MuscleMeat

Big-T overleden, Condoleance topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Kan iemand mij vertellen welke vorm van leukemie deze man had? Hoe is hij gestorven? Stamceltransplantatie? I fight the same battle. Ik heb in 2006 wat topics geplaatst waar hij mij hielp. Vind het een heel raar idee dat we jaren later beide dezelfde aandoening om de kiezen kregen. Zou zo graag met hem willen discussiëren nu over behandelingen en het leven. Rust in vrede kerel

    Edit: verdomme in 2016 ook. Twee jaar later kwam er een hele rits aan nieuwe medicatie op de markt die heel goed werkt. In 2017 heb ik meegedaan aan de studie samen met 100 andere patiënten wereldwijd om die medicijnen op de markt te krijgen. Het leven is zo een fakking shit show soms.
     
    Laatst bewerkt:
    Kan iemand mij vertellen welke vorm van leukemie deze man had? Hoe is hij gestorven? Stamceltransplantatie? I fight the same battle. Ik heb in 2006 wat topics geplaatst waar hij mij hielp. Vind het een heel raar idee dat we jaren later beide dezelfde aandoening om de kiezen kregen. Zou zo graag met hem willen discussiëren nu over behandelingen en het leven. Rust in vrede kerel
    AML, uiteindelijk de oneerlijke strijd verloren door afstoting na stamceltransplantatie.
     
    Big T, waar je ook bent, ik wens je prettige feesten!! Ik herinner me je advies alsof het gisteren was. Ze worden nog steeds opgevolgd!
     
    Man man.. onder een andere account was ik hier al jarenlang lid, tenminste dutchbodybuilding. Dit blijft vreselijk om te lezen al was ik er een tijdje terug van op de hoogte. Ik ben zelf ook chronisch ziek maar geen terminale diagnose. Big T heb ik heel vaak voorbij zien komen. Rust in vrede kerel en heel veel liefde en sterkte gewenst aan alle nabestaanden. Gewoon vreselijk dit. Zet je toch wel even aan het denken dat we niet zomaar elke dag voor lief moeten nemen!!
     
    Laatst bewerkt:
    Damn, na 10 jaar ben ik terug en ik zie als eerste dit bovenaan staan. Was een goeie man voor zover ik hem kende en ik heb veel van hem geleerd. Vooral de kleine details in oefeningen die alleen mensen met veel ervaring weten.

    Rust zacht.
     
    Tjee, wat een nieuws, ik zie het nu pas. Was 20 jaar geleden actief in het forum. Door emigratie het achter me gelaten, en kom toevallig weer op deze site terecht. Me opnieuw aangemeld (oude gegevens waren weg...?)

    jonge wat een nieuws. Ben hem destijds nog in het echt tegen gekomen een aantal keer. Leuke kerel. Rust zacht.
     
    Tjee, wat een nieuws, ik zie het nu pas. Was 20 jaar geleden actief in het forum. Door emigratie het achter me gelaten, en kom toevallig weer op deze site terecht. Me opnieuw aangemeld (oude gegevens waren weg...?)

    jonge wat een nieuws. Ben hem destijds nog in het echt tegen gekomen een aantal keer. Leuke kerel. Rust zacht.
    Inderdaad. Ik heb een paar privé- gesprekken met hem gehad indertijd en toen heeft hij getoond wat voor een topkerel hij was.
     
