MuscleMeat

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ziet er mooi uit zeg! Wat een schouders ook.
 
MASSIVE! ga lekker zo door...!
 
Benen trainen "s avonds ipv smorgens viel tegen de verwachting in een beetje tegen. Had eerder minder dan meer kracht.

Poseren ging redelijk zolang je nog in de spiegel kan kijken. T valt echt tegen om alle lichaamsdelen onder controle te houden. Gelukkig zei mn trainer wel dat mn benen goed gegroeid zijn.
Heb ook poses voor de physique klasse geoefend (dus niet alleen de quarterturns). Erg leuk om te doen, maar moet nog veel geoefend worden.

Vanmorgen nog even de schouders getraind, en morgen lekker junkdag.
 
goed back shot!

Kleine taille:)
 
Jij bent ook goed bezig! En wat een schouders zeg! Holy shit. Die taille verdwijnt helemaal!
 
Thanks iedereen!

Lig nu ziek in bed :( Begon gisteren met misselijkheid en steken in mn maag/buik. En ben nu nog steeds misselijk zodra ik ga bewegen heb ik het gevoel dat ik moet overgeven! Very Nice dus!

Ben inmiddels ook begonnen met cardio, omdat mn vetpercentage iets is opgelopen. Mn eetschema wordt niet aangepast, want ik veroorzaak het zelf haha. Ik eet niet buiten mijn schema om, maar de timing van de maaltijden is slecht. Door het drukke werk wat ik heb sla ik wel eens een maaltijd over, om vervolgens 2 maaltijden achter elkaar te eten, of te kort op elkaar. Echter, neemt mijn spiermassa ook toe, dus daar ben ik wel blij mee.

De laatste tijd zijn vooral mijn benen goed gegroeid, ik zal snel een duidelijke foto van mijn benen plaatsen.

nu eerst even uitzieken
 
Beterschap!

Benieuwd naar je benen. Zie ze tzt hier wel.
 
Je bent niet de enige! Veel mensen ziek in mijn omgeving met koorts, dus er zal wel iets heerse atm. Stertke!
 
Beterschap!! Ik ben zelf ook net ziek geweest en manlief is nu aan de beurt..zoonlief is ook al geweest. duurt zeker een week..sterkte!
 

Beterschap!

Benieuwd naar je benen. Zie ze tzt hier wel.

Je bent niet de enige! Veel mensen ziek in mijn omgeving met koorts, dus er zal wel iets heerse atm. Stertke!

Beterschap!! Ik ben zelf ook net ziek geweest en manlief is nu aan de beurt..zoonlief is ook al geweest. duurt zeker een week..sterkte!
Thanks! Het heerst, dus ik zal er net als vele anderen ook aan moeten geloven vrees ik. Ik ben alleen nooit zo goed in ziek zijn.

Ik zat net even de eerste paar pagina's van mn logje terug te lezen. Ik moest wel even lachen, ik woog toen 55 kg en wilde graag tot de 60kg bulken, om dan vervolgens weer te gaan cutten.
Ik woog afgelopen zondagavond al over de 65kg, en echt cutten gaat voorlopig nog niet gebeuren:D
 
Thanks! Het heerst, dus ik zal er net als vele anderen ook aan moeten geloven vrees ik. Ik ben alleen nooit zo goed in ziek zijn.

Ik zat net even de eerste paar pagina's van mn logje terug te lezen. Ik moest wel even lachen, ik woog toen 55 kg en wilde graag tot de 60kg bulken, om dan vervolgens weer te gaan cutten.
Ik woog afgelopen zondagavond al over de 65kg, en echt cutten gaat voorlopig nog niet gebeuren:D

Als eerst beterschap! :)
Heb net je logje bekeken helemaal in het begin.. Ik vond je er toen al super uitzien:rolleyes: mooi droog!
Ik ben benieuwd na je bulk periode hoe je er dan bij staat! Ik volg ;)
 
Thanks iedereen!

Lig nu ziek in bed :( Begon gisteren met misselijkheid en steken in mn maag/buik. En ben nu nog steeds misselijk zodra ik ga bewegen heb ik het gevoel dat ik moet overgeven! Very Nice dus!

Ben inmiddels ook begonnen met cardio, omdat mn vetpercentage iets is opgelopen. Mn eetschema wordt niet aangepast, want ik veroorzaak het zelf haha. Ik eet niet buiten mijn schema om, maar de timing van de maaltijden is slecht. Door het drukke werk wat ik heb sla ik wel eens een maaltijd over, om vervolgens 2 maaltijden achter elkaar te eten, of te kort op elkaar. Echter, neemt mijn spiermassa ook toe, dus daar ben ik wel blij mee.

De laatste tijd zijn vooral mijn benen goed gegroeid, ik zal snel een duidelijke foto van mijn benen plaatsen.

nu eerst even uitzieken

Heeft dat echt zoveel invloed op je bf? ( :( )
 
Wel als je zo clean mogelijk wilt bulken.

Beterschap! Beter nu paar dagen rustig aan doen, des te sneller kan je weer knallen.
 
Ben weer beter en heb deze week weer 3 keer kunnen trainen, vanmorgen benen getraind.
Flinke training gehad,


vrijdag borst en triceps getraind ben nu van 3x8 herhalingen naar een schema van 2 x 12 dan 10 seconden wachten en dan 8 herhalingen. Maar dat valt toch best tegen na eerst 3x8 te hebben gedaan voor 3 weken.

8215c1cd-7b35-45a4-b100-11d4fde6bc54_zps129338c3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vette foto monster:)

Volgend jaar 1e contest?
 
Waauw mooie foto! En ook weer een mooie training!
 
Spannend, wedstrijd voor de boeg! Oh en had ik al gezegd dat het een hele mooie foto is!
 
Back
Naar boven