XXL Nutrition

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Leuk!!

Ik heb gisteren overigens mn scheen flink geblesseerd met thaiboksen. Ik was aan het sparren met 2 wedstrijdjongens (68kg en 75kg) en mn scheenbeschermers zijn inmiddels al 2,5jaar oud, dus die bieden bijna geen bescherming meer. Eerst trap ik tegen een blok aan met een gedraaide scheenschermer dus scheen tegen scheen of knie tegen scheen weet niet precies, maar wel au dus. Daarna nog een keer op precies dezelfde plek, dus nu heb ik weeeeeer een deuk in mn scheen en er zit vocht in etc etc...Gezien de vorige keer ben ik hier ook wel weer 4 a 6 weken zoet mee.

Én ik heb mn duim (waar ik vorig jaar tijdens een thaibokswedstrijd de pees en kapsel van ingescheurd heb) opnieuw een optater gegeven door een harde rechtse hoek tegen het hoofd van een van de jongens te geven waarbij mn duim heel raar terechtkwam.

Als 't ff kan ga ik morgen wel thaiboksen, maar zonder trappen of alleen met links trappen. De rest van de week kan ik niet thaiboksen omdat ik moet werken en de trainingen niet kan halen. Dus dan doe ik KT als er tijd is.

---------- Post toegevoegd Sun 4 Sep 2011 om 19:25 ----------

:D
Volgens mij wel, is iig wel precies de plek waar die ader loopt


Brrrrr.....Naomi, ik ben best een beetje bang voor je aan het worden :(.

Je hebt een deuk in je scheen? Ben je een soort vrouwelijke terminator ofzo? :D
 
Brrrrr.....Naomi, ik ben best een beetje bang voor je aan het worden :(.

Je hebt een deuk in je scheen? Ben je een soort vrouwelijke terminator ofzo? :D
Nee geen vrouwelijk terminator:p, gewoon beetje lomp soms. Tis nog niet erg blauw omdat het van heel diep moet komen. De vorige keer toen ik zo'n deuk had was ik naar de dokter geweest en die zei dat het kwam omdat er een diepe bloeduitstorting+vocht zit, waarin dan zo'n deuk zit. Voelt alleen erg raar aan.

Als ik morgen niet weer zo laat klaar ben op 't werk, ga ik thuis ff mt de gewichten aan de slag.

Vandaag op het werk tijdens de cursus kregen we rond 10uur ff 5minuten pauze om koffie etc te halen, dus ik pak snel boterham met kipfilet uit de tas. Zegt die man; "zoo nu al honger??" Ik: "ja ik val bijna om"...hij:"en je hebt vanmorgen ook al ontbeten:eek:" Ik:"uhh ja, vanmorgen heb ik brinta gegeten"
 
Scriptie is bijna bijna af...nog een klein stukje conclusie en introductie moet nog, maar ik moest het inleveren zodat de leraar genoeg tijd heeft om het voor vrijdag, wanneer de meeting is, het door te lezen.

Dus na vrijdag de laatste dingen aanpassen (hopelijk is het niet te veel) en dan inleveren en op de afstudeerdatum wachten.

over wat gaat je scriptie dan?
 
Nee geen vrouwelijk terminator:p, gewoon beetje lomp soms. Tis nog niet erg blauw omdat het van heel diep moet komen. De vorige keer toen ik zo'n deuk had was ik naar de dokter geweest en die zei dat het kwam omdat er een diepe bloeduitstorting+vocht zit, waarin dan zo'n deuk zit. Voelt alleen erg raar aan.

Als ik morgen niet weer zo laat klaar ben op 't werk, ga ik thuis ff mt de gewichten aan de slag.

Vandaag op het werk tijdens de cursus kregen we rond 10uur ff 5minuten pauze om koffie etc te halen, dus ik pak snel boterham met kipfilet uit de tas. Zegt die man; "zoo nu al honger??" Ik: "ja ik val bijna om"...hij:"en je hebt vanmorgen ook al ontbeten:eek:" Ik:"uhh ja, vanmorgen heb ik brinta gegeten"

En dan doe je daarna een ''pec-bounce'' ??? Lekker intimideren die hap :cool:
 
over wat gaat je scriptie dan?
The effect of distances between banks and their borrowing firms on the use of debt covenants in loan contracts.
 
The effect of distances between banks and their borrowing firms on the use of debt covenants in loan contracts.


En ik houd mijn spreekbeurt vandaag over honden! :D
 
Hahahaha
jij zou toch wel wat van banken moeten weten timmeh!
 
Cadeautje voor Naomi!:
 
Laatst bewerkt:
Ik vergeet steeds haar naam:(
 
Dat zijn leuke cadeautjes!!!Egt zo'n inspiratie die vrouw, khoop qua massa egt ooit in de buurt te komen, aan de motivatie gaat t niet liggen @mack -->dana linn bailey
Ik had vandaag ook willen trainen maar ik slaap niet thuis,gisteren ook al ni, dus morgen dan maar weer. Heb door de cursus opt werk ook niet kunnen eten zoals ik normaal doe, beetje irritant.
 
