- Waardering
- 22.664
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 11%
Zijn log is hier te vinden: https://forum.bodybuilding.nl/topics/log-leukemie.372059/
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je Galen ❤️Zijn log is hier te vinden: https://forum.bodybuilding.nl/topics/log-leukemie.372059/
Big-T zou vandaag 43 jaar geworden zijn, je wordt nooit vergeten.
Inderdaad. Ik heb een paar privé- gesprekken met hem gehad indertijd en toen heeft hij getoond wat voor een topkerel hij was.Tjee, wat een nieuws, ik zie het nu pas. Was 20 jaar geleden actief in het forum. Door emigratie het achter me gelaten, en kom toevallig weer op deze site terecht. Me opnieuw aangemeld (oude gegevens waren weg...?)
jonge wat een nieuws. Ben hem destijds nog in het echt tegen gekomen een aantal keer. Leuke kerel. Rust zacht.
Echt wel. 15 jaar geleden dat ik hier om de hoek kwam kijken en ik had nooit gedacht dat het zoveel impact op m'n leven zou hebben. Vrienden gemaakt die tot op de dag vandaag naast me staan, dingen meegemaakt en in situaties terecht gekomen, die ik zonder dit forum nooit meegemaakt zou hebben. Als depressieve tiener voelde dit als thuis. Zou niet eens weten waar ik was beland of wat ik had gedaan, als ik dbb niet had gehad. Nou klinkt dat lekker dramatisch, maar om maar even aan te geven hoeveel Big-T heeft betekend voor zoveel mensen. Het geeft me nog altijd zoveel als ik mensen tegenkom die me nog herkennen. Zie hoe ver sommigen het hebben geschopt. Van onze langste ecto Scoob, @The Dutch Giant, die pas net begon met trainen. Naar business owner, acteur en zo'n monster dat hij Kratos kan cosplayen. De kleine persoonlijke interacties zoals je pot whey bij XXL bestellen en in de opmerkingen zetten ''Doe René de groeten van peanut en maak er wat moois van xx''. Zo kan ik nog wel even doorgaan.Tijd gaat snel... mooi dat we het forum hebben kunnen behouden in zijn nagedachtenis.
En nog steeds is .Dus nog steeds. Allemaal, bedankt voor die mooie tijden. Onderschat niet van hoeveel waarde het allemaal is geweest voor velen.
Dat gevoel heb ik nogsteeds maat. Over precies 3 dagen ben ik hier 15 jaar lid. 15 fucking jaar alweer. En voor ik lid werd las ik een jaar of 2 mee als guest. Dat is 50% van mijn leven...17 jaar..Als depressieve tiener voelde dit als thuis. Zou niet eens weten waar ik was beland of wat ik had gedaan, als ik dbb niet had gehad. Nou klinkt dat lekker dramatisch, maar om maar even aan te geven hoeveel Big-T heeft betekend voor zoveel mensen.