MuscleMeat

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Goeie training!
En wat een benen! Super!
 
Mooie benenpic Naomi, ben benieuwd straks over 2 weken;)
 
Wauw, nice legs!!! Aan de hoeveel kcals zit je nu pd?
 
Mooie benenpic Naomi, ben benieuwd straks over 2 weken;)
Ik ga geen wedstrijd doen he, mn trainingsmaatje!

Gisteren rug getraind waarbij ik heel bewust meer nadruk op lage lats heb gelegd. Vorige week na het oefenen van poseren gaf mn trainer aan dat we daar iets meer aandacht aan moeten gaan geven om de verhoudingen mooier te krijgen.

Ik heb hele korte benen en een heel lang bovenlijf, dus als als de lage lats meer massa krijgen komt alles een beetje beter in verhouding.

Morgen weer benen trainen, helaas wel alleen mn trainer heeft geen tijd om me te drillen en mn vaste trainingsmaat is nog steeds in voorbereiding op de open limburgse body fitness klasse (3 keer per dag cardio:eek:).

---------- Post toegevoegd Fri 29 Mar 2013 om 17:26 ----------

Wauw, nice legs!!! Aan de hoeveel kcals zit je nu pd?
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Lekker dat je niet meer zoveel hoeft te reizen.
Je gaat straks knalleh
 
oh joh..ik d8 dat jij een wedstrijd zou gaan draaien over 2 weken..sryyy
Maar mijn jouw shape zou dat wel zo kunnen;)
 
I'll just....leave this here....


 
oh joh..ik d8 dat jij een wedstrijd zou gaan draaien over 2 weken..sryyy
Maar mijn jouw shape zou dat wel zo kunnen;)
Haha nou dat denk ik niet! Veel te veel vet.

Vanavond wegen, meten en nieuw voedingsschema hoop dat mn vet weer iets is teruggezakt (was 18,7% laatste meting). Maar ik ben er bang voor dat dit niet zo is, mn lichaam is nogal van slag door de vele stress geloof ik.

Vanmorgen woog ik ook ineens 65,5kg :eek:, denk veel vocht.
Maarja we zien vanavond wel.
 
Beetje late update van de weeg/meet resultaten. Vetpercentage was 19% bij een gewicht van ik geloof 63,3kg.
Hierop is mijn voedingsschema aangepast, ik krijg nu ongeveer 2400kcal (exclusief shake na de training).
Mn trainer ziet het liefste dat mn vetpercentage weer iets gaat zakken, niet naar 15,4% wat ik had maar wel iets lager.
En vandaar uit gewoon verder blijven bouwen.

25 april opnieuw wegen en dan hopen dat het vetpercentage iets omlaag is. Ik zie weer vaker de aderen op mn onderarmen en die waren helemaal weg. Dus ik denk dat het wel de goede kant op gaat. Ben nu ook weer meer gaan thaiboksen sinds 2 weken als extra cardio. En ook na de KT doe ik nu soms 45min cardio.
 
VP rond de 16/17 zeker?
Ideaal indd voor vrouwen om te bouwen;)

Stuk minder cal ja:P

al honger?
 
VP rond de 16/17 zeker?
Ideaal indd voor vrouwen om te bouwen;)

Stuk minder cal ja:P

al honger?
Ik merk doordat ik de knoop heb doorgehakt om ander werk te gaan zoeken (minder druk, minder overuren) er een hoop stress van me afgevallen is. Hierdoor heeft mn verbranding volgens mij weer een boost gekregen, want het de hele dag honger! Zelfs als ik net een rijstmaaltijd op heb.

Eerst werd ik alleen maar droger en toch zwaarder op 3400kcal, vanaf dat ik onregelmatiger (geen tijd op het werk) ben gaan eten (wel alleen de dingen uit mn voedingsschema) en mn stresslevel omhoog is geschoten kwam ik ineens aan, zelfs toen ik minder ben gaan eten (2 maaltijden uit mn schema weggelaten samen, waarmee ik nog op 2400kcal uitkwam). Maar nu voel ik aan mn lichaam dat het weer terug komt naar zn "oude vertrouwde hoge stofwisseling".

Rond de 16/17% voel ik me ook beter dan nu, heb nog nooit zoveel "buik" gehad.
Moet weer terug naar onderstaande foto, toen zat ik rond de 16%

IMG-20120914-01303.jpg
 
Inderdaad. mooie buik! om jaloers op te worden!
kan me voorstellen dat je die terug wil!
 
Ik merk doordat ik de knoop heb doorgehakt om ander werk te gaan zoeken (minder druk, minder overuren) er een hoop stress van me afgevallen is. Hierdoor heeft mn verbranding volgens mij weer een boost gekregen, want het de hele dag honger! Zelfs als ik net een rijstmaaltijd op heb.

Eerst werd ik alleen maar droger en toch zwaarder op 3400kcal, vanaf dat ik onregelmatiger (geen tijd op het werk) ben gaan eten (wel alleen de dingen uit mn voedingsschema) en mn stresslevel omhoog is geschoten kwam ik ineens aan, zelfs toen ik minder ben gaan eten (2 maaltijden uit mn schema weggelaten samen, waarmee ik nog op 2400kcal uitkwam). Maar nu voel ik aan mn lichaam dat het weer terug komt naar zn "oude vertrouwde hoge stofwisseling".

Rond de 16/17% voel ik me ook beter dan nu, heb nog nooit zoveel "buik" gehad.
Moet weer terug naar onderstaande foto, toen zat ik rond de 16%

Dat kan echt helpen zulke beslissingen, weer lekkerder in je vel zitten.

Je zult er vast en zeker snel weer uitzien zoals op je foto! Nice hoor dan al abs, die van mij zie ik nog niet:o:(
 
Nou Naomi, die beslissing zal zeker goed voor je uitpakken! Ben benieuwd hoe lang t duurt voor je weer "jezelf'bent. Maar met je doorzettingsvermogen gaat dat vast goed komen! Succes, en mooie buik ja!
 
Mooie buik, en fijn dat er een hoop stress van je afgevallen is, dat kan echt zoveel schelen!
 
Thanks!

Inderdaad. mooie buik! om jaloers op te worden!
kan me voorstellen dat je die terug wil!

Binnenkort heb ik mn buik weer zoals ik wil.

Dat kan echt helpen zulke beslissingen, weer lekkerder in je vel zitten.

Je zult er vast en zeker snel weer uitzien zoals op je foto! Nice hoor dan al abs, die van mij zie ik nog niet:o:(

Met mn abs heb ik ook gewoon geluk. Want nu op 19% zie je de bovenste twee blokjes nog.

Nou Naomi, die beslissing zal zeker goed voor je uitpakken! Ben benieuwd hoe lang t duurt voor je weer "jezelf'bent. Maar met je doorzettingsvermogen gaat dat vast goed komen! Succes, en mooie buik ja!

Ik denk ook dat dit goed voor me uit zal pakken. Ik ga ook stoppen met mn post-doc studie, die ik vanwege het werk moest volgen. Dus dubbele opluchting haha :). Mijn doorzettingsvermogen is gelukkig nooit verminderd, ik had alleen geen tijd om er op die manier voor te gaan zoals ik graag had gewild.

Mooie buik, en fijn dat er een hoop stress van je afgevallen is, dat kan echt zoveel schelen!
Thanks, gaat helemaal goed komen!
 
Gisteren weer gemeten en gewogen (laatste meting was denk ik 3 weken geleden).
Vorige meting 63,3kg en 19% vet
26-4-2013 63,5kg en 17,9% vet!!

Voedingsschema blijft dus nog even hetzelfde, over 2 weken weer meten en kijken of de voeding dan aangepast moet worden. Ik eet momenteel 2400kcal (exclusief shake na trainingen).

Vandaag tevens laatste werkdag bij mn huidige werkgever. Even laatste dingen regelen en dan de laptop en de blackberry inleveren en woensdag begint mn nieuwe uitdaging alweer!
 
Back
Naar boven