Fitness Seller

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Al het cleanbulken advies wat hier in de voedingssectie wordt gegeven is over het algemeen gebaseerd op jonge mannen en meestal ook in combinatie met AS. Dus ga je niet vasthouden aan die richtlijnen. Ik denk zelf dat je met 200 Kcal boven onderhoud aardig goed spiermassa kunt aanzettten en je bf niet te ver laat oplopen. Jij hebt als voordeel dat je vsn nature al behoorlijk droog bent. Als nadeel heb je dat je niet de genen hebt voor een bbfiguur. Daarmee bedoel ik dat de meeste vrouwelijk bb vaak starten vanaf een lichaamsgewicht van 65 of 70 kilo. Daar moet dan wel veel vet vanaf maar de basis is al veel compacter.
Zelf denk ik er over om kleine bulk- cut cycles toe te gaan passen. Zoiets als 3 weken bulken, 1 week cutten met low carbs en hoog in eiwitten.
 
Al het cleanbulken advies wat hier in de voedingssectie wordt gegeven is over het algemeen gebaseerd op jonge mannen en meestal ook in combinatie met AS. Dus ga je niet vasthouden aan die richtlijnen. Ik denk zelf dat je met 200 Kcal boven onderhoud aardig goed spiermassa kunt aanzettten en je bf niet te ver laat oplopen. Jij hebt als voordeel dat je vsn nature al behoorlijk droog bent. Als nadeel heb je dat je niet de genen hebt voor een bbfiguur. Daarmee bedoel ik dat de meeste vrouwelijk bb vaak starten vanaf een lichaamsgewicht van 65 of 70 kilo. Daar moet dan wel veel vet vanaf maar de basis is al veel compacter.
Zelf denk ik er over om kleine bulk- cut cycles toe te gaan passen. Zoiets als 3 weken bulken, 1 week cutten met low carbs en hoog in eiwitten.

Ooh ik wil mezelf echt niet zien op 70kg, haha, maar dat even terzijde.

Ik was idd ook niet van plan om 500kcal boven mn onderhoud te gaan zitten zoals ik vanaf november heb gedaan, maar idd zoals jij zegt 200 (misschien 300), zodat het vet echt maar heel langzaam oploopt. Het idee van 3weken bulken, 1 week cutten vind ik wel interessant. Lijkt me ook wel leuk om uit te proberen. En hoever zou je dan in die cutweek onder je onderhoud gaan zitten, ook iets van 300 ofzo?
 
Omdat mn vriendin vandaag ziek was en we dus niet samen konden trainen, heb ik maar alleen borst getraind, zodat ik ons schema niet in de war schop en we daar morgen hopelijk (als ze beter is) mee verder kunnen gaan.

Dumbbell press
15 x 10kg (te licht voor 8reps)
8 x 12,5kg
8 x 12,5kg
8 x 12,5kg
2 x 15kg hihi te zwaar

Incline DB press
10 x 10kg
10 x 10kg
7 x 12,5kg
6 x 12,5kg

Seated straight arm clip chest
15 x 20kg
12 x 25kg
8 x 30kg
6 x 30kg

Standing cable flys
8 x 10kg
8 x 10kg
6 x 10kg
5 x 10kg

Toen nog ff op de loopband 3minuten op 5kmh toen iedere minuut 1kmh erbij tot 11, toen weer even rustig, en daarna nog even stukje 12kmh en 14kmh gerend om de longen ff te prikkelen, zodat ik straks niet conditioneel helemaal een wrak ben als de thaibokstrainingen weer beginnen.

Nu weer aan de scriptie!
 
Ooh ik wil mezelf echt niet zien op 70kg, haha, maar dat even terzijde.

Ik was idd ook niet van plan om 500kcal boven mn onderhoud te gaan zitten zoals ik vanaf november heb gedaan, maar idd zoals jij zegt 200 (misschien 300), zodat het vet echt maar heel langzaam oploopt. Het idee van 3weken bulken, 1 week cutten vind ik wel interessant. Lijkt me ook wel leuk om uit te proberen. En hoever zou je dan in die cutweek onder je onderhoud gaan zitten, ook iets van 300 ofzo?
In mijn cut week ga ik dan iets extremer, zo ongeveer 500kcal onder onderhoud door mijn carbs vanaf ca. 14 uur te schrappen. Geen rijst, pasta of brood meer bij de maaltijden. Ik moet er wel bij zeggen dat ik alleen in de ochtenden sport.
 
In mijn cut week ga ik dan iets extremer, zo ongeveer 500kcal onder onderhoud door mijn carbs vanaf ca. 14 uur te schrappen. Geen rijst, pasta of brood meer bij de maaltijden. Ik moet er wel bij zeggen dat ik alleen in de ochtenden sport.

In de ochtend sporten doe ik nu ook, maar vanaf sept gaat dat bij mij niet lukken aangezien ik van ma-do moet werken en vrijdags de hele dag college heb. Ik kijk tzt wel hoe ik mn dieet aan ga passen. Ik denk dat ik gewoon bij een paar maaltijden de KH skip, zoals ik ook tijdens de contest heb gedaan.
 
In mijn cut week ga ik dan iets extremer, zo ongeveer 500kcal onder onderhoud door mijn carbs vanaf ca. 14 uur te schrappen. Geen rijst, pasta of brood meer bij de maaltijden. Ik moet er wel bij zeggen dat ik alleen in de ochtenden sport.

Dat is wel nice dat je na 14 uur geen KH meer eet. Scheeld echt veel. Alleen is het dan niet handig als je 's avonds sport, maar jij doet het 's ochtends.
 
Waarom doe je geen bench press? ipv gewoon de db press?
Ging jij nog mee straks 24sept??????? ;)
 
Ik deed geen bench press omdat ik alleen was en dus geen spotter had! Voirge keer toen ik borst trainde heb ik wel gewoon bench press gedaan.

Jaja, ik heb ook een berichtje achtergelaten in het topic over de damestraining!!
 
Gezellig:D:D ik heb echt zin om iedereen te zien:D
 
Gezellig:D:D ik heb echt zin om iedereen te zien:D
Lijkt mij ook super leuk om eens echt met iedereen te kunnen kletsen.

Vandaag niet getraind, omdat mn vriendin nog steeds niet 100% fit is, morgen gaan we als het goed is benen en triceps trainen!!

Maar ik ga morgen ook zondigen, ik heb zojuist heeeeeerlijke chocolademousse gemaakt met eieren, suiker, slagroom en natuurlijk chocola. Morgen zijn we 5jaar samen, dus dan mag dat ook even gevierd worden. Het hoofdgerecht is wel gewoon kip met rijst:D:D
 
Squatgewichten zonder stang in de Smithmachine kweet ni hoeveel die stang weegt, helaas is er geen squatrek in de gym.
8 x 25kg
8 x 25kg
8 x 25kg
8 x 25kg bij rep 7 kwam er een vlieg op mn gezicht zitten net toen ik door de knieen zat:mad::mad::mad::mad::mad:
6 x 30kg
4 x 35kg

45degree leg press
8 x 80kg
8 x 80kg
8 x 80kg
8 x 80kg

Standing calf machine
10 x 70kg
10 x 70kg
2 x 10 x 65kg

Seated leg curl
10 x 80kg
10 x 80kg
8 x 80kg
8 x80kg
8 x 85kg (niet helemaal naar beneden)

Leg extension
10 x 55kg
10 x 55kg
08 x 60kg
08 x 65kg

Dumbbell kickbacks
8 x 6kg
8 x 6kg
8 x 6kg
8 x 6kg

Skull crusher
10 x 12,5kg
08 x 15kg
08 x 15kg
08 x 15kg

Cable pulldown
10 x 25kg
8 x 25kg
8 x 30kg
7 x 30kg
4 x 35kg

En toen voelde ik me heel blij!!!! Squat ging honderduuzend keer beter dan de vorige keer, deze keer op de techniek gelet, voor zover ik dat zelf kan, de vorige keer heb ik als een kip zonder kop gesquat.
 
Training ziet er goed uit en een sterke leg crul :D
 
haha een vlieg ging op je hoofd zitten? :P
 
Flinke training, lekker hoor! Lol @ vlieg. :P
 
Nog vette spierpijn in de triceps, benen valt deze keer t.o.v de vorige heeeeeel erg mee, de vorige keer had ik echt 6 dagen spierpijn.

Warmingup-->op de fiets naar de sportschool

Dumbbell curl
8 x 8kg
8 x 8kg
8 x 8kg
8 x 8kg
8 x 9kg
5 x 10kg

Hammer curlslangzaam omhoog en omlaag
8 x 7kg
8 x 7kg
8 x 7kg
8 x 7kg biceps on fireeeeeeee

Biceps cable curl
8 x 20kg
8 x 20kg
8 x 20kg
7 x 20kg
3 x 25kg

Straight leg raises In dip station
10 x bw
10 x bw
10 x bw
10 x bw

45degree weighted side bendes
8 x 20kg beide kanten natuurlijk
8 x 20kg
8 x 20kg
8 x 20kg

Rotary torso machine
10 x 20kg
10 x 20kg
10 x 20kg
10 x 20kg

En toen weer op de fiets door de regen naar huis.
Morgen borst en schouders op het programma.
 
Goede training, Naomi. Wat zijn je doeleinden nu na de Miss Beachproof wedstrijd?

-Leon
 
Goede training, Naomi. Wat zijn je doeleinden nu na de Miss Beachproof wedstrijd?

-Leon
Hey, ik wil nu de achterlopende spiergroepen proberen bij te trekken, benen, borst en onderrug! En overal meer massa! Ik ga nu cleanbulken tot ik de 60kg voorbij ben als dit allemaal te combineren valt met het thaiboksen, want zou er een thaibokswedstrijd tussendoor komen, dan zal ik even terugcutten.
Iig hoop ik volgend jaar met de Miss Beachproof een completere fysiek te hebben, waarbij UB en LB bij elkaar passen en niet zoals nu dat de benen erg achterlopen en er veel minder droog uitzien dan UB.

Training vandaag borst en schouders...
Bench Press
10 x 25kg
10 x 25kg
10 x 25kg
06 x 30kg

Incline Bench Press
7 x 25kg
7 x 25kg
7 x 25kg laatste met beetje hulp van mn spotter
6 x 25kg
De vorige keer kon ik maar 4x25 en ben daarna verder gegaan met 20kg...dus was hier wel ff blij mee

Cable flys
12 x 5kg
12 x 5kg
10 x 5kg
10 x 5kg
5kg is eigenlijk te licht om op 8 reps te doen, maar 10kg is te zwaar om mn netjes uit te voeren.

DB flys
10x 5kg
8 x 6kg
8 x 6kg
8 x 6kg

Lateral raises
8 x 7kg
8 x 7kg
8 x 7kg
7 x 7kg

DB Shoulder press
10 x 7,5kg
08 x 7,5kg
08 x 7,5kg
08 x 7,5kg
05 x 10kg

DB rear delt row
10 x 7,5kg
08 x 7,5kg
08 x 7,5kg
08 x 7,5kg
 
Mooie training en een sterke db rear delt row
 
Back
Naar boven