Fitness Seller

Bigfoot is gevonden!!!!!

Bezoekers in dit topic

chewbacca_pitch_red_sox.jpg


Eerste foto van Bigfoot in actie duikt op!!

Dat is Antropoid.
 
The invasion has begun !

planet-of-the-apes-1968-20061208003013495-754028.jpg


Wie wordt de eerst???

039_8892planet-of-the-apes-posters.jpg
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Harry!! :mad: :(
 
Oud nieuws, ik heb het al een paar keer gedronken. Beter als Heineken.

sierra-nevada-bigfoot-2008.jpg
 
:roflol:

Hoe meer onderzoek ik doe op het internet hoe meer ik er over begin te twijfelen dat het toch wel een hoax is.

Maargoed, we zien het vrijdag.
 
Vrijdag zien we het idd, vandaag iig al zeker niet. Wat krijgen we hier eigenlijk te zien. Een hoop zwarte pluizen in een donkere setting, een carnavalsmasker ertussen gegooid met de boodschap dat bigfoot gevonden is. En nu mogen we wachten op bewijsmateriaal. Oké, ik ben overtuigd!

:roflol:!
 
Hoax der hoaxen en die Bigfoot Hunter doet het alleen maar om zijn boekjes te verkopen. Maar dat duurt niet lang meer, zijn 15 minutes of fame zijn al geweest. FOX heeft groot uitgepakt, maar het zegt genoeg als campingzender FOX dit nieuws brengt en verder weinig andere zenders.
 
Is wel typisch fox nieuws idd. Maar als er echt een bigfoot zou zijn zou hij waarschijnlijk al lang gevonden zijn omdat er een soort van kleine populatie van zou moeten zijn. Zo'n dier kan niet uit het niets ontstaan natuurlijk.
 
Wel grappig...de veluwe panter was net zo eng......

Big foot...iemand al maatregelen genomen zoals muskietengaas?:D

enige bestaande big foot's die ik ken A: Die bigfoots op de piste
B: de poten van me zusje
 
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden chewie;)

Is het niet gewoon een starwars kostuum in de vuilnis wat die mannen hebben gefotograveerd...hoe noem je zo'n ding....Chewbakka?
 
Ook zo mooi, die Bigfoot ligt in een vriezer die ontdooid. Daarna laten ze Bigfoot gewoon liggen in dat rottende water terwijl ze een foto schieten. Tja je zou maar een duidelijke foto moeten laten zien, dan valt je plannetje gelijk in duigen.
 
Ja dat is waar.

Sowieso, mocht het waar zijn dan heb je dus een lijk van 10 miljoen dollar of zelfs meer in je vriezer liggen. Daar ben je liever zuinig op.
 
ok jongens, het is vrijdag!!
 
Vandaag horen we of het een hoax is of niet.

Excited.
 
Back
Naar boven