AndroidHealthClinic

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Die spierpijn kan ik me nog wel herinneren van toen ik begon met squatten:eek:..nu krijg ik alleen nog spierpijn als ik direct na het squatten walking lunges doe...die doe ik dus niet altijd:p..wnat benen spierpijn is echt zo vermoeiend:o
 
Vandaag rug en biceps. Wel nog erge spierpijn in de borst, en die heb ik bij zowat iedere oefening gevoeld. Was weer erg zoeken qua gewichten bij sommige oefeningen, omdat ik voorheen altijd thuis trainde.

Normaal zou ik beginnen met deadlift maar dat zat er vandaag niet in ivm spierpijn in de benen.

Front pull down machine
10 x 20kg
15 x 20kg
10 x 25kg
08 x 30kg

Seated cable row
10 x 30kg (stroef apparaat zeg)
15 x 25kg
15 x 25kg
15 x 25kg

Pull ups Hammer grip
2 x BW
3 x BW
3 x BW

Weighted 45 degree back extension Gewicht op de borst in de hand
12 x 10kg veel te licht, reps niet afgemaakt
12 x 20kg
15 x 20kg
12 x 20kg

BOR
10 x 27,5kg
10 x 27,5kg
2 x 12 x 27,5kg

Dumbbell curls
9 x 8kg
3 x 8 x8kg grrrrrrrrrrr:mad: na die 8ste rep kreeg ik 'm echt niet verder dan een halve rep

Hammer curls
8 x 7kg
7 x 7kg
2 x 6 x 7kg

Cable curl
6 x 25kg
6 x 25kg
7 x 20kg
5 x 20kg

Geen hele lekkere training, hier en daar wat frustratie vooral bij de dumbbell curls, maarja getraind heb ik!
 
Waarom doe je eigenlijk zoveel herhalingen met je rug oefeningen? En weinig met je armen?... Ik vind juist dat je rug wel wat meer massa mag hebben, dus zou minder herhalingen logisch zijn.
 
Waarom doe je eigenlijk zoveel herhalingen met je rug oefeningen? En weinig met je armen?... Ik vind juist dat je rug wel wat meer massa mag hebben, dus zou minder herhalingen logisch zijn.

Is eigenlijk niet bewust gedaan, beetje per ongeluk:p. Volgende keer meer gewicht, minder herhaling en de deadlift erbij! Bij de armen had ik ook graag wat meer willen doen, maar ik had gewoon geen kracht meer.
 
hallo, hallo ik ben er :D
 
Mooie training :) En hoe bevalt het trainen op de sportschool??
 
Ja dat bevalt wel goed, je hebt toch meer keuze dan thuis. Maar in september begint het thaiboksen weer, dus dan ga ik denk ik weer thuis trainen, of ik moet even kijken of ze een goedkoop abonnement hebben voor 2x per week ofzo in de sportschool.
 
Net experimentje brinta-pannenkoeken maken gedaan.

2 eieren, brinta (hoeveelheid op gevoel), melk (hoeveelheid op gevoel), en omdat ik het niet laten kon kaneelsuiker

Pannenkoek 1--> dikke vette fail-->beslag was te dik, de drap die overbleef smaakte overigens wel heeeeeeeerlijk
Pannenkoekjes 2,3,4,5,6-->mmmhhh

Dit gaan ik vaker doen!
 
Net experimentje brinta-pannenkoeken maken gedaan.

2 eieren, brinta (hoeveelheid op gevoel), melk (hoeveelheid op gevoel), en omdat ik het niet laten kon kaneelsuiker

Pannenkoek 1--> dikke vette fail-->beslag was te dik, de drap die overbleef smaakte overigens wel heeeeeeeerlijk
Pannenkoekjes 2,3,4,5,6-->mmmhhh

Dit gaan ik vaker doen!

Weer wat anders dan brinta met alleen melk:D.. Ik ga dat binnekort ook es proberen.
 
Weer wat anders dan brinta met alleen melk:D.. Ik ga dat binnekort ook es proberen.
Wel oppassen dat je mooie dunne kleine pannenkoekjes maakt, omdat de structuur van het beslag niet erg sterk is, tenminste van mijn beslag niet, waardoor grote pannenkoeken moeilijk zijn om om te draaien. En als ie te dik is, wordt het niet gaar bovenop, terwijl de onderkant al donker is. Ik heb 't ook maar gewoon op gevoel gemaakt, dus misschien dat het daaraan schortte, maar lekker was het heeeeel ckr!!
 
^Leuk!
 
Wat een mooie avatar heb je
 
Wat een mooie avatar heb je
Danku, ff snel gemaakt voordat ik ging douchen:p



Even een vraagje, ik zeg wel mooi ik wil nu rustig clean bulken naar zeker 60kg, (nu 55 a 56kg), is dit genoeg om er genoeg over te houden met in het achterhoofd dat ik geen enorm overschot neem zodat die 5kg er niet binnen een paar werken bij op zitten en dus het vetpercentage hopelijk niet al te snel oploopt?
BVD
 
Ik denk juist dat het goed is om te clean bulken, alleen ik denk dat je er wat langer over doet dan een paar weken:o. Als je voelt dat te snel gaat met je vp, kan je altijd omlaag gaan in je voeding.
Mijn persoonlijke mening: het zal voor jou niet erg zijn om je vp met 1á2% te verhogen, voordeel voor je spierontwikkeling:D:D. en dan kan je altijd volgend jaar weer een beetje in de cut(wat ik denk dat niet nodig is).
 
Ik denk juist dat het goed is om te clean bulken, alleen ik denk dat je er wat langer over doet dan een paar weken:o. Als je voelt dat te snel gaat met je vp, kan je altijd omlaag gaan in je voeding.
Mijn persoonlijke mening: het zal voor jou niet erg zijn om je vp met 1á2% te verhogen, voordeel voor je spierontwikkeling:D:D. en dan kan je altijd volgend jaar weer een beetje in de cut(wat ik denk dat niet nodig is).

Ja dat wil ik ook (zie vorige post), maar aangezien ze hier tegen de jongens/mannen die al een redelijk vet percentage toch zeggen, ga door met clean bulken anders hou je niks over in de cut, weet ik niet hoeveel ik erbij zou moeten krijgen, om ook nog spiermassa over te houden als ik weer echt droog wil worden.
 
Aradev zegt vaak dat we maar +/- twee kilo aan spiermassa kunnen gainen in een jaar, dus ik dek dat 5 kilo in het jaar niet erg is.
 
Aah hier ben je dus gebleven, leuk dat je verder gaat loggen.. ik volg je iig! Vette tattoo's heeft je vriendin btw... Super dat jullie samen trainen! :D Motiveert wel lekker als de 1 geen zin heeft en de ander wel haha.

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 22:41 ----------

Wat een mooie avatar heb je

+1
Zag de foto vanmiddag, erg nice.
 
Aah hier ben je dus gebleven, leuk dat je verder gaat loggen.. ik volg je iig! Vette tattoo's heeft je vriendin btw... Super dat jullie samen trainen! :D Motiveert wel lekker als de 1 geen zin heeft en de ander wel haha..

+1
Zag de foto vanmiddag, erg nice.
Alleen beetje jammer als de ander ziek is, zoals vandaag, en ik wel wil trainen:mad: Naja als ze morgen niet beter is ga ik wel alleen.

En thanks..
 
Back
Naar boven