Nou dat is wel een statement hoor

---------- Post toegevoegd Thu 8 Sep 2011 om 17:45 ----------

Had het tegen Timmie natuurlijk
 
Nou dat is wel een statement hoor

---------- Post toegevoegd Thu 8 Sep 2011 om 17:45 ----------

Had het tegen Timmie natuurlijk


DLB heeft gewoon het hele plaatje in orde, althans dat is mijn mening. Ze valt volgens mij niet (meer) onder Figure maar heeft een andere klasse....love it! :D

@Naomi: Vandaag weer los gegaan in da gym? Beetje kunnen eten ook?
 
Idd DLB valt onder de nieuwe phisique division, waarin ze gewonnen heeft in t eerste jaar dat het bestaat.

Kzit op dit moment nog in de trein grrrrrr moest naar een symposium en had afspraak mt mn scriptiebegeleider. Ik hoop mn thaiboksstraining te halen en morgen keihard krachttainen! Heb ik echt zin in...volgende week heb ik cursus in een hotel vant werk uit en gaan we ook zwemmen, dus moet er wel goed uitzien :P

Had vandaag ineens best veel definitie op mn benen,voor mijn doen dan, geen idee hoe t komt.


---------------------------------------------------------------------------------------------
edit: pffff wat een hel is het weer om op conditie te komen na de zomerstop. 5x2 minuten padsen op de trainen en bijna dood haha
 
Laatst bewerkt:
Idd DLB valt onder de nieuwe phisique division, waarin ze gewonnen heeft in t eerste jaar dat het bestaat.

Kzit op dit moment nog in de trein grrrrrr moest naar een symposium en had afspraak mt mn scriptiebegeleider. Ik hoop mn thaiboksstraining te halen en morgen keihard krachttainen! Heb ik echt zin in...volgende week heb ik cursus in een hotel vant werk uit en gaan we ook zwemmen, dus moet er wel goed uitzien :P

Had vandaag ineens best veel definitie op mn benen,voor mijn doen dan, geen idee hoe t komt.


---------------------------------------------------------------------------------------------
edit: pffff wat een hel is het weer om op conditie te komen na de zomerstop. 5x2 minuten padsen op de trainen en bijna dood haha

Durf te wedden dat je er het beste bijstaat van al je collega's :D.

Timmeh heeft een Flag nor Fail tanktop gekocht :cool: foto volgt!
 
Durf te wedden dat je er het beste bijstaat van al je collega's :D.

Timmeh heeft een Flag nor Fail tanktop gekocht :cool: foto volgt!
Ooohh jaloerssss...ik wil er ook een!!! I kill because I want cake!!!:D
 
Vandaag kijken of deadlift weer gaat mt mn rug, zo gauw ik iets voel stop ik
Deadlift
8 x 50kg (met op 1x op de grond zetten na herhaling 4)
8 x 50kg zonder afzetten voelt toch nog niet helemaal goed mn rug..
12 x 30kg
2 x 30kg Neeee gaat niet goed mt mn rug:mad::mad:

Pull ups
3 x BW wide grip
3 x BW wide grip
5 x BW small reverse grip
4 x BW small reverse grip
5 x BW small reverse grip

bb BOR
15 x 27kg (wilde eigenlijk zwaarder maar trainde thuis en heb geen kleinere schijven dan 10kg...vandaar meer herhalingen)
15 x 27kg
14 x 27kg
12 x 27kg

Bleuhh ik stop ermee...ben bang dat ik mn rug hier allemaal geen plezier mee doe en zometeen ga ik ook nog thaiboksen dus armen en schouders etc kan ik niet trainen. K*tzooi....had een vele mooiere training in gedachten
 
Maar goed gedaan dat je gestopt bent. Anders ben je verder van huis.
 
Idd, ik weet dat ik een zwakke rug heb, maar ik wil daar eigenlijk niet aan toegeven waardoor ik soms eigenwijs doorga.

Ik weeg inmiddels ruim 2kg meer dan tijdens de contest, maar heb niet het gevoel dat mn vetpercentage gestegen is, eerder gedaald, want de ader op mn schouder zie je steeds beter en de huidplooimeter meet ook minder mm's op mn benen!!

Zojuist gemaakt na de frustrerende training
IMG-20110910-00046.jpg


net een heerlijke shake op met banaan, melk, vanille eiwitpoeder, beetje aarbeien yogurt....over een half uurtje Preworkout power erin en knallen in de gym!!!
 
OMGosh Naomi, je bent shredded :cool: besteed je veel aandacht aan je obliques?

Kan ik mijn vriendin niet eens jou kant opsturen? :engel: al heb jij ook een hoop te danken aan je genen (zonder hierbij af te doen aan jou inspanningen!).

Offtopic: Lekker weer vandaag! Mooiste verjaardagscadeau dat ik kon wensen! :D
 
Back
Naar boven