AndroidHealthClinic

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wow super!!!
 
Dikke chest en schouders meid! Fietview!
 
ziet er goed uit monster:d

succes laatste weekjes!
 
Looking good Naomi!!
 
Dat hoop ik ook!! Een keer samen trainen (zoals je in jou topic zei) lijkt me super leuk! Na de wedstrijd een keer een datum prikken!


Ik ga nu echt niet meer opgeven, al laat de energie het wel afweten. Het is nog drie weken tot de flex en ik knal gewoon door!!

Hierbij nog een paar fotootjes (collage die ik op fb had geplaatst, ff geen zin om de losse foto's bij elkaar te zoeken en apart te uploaden :P)


Zo, dikke schouders Naomi! Heel veel succes nog met bikkelen maar dat gaat wel goed komen volgens mij!:D
 
Wauw, stunning hoe je er bij staat!
Heel erg benieuwd hoe je op de wedstrijd bent!

Succes met de laatste loodjes!
 
First place goes to Naomi! :D
 
Very nice indeed :1e:
 
Dank iedereen!!! Superleuk die reacties!!!

First place goes to Naomi! :D
Nou ik ben allang blij als ik niet laatste word! Ik ga natuurlijk wel voor het hoogst haalbare, maar ik heb geen idee hoe de concurrentie eruit gaat zien!
En ik ga ervan uit dat die dames net zo hard werken als ik.
 
Bikini is binnen! Hij past en is supermooi!! ik ben er echt blij mee....nu kan ik ook eindelijk gaan poseren in de bikini. Ziet er toch anders uit dan in mn boxers waar ik normaal in poseer haha. Zo'n hoog broekje geeft hele andere verhoudingen.

Nog 2 weekjes knallen!
 
Succes nog even Naomi! 2 weekjes zijn om voor je het weet :)
 
Heel veel succes ! je zal daar stralen!! :)
 
Onwijs veel succes op de flex cup. Echt mooi fysiek.
 
Ben echt super benieuwd hoe het met je gaat nu. Is het nog allemaal een beetje vol te houden voor je? Ook nog aan het werk of nu paar daagjes vrij?
In ieder geval heel veel succes met de laatste week! Lekker knallen op dat podium en ik zie je zondag:)
 
Ben echt super benieuwd hoe het met je gaat nu. Is het nog allemaal een beetje vol te houden voor je? Ook nog aan het werk of nu paar daagjes vrij?
In ieder geval heel veel succes met de laatste week! Lekker knallen op dat podium en ik zie je zondag:)

Het gaat eigenlijk nog best goed, ondanks een minimum aan koolhydraten en veel cardio haha. Ik werk gewoon nog de hele week, ik heb alleen vrijdag vrij en de maandag na de wedstrijd. Vind het superspannend worden nu het zo dichtbij komt. Weet ni hoe de competitie eruit ziet, alles is nieuw...gewoon spannend!!

Nog even doorbijten, vandaag wel ineens super boos/agressief van binnenomdat iets op het werk niet lukte, haha...zo ben ik normaal nooit. Dus het strenge regiem begint wel zn effect te hebben. Gelukkig is het niet meer lang!
 
Je kan het.

Lekker depleten en laden en daarna gebieden van het weekend! :thumbs:
 
Dat hoop ik ook!! Een keer samen trainen (zoals je in jou topic zei) lijkt me super leuk! Na de wedstrijd een keer een datum prikken!


Ik ga nu echt niet meer opgeven, al laat de energie het wel afweten. Het is nog drie weken tot de flex en ik knal gewoon door!!

Hierbij nog een paar fotootjes (collage die ik op fb had geplaatst, ff geen zin om de losse foto's bij elkaar te zoeken en apart te uploaden :P)

Wauw!!! :)
 
Spannend en zwaar zo een laatste week. Maar je zal daar zeker weten knallen en het gevoel van op dat podium staan. Dat is jouw moment! Daar ga je zeker van genieten!
 
Je laatste week gaat in. Aftellen en nu lekker die scherpe definitie erin krijgen.
 
De laatste paar dagen zijn dan toch echt aangebroken. Ik kan soms niet geloven dat ik er gewoon echt ga staan. Het hele jaar werk je er naartoe en heb je zoiets van ach over een paar maanden een keer. En nu staat het gewoon echt over enkele dagen al op de planning.

Ik voel me nog steeds goed. Misschien dat de laatste dagen nog mijn hele kijk op de wedstrijdvoorbereiding kunnen veranderen. Maar ondanks weinig koolhydraten, full time werken, en veel trainen vind ik het goed te doen. Het slokt alleen al je tijd op haha.

De horror verhalen over de wedstrijdvoorbereidingen die je soms hoor/leest kan ik absoluut niet beamen. Nu scheelt het wel dat we echt een super team hebben, zowel mijn trainer, mijn vriendin (die echt de grootste steun is, die je je voor kan stellen), mijn twee teammates die ook voor de eerste keer op de flex staan en de vriendin van een van deze jongens (die zelf ook wedstrijden doet), zijn een grote steun.
Een klein clubje mensen die er altijd voor je zijn als het nodig is in deze periode echt goud waard.

Ik ga nog een paar dagen keihard knallen, zodat ik weet dat wanneer ik het podium op ga ik er alles aan gedaan heb om mijn beste ik die op dit moment mogelijk is te laten zien.

Foto is van afgelopen zondag

ABS 8 dec 2013.jpg
 
Back
Naar boven