AndroidHealthClinic

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik vind die eerste foto eigenlijk ook al heel mooi, je armen zien er daar ook al heel vol en gespierd uit eigenlijk. :)
 
Ik vind die eerste foto eigenlijk ook al heel mooi, je armen zien er daar ook al heel vol en gespierd uit eigenlijk. :)
Nee joh....ben daar zo mager als wat!

Donderdag rug en biceps getraind, vrijdag borst en triceps. Mij bevalt het 5x6 schema erg goed. Merk dat ik alweer sterker ben dan vorige week. Natuurlijk helpt ook het feit dat ik weer helemaal netjes eet ook mee.:D

Pullover

DB press

incline DB press

Ladiespeck


triceps pushdown


Overhead cable tricep extension ofzoiets haha

Cable one arm tricep extension kabel bij karabijnhaak vastpakken

Vanmorgen even schouders getraind. En morgen rustig de benen, heb mn rechterbeen weer bij de one leg squat beetje naar de kloten geholpen. Dus even kijken wat ik morgen kan.
 
Laatst bewerkt:
Wat is ladiespeck?? Gewoon peck deck ofzo, of speciale manier?? En ide one arm cable ext. pak je die alleen bij cable vast? Heb je geen triangeltje dan?? Wel goeie training,lekker ik ga morgen weer borst-tri doen.
Ik merkte idd ook toen ik van 5x8 naar 5x5 ging ik ook stuk sterker werd..is ook wel s lekker maar nu toch maar weer terug naar 5x8 gegaan, ben benieuwd wat het je brengt! Good Luck Naomi
 
Wat is ladiespeck?? Gewoon peck deck ofzo, of speciale manier?? En ide one arm cable ext. pak je die alleen bij cable vast? Heb je geen triangeltje dan?? Wel goeie training,lekker ik ga morgen weer borst-tri doen.
Ik merkte idd ook toen ik van 5x8 naar 5x5 ging ik ook stuk sterker werd..is ook wel s lekker maar nu toch maar weer terug naar 5x8 gegaan, ben benieuwd wat het je brengt! Good Luck Naomi

Het is deze machine http://fitness.stackexchange.com/questions/1273/isolating-the-lower-and-upper-pecs trainer noemt 'm iig zo.

En bij de triceps pak ik idd alleen de cable bij de karabijn vast. Er is wel een triangeltje maar ik vind het zo ook fijn :)

Vandaag benen getraind, maar was niet veel soeps. Bij alles pijn in mn rechtse been. Meteen ff naar de fysio geweest, pees bij mn bekken overbelast of beschadigd. Is specifiek gerelateerd aan de spier die moet zorgen voor stabiliteit bij de one leg squat, waarmee ik de blessure heb opgelopen.

Mag wel blijven trainen, alleen zodanig dat het geen pijn doet. Dus dat is echt met baby gewichten :(
 
ja balen als je pijn hebt maar beter om dan toch te luisteren, straks word t chronisch en daar zit je ook niet op te wachten..
 
Vervelend van je been zeg! Hoop voor je dat het snel weer beter gaat worden. Zoals Miss H zegt, wel de rust nemen en niet erger maken.
 
Been is weer goed hersteld de zaterdag na de "blessure" heel rustig benen getraind, om toch de spanning op de benen te houden (aldus mijn trainer haha). Vorige week weer gewoon kunnen trainen, alleen geen one leg squat gedaan. Vandaag heeeeeel diep gegaan, heb moeten overgeven EN huilen nadat ik klaar was haha. Heb zelfs mn hamstrings niet meer kunnen doen, omdat ik zo leeg was. Dus die zijn morgen aan de beurt.

Ik moest vandaag alleen trainen omdat mn trainingsmaat (die nu druk in de voorbereiding zit van open limburgse kampioenschappen body fitness klasse) vrijdag al benen had getraind. Had wel aan mn trainer gevraagd (druk in voorbereiding op de Arnold Classic in de USA 2 maart) om me te drillen. Nou dat heb ik dus geweten!!!!!!!!!!!


Daarna kon ik dus niet meer lopen, zakte steeds door mn benen, dus de training maar voor gezien gehouden. Morgen hamstring. Vervolgens hele dag op de bank gelegen, waar ik nu nog steeds lig, training was om 9.30 haha
Morgen JUNKDAG!!
 
