken.
@Peanuthead95 mooi gezegd