    Tijd gaat snel... mooi dat we het forum hebben kunnen behouden in zijn nagedachtenis.
    Echt wel. 15 jaar geleden dat ik hier om de hoek kwam kijken en ik had nooit gedacht dat het zoveel impact op m'n leven zou hebben. Vrienden gemaakt die tot op de dag vandaag naast me staan, dingen meegemaakt en in situaties terecht gekomen, die ik zonder dit forum nooit meegemaakt zou hebben. Als depressieve tiener voelde dit als thuis. Zou niet eens weten waar ik was beland of wat ik had gedaan, als ik dbb niet had gehad. Nou klinkt dat lekker dramatisch, maar om maar even aan te geven hoeveel Big-T heeft betekend voor zoveel mensen. Het geeft me nog altijd zoveel als ik mensen tegenkom die me nog herkennen. Zie hoe ver sommigen het hebben geschopt. Van onze langste ecto Scoob, The Dutch Giant, die pas net begon met trainen. Naar business owner, acteur en zo'n monster dat hij Kratos kan cosplayen. De kleine persoonlijke interacties zoals je pot whey bij XXL bestellen en in de opmerkingen zetten ''Doe René de groeten van peanut en maak er wat moois van xx''. Zo kan ik nog wel even doorgaan.

    Dus nog steeds. Allemaal, bedankt voor die mooie tijden. Onderschat niet van hoeveel waarde het allemaal is geweest voor velen.
    En Tijl, nogmaals, bedankt voor het mogelijk maken hiervan! En rust zacht maat :heart:


    Speciale shout-out naar jou, ben je vast niet vergeten:
     
    Dus nog steeds. Allemaal, bedankt voor die mooie tijden. Onderschat niet van hoeveel waarde het allemaal is geweest voor velen.
    En nog steeds is :heart:.

    Als depressieve tiener voelde dit als thuis. Zou niet eens weten waar ik was beland of wat ik had gedaan, als ik dbb niet had gehad. Nou klinkt dat lekker dramatisch, maar om maar even aan te geven hoeveel Big-T heeft betekend voor zoveel mensen.
    Dat gevoel heb ik nogsteeds maat. Over precies 3 dagen ben ik hier 15 jaar lid. 15 fucking jaar alweer. En voor ik lid werd las ik een jaar of 2 mee als guest. Dat is 50% van mijn leven...17 jaar..

    Het klinkt inderdaad lekker dramatisch ;) maar dit forum en haar mensen heeft een gigantische impact gehad op mijn ontwikkeling als mens. Zeer ter goede trouwens. Inderdaad van depressieve tiener die hier zijn heil en uitlaatklep zocht, gedurende zijn hele wilde twintige jaren, tot de 34 jarige man en vader van 1 zoon die ik nu inmiddels ben geworden. Jij, ik, en bizar veel anderen met ons.

    Bizar als je er over nadenkt eigenlijk. Hoe een gigantische impact dit forum op jouw, mijn, en honderden (kdenk zelfs duizenden?) anderen mensen hun leven heeft gehad. De 1 meer dan de ander natuurlijk. Al is het maar voor gasten die hier zonder account alleen komen om informatie te vergaren hetgeen vervolgens hun leven compleet kan veranderen doordat ze nu opeens wel hun fysieke doelen bereiken. Van gains tot vetverlies, van (toekomstige) bodybuilders die hier hun info omtrend AAS, voedings en trainingsschema's vergaren en daarover vragen kunnen stellen, jongeren die willen beginnen met de sport en zichzelf nog weg wijs moeten maken m.b.v. advies door de leden, tot mensen van alle leeftijdscategoriën die besluiten nu eindelijk eens af te vallen en m.b.v. de informatie in de sticky's eindelijk na zoveel jaar nu wel hun overgewicht kwijtraken. Plus natuurlijk de hechte gemeenschap waarvan sommige leden al meer dan tien jaar hier zitten. Kvind dat best wel bijzonder.

    Dit forum is zoveel groter dan alleen bodybuilding.

    Wat dat betreft zal Big T's legacy blijven voortleven zelfs nadat dit forum zou verdwijnen. Zo'n grote nalatenschap, zelfs jaren na je dood, is een bijzonder iets. Moet je koesteren.

    Toch wel iets om trots op te mogen zijn om daar deel van uit te mogen maken.

    Peanuthead95 mooi gezegd :)
     
    Back
    Naar boven