Fitness Seller

Shocking News Big z gaat stoppen !!

Bezoekers in dit topic

Dat is dit weekend. En live op Eurosport. Zondag om 11:00 uur
Alex doet ipv mij mee.. De dag erop is de SCL/Savickas Classic.
Waar Alex ook vd partij is.

Go Alex, go Alex !!!
 
Zeker jammer , maar hij heeft laten zien waartoe een mens in staat is. :eek:
 
Sterk, sterker, Savickas.
Wat een prachtatleet. Ik hoop wel dat hij voor de sport behouden blijft, als scheidsrechter, commentator of whatever.
 
Pff, ik vind het maar niets. Die zit nog altijd in de stijgende lijn, kan even goed zijn dat hij nog sterker word.
 
het is dus weer iets verkeerd uit de vertaal machine gekomen.

Hij stopt niet volledig. Maar gaat het een stuk rustiger aandoen.
Want zijn honger naar records is nog niet gestild.

“I don’t intend to retire from strengths sports. [...] I am only interested in my limits. The results of this season has been growing as never before. Participated in 14 competitions, won the 13 of them. Therefore, thinking about the end would be stupid, “- he explained.
 
Zydrunas Savickas: Not Retiring Yet


by Randall J. Strossen, Ph.D. | ©2012 IronMind





While it’s been reported that Zydrunas Savickas is planning to retire from strongman, the Big Z told IronMind, “No I not retiring yet. Its information was wrong.”


Zydrunas Savickas continues to rewrite the world record book on the log lift and his most recent entry is from the World’s Strongest Man contest a few days ago, where he succeeded with this 220-kg log. IronMind® | Randall J. Strossen photo.


Want to get more specific?

“I will lift 230kg log before retiring :-),” explained Zydrunas.
 
Hij doet ook wel erg veel wedstrijden dit jaar, volgens mij zijn de meeste gewoon een training voor hem. Je kunt in ieder geval geen opbouwschema volgen en opbouwen naar een wedstrijd als je om de twee weken een wedstrijd doet.
 
Hij doet ook wel erg veel wedstrijden dit jaar, volgens mij zijn de meeste gewoon een training voor hem. Je kunt in ieder geval geen opbouwschema volgen en opbouwen naar een wedstrijd als je om de twee weken een wedstrijd doet.

Wel als je deze in je opbouwschema meeneemt.
En een wedstrijd is de beste graadmeter om te zien waar je staat.
Zydrunas wist precies wat hij kon.
Dat is anders bij Shaw, Jenkins en Poundstone.
Koklyaev in iets mindere mate omdat hij vanaf augustus wel 2 of 3 wedstrijden gedraaid heeft.

De drie usa mannen hebben toch wel gefaald in hun doel om eerste te worden.
Hebben dit jaar bijna geen wedstrijden gedraaid. Shaw mede door zijn bicep blessure, maar toch..
 
Back
Naar boven