Fitness Seller

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Een andere verdeling van het vet op het lichaam en/of een andere hoeveelheid spiermassa maakt dat hetzelfde vetpercentage er heel anders uit kan zien op 2 verschillende lichamen.

Mevrouw-15% heeft overall meer spiermassa en minder vet op haar benen dan jij, en meisje-18% heeft juist weer erg weinig spiermassa. Dat maakt het altijd lastig om aan dat hand van dit soort plaatjes je eigen vetpercentage te schatten.
Klopt als een bus!!

Maar het is iig fijn om voor mezelf een soort van objectief referentiepunt te hebben tijdens het cleanbulken. De spiegel liegt natuurlijk ook niet, maar toen ik een tijdje voor de contest bijna 59kg woog, zag ik het vet bij wijze van overal vandaan komen haha. Dus dan is meten beter:D
 
Vandaag borst en schouders, omdat ik weer alleen was geen benchpress, omdat ik nog niet helemaal in de gaten heb wanneer ik niet meer kan, waardoor ik ineens in de problemen kan komen als ik geen spotter zou hebben:p

DB bench press
8 x 12,5kg
8 x 12,5kg
8 x 12,5kg
8 x 12,5kg

Incline DB bench press
8 x 12,5kg
8 x 12,5kg
10 x 10kg
9 x 10kg

Butterfly
8 x 15kg
8 x 15kg
5 x 20kg Kaa uu tee
10 x 15kg

DB shoulder press
8 x 10kg
6 x 12,5kg
4 x 12,5kg
9 x 10kg
8 x 10kg

DB lateral raises eerst had ik cable raises geprobeerd maar meteen bij de tweede herhaling voelde mn schouder niet goed. Heb ik op een aantal andere machines ook. Dus dan maar met DBs
8 x 7kg
8 x 7kg
8 x 7kg
8 x 7kg

Rear delt DB row
8 x 7,5kg
8 x 8kg
10 x 8kg
10 x 9kg
 
Mooi hoor die pressen:D
 
Nog nooit van butterflies gehoord... Is dat met kabels??
 
Mooie training en vervelend dat je last kreeg van je schouder met de lateral raise.
 
Mooie training en vervelend dat je last kreeg van je schouder met de lateral raise.
Geen idee waar dat vandaan komt maar ik heb het bij verschillende machines voor de schouders en volgens mij ook bij een machine voor de borst, terwijl ik er met losse gewichten geen last van heb.

Laatst (meer dan 2 maanden geleden) met thaiboksen leek het alsof mn schouder heeeeeel even uit de kom sprong en weer erin, misschien dat het daardoor komt
 
Geen idee waar dat vandaan komt maar ik heb het bij verschillende machines voor de schouders en volgens mij ook bij een machine voor de borst, terwijl ik er met losse gewichten geen last van heb.

Laatst (meer dan 2 maanden geleden) met thaiboksen leek het alsof mn schouder heeeeeel even uit de kom sprong en weer erin, misschien dat het daardoor komt

In de machines kunnen je schouders gedwongen worden in een bepaalde beweging te bewegen, die niet natuurlijk is voor je lichaam en daardoor kun je last en irritatie krijgen aan je gewricht van je schouder.
 
Bij deze verwelkom ik mezelf door een abbo te nemen. :D
 
Bij deze verwelkom ik mezelf door een abbo te nemen. :D
Dan heet ik u van harte welkom in mijn log!! Leuk dat je ook mee komt lezen en als je op- of aanmerkingen of tips hebt mbt mn trainingen dan hoor ik het graag!!


Morgenvroeg van 6.45 tot 8u rijles en daarna mn tweede poging om mn rijexamen te halen. Ik heb zo'n gevoel dat ik het door mn klotezenuwen, waar ik normaal gesproken eigenlijk nooit last van heb, weer ga zakken.:(:(:( Ik weet dat ik het kan, maar ik moet het wel ff doen.
 
Was ook voor mn rijexamen nog nooit ergens zenuwachtig voor geweest, dus kon er echt niet mee omgaan.
Ach ja, uiteindelijk heb zelfs ik t gehaald. ;)

Succes!
 
Laat de zenuwen je niet belemmeren hoor! Whether you think you can, or think you can't, you're probably right.
Hier een inspirerend filmpje die (zeker jou als thaiboxer) een mental boost geeft!
 
sterkte en niet teveel stressen:o:D
 
Laat de zenuwen je niet belemmeren hoor! Whether you think you can, or think you can't, you're probably right.
Hier een inspirerend filmpje die (zeker jou als thaiboxer) een mental boost geeft!
Haha, toevallig was ik al van dat soort filmpjes aant kijken!! I WILL F*CKING DO IT!!!!

---------- Post toegevoegd Thu 25 Aug 2011 om 21:04 ----------

sterkte en niet teveel stressen:o:D
ik zal het proberen, morgenvroeg maar een paar bananen eten, zitten stoffen in die schijnen te helpen tegen zenuwen. Vorige keer 1 banaan gegeten, maar niks van gemerkt:p
 
Succes met je rijexamen straks Naomi!!
 
Heel veel succes! Je bent nu al bezig... Hopelijk kom je straks online met goed nieuws!
 
Alle succes wensen ten spijt ben ik voor de tweede keer gezakt!! Gelukkig ging er heel veel goed: achteruit file parkeren stond ineen keer straks langs de stoep, omkeer opdracht ging goed, autobaan rijden, spiegelen...nadat ik op een driebaans rotonde de foute afslag nam wat eigenlijk geen ramp is, kon ik die fout niet vergeten en sloeg de stress ineens toe (letterlijk trillende benen) en miste ik daardoor de volgende straat rechts meteen. Waardoor ik nog meer uit mn doen raakte en niet meer reed zoals ik normaal doe.. Dus het vooruitkijken moet beter....

Nadat ik thuisgekomen was wilde ik meteen gaan trainen om ff de frustratie kwijt te kunnen, maar ik was al sinds 4.45 op en had door de zenuwen niet meer dan 2bananen en 2 boterhammen kunnen eten dus de training was ook nog eens k*t.... dus ga ik niet opschrijven...ik ging al bijna out naar het eerste setje DL..dus maar paar oefeningen gedaan en weer naar huis gegaan...
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven