Fitness Seller

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je staat er echt super bij! dat zal wat worden na die 1 weken! Gaat top zijn om dan op het podium te staan!
Succes!
 
Die meid met die korte zwarte haren op de youtube video?

Nee die niet. Had gekund uiteindelijk maar die is body fitness. Nee met die lange haren;) Donker blond.
 
Nee die niet. Had gekund uiteindelijk maar die is body fitness. Nee met die lange haren;) Donker blond.
Christa? of die andere.....haha ik ben niet nieuwsgierig hoor:p
 
Haha wordt steeds makkelijker voor natty :)
 
Christa? of die andere.....haha ik ben niet nieuwsgierig hoor:p

Haha ik zal je even verder pm-en;)

---------- Post toegevoegd 22 September 2013 om 17:32 ----------

Haha wordt steeds makkelijker voor natty :)

Weet niet wie mijn andere tegenstander is, dus zullen zien. Ga nergens vanuit, lekker neutraal erin.
 
Zometeen even naar de chiro, het schiet om de paar minuten in mijn rug. Hoop dat ik vanavond wel kan/mag poseren, aangezien iedere woensdag een gezamenlijke poseeravond is.

Foto is van heullllee slechte kwaliteit (mn werktelefoon komt uit het jaar kruik, vandaar).
Maar begin overal steeds meer lijnen te zien, zelfs op mn kuiten, die normaal echt een bonk vocht/vet zijn.
Mijn bovenlichaam blijft er verhouding nog veel droger dan de benen, maar dat is echt vrouweneigen helaas.

Maar ook daar zie ik al veel veranderingen, dus heb goede hoop dat het goed komt.

01102013383.jpg
 
Kan genoeg zien hoor! Nice ;)
Bovenlichaam gaat inderdaad sneller dan beneden, maar het kan ineens flink gaan zakken op je benen.

Succes met poseren, hoop idd dat je rug wat beter gaat aangezien je die daar ook flink mee belast!
 
Kan genoeg zien hoor! Nice ;)
Bovenlichaam gaat inderdaad sneller dan beneden, maar het kan ineens flink gaan zakken op je benen.

Succes met poseren, hoop idd dat je rug wat beter gaat aangezien je die daar ook flink mee belast!

Vet zakt gelukkig ook al zichtbaar op de benen, maar mij kan het niet snel genoeg gaan natuurlijk :P

Rug voelt al een stuk beter gelukkig!! Wat een beetje kraken toch al niet kan doen. Mijn bekken, rug en bovenste nekwervel stonden scheef. Mag gelukkig van de chiro vandaag wel poseren, maar als mn rug niet wil moet ik ook stoppen.
 
Foto ziet er mooi uit! mooie lijnen ook!
Fijn dat je wel kan poseren en je chiro de boel wat recht kon zetten.
Je gaat goed! :)
 
Hier nog een foto van het poseren van gisteren, nog ruim 10 weken te gaan!!

img-20131002-wa0005.jpg
 
Super!! je ziet er goed uit! mooie lijnen ook!
 
Nog 8 weken!! Voor mn gevoel nadert de wedstrijd wel heel snel nu :P
Gelukkig zie ik ook veel veranderingen, overal gaat langzaam het vet eraf.
Poseren gaat al een stuk beter dan eerst, heb nu thuis ook twee grote spiegels (zie foto) zodat ik goed kan oefenen thuis.

Honger valt ook nog reuze mee, behalve vandaag toen ik mn pre en post workout shake had meegenomen ipv mn shakes met brinta die ik als maaltijd heb GRRRRRRRRRRRRRRRRR.
Gelukkig was een andere wedstrijdatleet van mn gym zo lief om een shake te komen brengen voor vanmiddag:D

Vanavond meten en wegen! ben benieuwd!!

img-20131012-wa0008.jpg
 
Tijd gaat snel he!

Ziet er goed uit op die foto zeg! Benieuwd naar je meting!
 
Wat een leeg huis:p

Maar eet je nu in de cut veel vloeibaar voedsel nog?
 
Wat een leeg huis:p

Maar eet je nu in de cut veel vloeibaar voedsel nog?
Heerlijk rustig zo'n leeg huis haha! Mn ex heeft de tafel en stoelen vorig jaar meegenomen en omdat we alles nog opnieuw willen gaan doen (vloer, muren etc) hebben we nog geen tafel gekocht, eten toch altijd op de bank haha.
Als de foto van de andere kant genomen zou zijn zou je zien dat er wel gewon meubels in de kamer staan hoor haha...

wat noem jij veel vloeibaar voedsel? 2 shakes? (exclusief voor/na training)
 
Hangt natuurlijk van je honger gevoel af.

Maar zelf in de cut neem ik alles vast behalve pre en po workout shake.
Vloeibaar vult stuk minder vind ik.

En als je al laag zit merk je dat wel.

Of zit jij nog niet heel diep?

Lucky bastard:D
 
De tijd gaat snel he! ben benieuwd naar je meting vanavond. :)
 
Gisteren meting en weging gehad, gewicht ongeveer gelijk, wel weer 1procent vet eraf in anderhalve week.
Dus ik ben blij, en mn trainer ook.:D

Gisteren borst en triceps getraind, met een kleine tussenstop bij de huisartsenpost. Mn vriendin en ik waren aan het bankdrukken met dumbbels op het bankje met de lange stang voor het bankdrukken, omdat alle andere bankjes bezet waren. En ik was zo eigenwijs dat ik met mn hoofd aan de kant van de lange stang wilde gaan liggen. Toen mn vriendin me wilde helpen om de 18kg dumbells in positie te brengen, stootte ze per ongeluk de stang eraf omdat ze te ver naar voren moet leuenen. Met als gevolg dat ik dat ding vol in mn gezicht kreeg. Maar....ik heb de dumbells niet losgelaten haha, die heb ik netjes teruggelegd. Ik zei "wat doe jij nou", snel daarna kwam er al iemand met een stuk papier en even daarna met een theedoek en een koelzak: scheurtje in het vel op mn jukbeen. Dus maar meteen naar de huisartsenpost, laten hechten en toen de training afgemaakt. :D

Wel heel aardig dat die arts zei "oooh wat een lelijke plek, dat blijf je zien, echt jammer zo MIDDEN in je gezicht".
EN BEDANKT!! Zeg dan "oh dat kunnen we nog best mooi maken"
 
goddamme... das echt balen!
Ik hoop voor je dat het mee gaat vallen...
staat wel super stoer een scarf ik je gezicht van het bodybuilden
en gelukkig hebben we make-up ;)
 
Back
Naar boven