Fitness Seller

Big T van Jay Cutler + Resurrect P.M. van Ronnie Coleman

Bezoekers in dit topic

GroteBozeWolf

Novice
Lid geworden
8 okt 2014
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
81kg
Hello iedereen

Ik wou graag is de mening van jullie hier..

Ik heb zopas Big T van Jay cutler besteld om te combineren met de Resurrect PM van Ronnie Coleman
Verder een gewone mass gainer en voor tijdens training Intrabolic omdat ik met die Big T geen pre work out wou combineren aangezien ik na het ontbijt train.

Anders zou ik na mijn ontbijt de Big T en een pre work out moeten drinken en ik heb een niet zo goede maag/slokdarm dus dat is niet aangeraden...

Dus Ochtend Big T
tijdens training Intrabolic
na trainig mass gainer
avond Resurrect
 
Jij dacht ik koop de mijn supps uit brand van Pro Bodybuilders, dan zal het vast wel goed zitten :)??

Big T is een test booster, die heb je als beginner niet nodig. Het zou wellicht wat effect kunnen hebben als je weet dat een tekort heb aan test.

Hou het gewoon bij eiwitten, eventueel een mass gainer. En wat omega-3 en een goede multivit. En verder gewoon zorgen dat je minimaal 6-7 maaltijden per dag neemt, en een goed voedingsschema maakt afgestemd op je doelen. Resurrect P.M voor het slapen gaan.
 
Jij dacht ik koop de mijn supps uit brand van Pro Bodybuilders, dan zal het vast wel goed zitten :)?? Big T is een test booster, die heb je als beginner niet nodig. Het zou wellicht wat effect kunnen hebben als je weet dat een tekort heb aan test. Hou het gewoon bij eiwitten, eventueel een mass gainer. En wat omega-3 en een goede multivit. En verder gewoon zorgen dat je minimaal 6-7 maaltijden per dag neemt, en een goed voedingsschema maakt afgestemd op je doelen. Resurrect P.M voor het slapen gaan.
Test boosters zijn gewoon een ripoff geldverspilling net als bcaa imo
 
"Cutler&Coleman op één kussen, daar slaapt de duivel tussen"
 
ik ben al bezig sinds 2008 hoor.

Altijd alleen weight gainers, vitaminen, aminozuren en af en toe eens creatine erbij.

Nu had ik voor het eerst N.O. explode 3 genomen als pre work out omdat ik altijd veel goeds hoorde over BSN en zag dat ze een nieuw product hadden.

Vroeger al lang getwijfeld om eens iets al die big t ofzo te bestellen maar nooit van gekomen. Ik was gewoon eens benieuwd naar het effect..

Met mijn maaltijden zit het ook wel goed. Ik ben van 61 kg naar 84,3 kg gegaan (2009-2013) dan ff dipje gehad maar nu terug rond de 81kg stijgende..

Ik heb geen speciaal voedingsschema ofzo maar eet gewoon vrij veel, na een periode van te veel vet opsparen loop ik gewoon wat extra en dan komt het altijd wel goed :D
 
Back
Naar boven