Laatst bewerkt:
Haha, wel beetje blijven bewegen hoor, anders kan je morgen zeker niet meer lopen van de spierpijn.

Lijkt me eigenlijk wel erg gaaf zo'n training :D
 
Kijk zo hoort het.
High reps voor benen is veel beter dan low reps;)
Intensiteit
 
Haha, wel beetje blijven bewegen hoor, anders kan je morgen zeker niet meer lopen van de spierpijn.

Lijkt me eigenlijk wel erg gaaf zo'n training :D
Naar de keuken en terug voldoende?? Is vooral achteraf erg gaaf, tijdens de training denk je "huh??? wilde ik dit???"


Kijk zo hoort het.
High reps voor benen is veel beter dan low reps;)
Intensiteit
Voor de benen maakt mn trainer iedere week een ander schema, ene keer hoog in reps andere keer laag. Vorige week hebben we bijvoorbeeld ook 3 x 50keer gesquat, dat voel je ook flink!!
 
Ja echt wel, ken die grappen:)
100 reps legpress bijvoorbeeld.
Ben je toch een bepaalde mentale hardheid voor nodig om te doen.
Benen kom ik nooit meer onder de 10 reps.
 
Krijg helemaal zin in benen training als ik die van jou lees.
Super zeg!!

Lekker op de bank blijven liggen zou ik zeggen;)
 
Weer lekker aan het trainen en loggen Naomi. Zalig hoor. Nu blessure vrij blijven ajb.
 
Haha je bent weer lekker bezig geweest!
Was een mooi schemaatje deze week :)
Respect!
 
Vanmorgen al enorme spierpijn in mn kont. Na een ontbijtje op bed met 5 croissantjes, preworkout en een eitje lekker nr de gym gegaan om de hamstrings nog te trainen die ik gisteren niet meer heb kunnen doen.

En borst en triceps gedaan. Ik merk echt dat ik door 3 weken 5x6 herhalingen te doen sterker ben geworden! Nu verder met 3 weken 3x8herhalingen, hoop dat ik de gewichten mee kan nemen die ik nu heb.

Vandaag lekker 2x nr de McDonalds geweest, en 250gram spaghetti (ongekookt) met veel eigen gemaakt bolognese saus met 250 gram gehakt, Dr Pepper etc....dus heerlijke junkdag gehad. Wel enorme pijn in mn benen, kan nauwelijks op mn kont zitten, dus dat wordt gezellig morgen!
 
Ik kan mij voorstellen dat je kotsend naar de wc bent gelopen ja.. had ik tijdje terug ook een keer..
wel hardcore hoor:P
Nette training Meid, goed gedaan!!
Ik vind high reps soms ook wel lekker, branden als de ziekte;)
 
Even een weekje niet gepost, natuurlijk wel gewoon getraind.

Donderdag borst en tricpes (PR op de pullover met 3x8x22kg) en ook dumbbell press gaat ineens best makkelijk met 16kg. Vind het echt fijn om te merken dat ik in kracht vooruit ga.

Gisteren rug en biceps getraind. En vandaag is het weer tijd voor de benen! Is voor het eerst dat ik mn benen niet smorgensvroeg train (ongeveer 1 uur na opstaan met alleen brinta+water+whey en PW in de maag). Dus ben benieuwd of dat scheelt in kracht.

Tevens vandaag poseren samen met mijn trainingsmaatje onder leiding van onze trainer.
Poseren zal nog wel ff duren voordat ik dat goed onder de knie heb. Heb een paar weken terug voor het "poseerles" gehad, maar om alle lichaamsdelen goed uit te laten komen is best lastig.

Echter, oefening baart kunst!! En de flex is nog heeeeeeeeeel ver weg.

Hieronder nog een foto van mijn achterkant vorige week (wel beetje bewerkt :P)
 
Dat beetje bulken doet je echt goed zeg!

En inderdaad lekker dat de gewichten dan ook wat makkelijker stijgen.
 
Mooie rug, schouders en biceps. Sterk.
 
ziet er goed uit... rug/schouders/ armen!!!
nice :D
 
Back
Naar boven