MuscleMeat

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

De laatste paar dagen zijn dan toch echt aangebroken. Ik kan soms niet geloven dat ik er gewoon echt ga staan. Het hele jaar werk je er naartoe en heb je zoiets van ach over een paar maanden een keer. En nu staat het gewoon echt over enkele dagen al op de planning.

Ik voel me nog steeds goed. Misschien dat de laatste dagen nog mijn hele kijk op de wedstrijdvoorbereiding kunnen veranderen. Maar ondanks weinig koolhydraten, full time werken, en veel trainen vind ik het goed te doen. Het slokt alleen al je tijd op haha.

De horror verhalen over de wedstrijdvoorbereidingen die je soms hoor/leest kan ik absoluut niet beamen. Nu scheelt het wel dat we echt een super team hebben, zowel mijn trainer, mijn vriendin (die echt de grootste steun is, die je je voor kan stellen), mijn twee teammates die ook voor de eerste keer op de flex staan en de vriendin van een van deze jongens (die zelf ook wedstrijden doet), zijn een grote steun.
Een klein clubje mensen die er altijd voor je zijn als het nodig is in deze periode echt goud waard.

Ik ga nog een paar dagen keihard knallen, zodat ik weet dat wanneer ik het podium op ga ik er alles aan gedaan heb om mijn beste ik die op dit moment mogelijk is te laten zien.

Foto is van afgelopen zondag

Damn!!! :thumbs: Ziet er goed uit meid!

Fijn dat het je zo goed bevalt en het je niet tegenvalt, en die steun heb je ook echt wel nodig in die voorbereiding.. Heel fijn dat je zulke mensen om je heen hebt!

Succes met de laatste dagen, geniet er van! You're gonna rock the stage!
Ben er zelf niet bij, maar heel benieuwd naar de foto's! Good luck!
 
mooi droog! :thumbs:

succes laatste dagen en veel plezier on stage
 
Je ziet er super uit! en alleen maar mooi dat het allemaal zo meevalt!
Je gaat stralen en genieten daar!
Succes met de laatste dagen!
 
Je ziet er helemaal top uit!!!!! Heel veel succes op de flexcup! Wat een lijf heb je zeg, jaloerssss :)
 
Ziet er al super uit;)
 
Heel knap Naomi ! Je ziet er fantastisch uit ! Je zal knallen op de wedstrijd !!!

Succes ! :)
 
Ripped! Netjes hoor!
Ook maar ff abbo genomen :D
 
Fock hey Naomi je staat super droog zeg. Nice.
 
Paar daagjes Naomi en dan mag jij ook eindelijk knallen! Flex them abs:)
 
damn, das mooi droog inderdaad
 
Je staat er super bij Naomi! Petje af hoor!
 
Naomi ready for combat!
 
En, hoe was het?! Foto's! :)
 
Stond er super bij.

En gruwelijk kapsel :D
 
Hey Iedereen,


Ik ben tweede geworden en echt superblij!! Al waren een aantal andere dames het absoluut niet eens met de uitslag, ik ben erg tevreden met de shape die ik kon laten zien.

Omdat dit mijn eerste wedstrijd was, was alles nieuw. De dagen waren erg lang, we moesten er al rond half 10 zijn op de eerste dag en ik hoefde pas rond 7 uur ofzo het podium op. Dus ik heb de hele dag backstage gelegen met de beentjes omhoog. Ik heb zitten wachten tot de zenuwen zouden komen, maar ik heb gelukkig helemaal geen zenuwen gehad. Het enige wat ik kon op het podium was smilen van oor tot oor (is ook wel te zien op de foto's haha).

Iedereen super bedankt voor de altijd lieve berichtjes etc...
Ik ga mijn progressie gewoon bij blijven houden hier met foto's etc.

flexcup-kaart-1-1389-425x640.jpg


flexcup-kaart-1-1399-425x640.jpg


img-20131214-wa0007.jpg


img-20131214-wa0011.jpg
 
Wow nice Naomi. Leuk ook om een gezicht te zien bij de naam en je log.
Je abs zien er gruwelijk uit hoor. Ik snap de andere dames wel, als het gaat om de uitslag.
Tenminste op het eerste gezicht. Ze zijn veel groter en hebben meer massa.

Maar hahahaha daar gaat het dus niet om. Het gata om scherpte, definitie en symmetrie.
En dat bezit jij ruimschoots. Dus terechte uitslag hoor. Top gewoon.
 
En nog een paar!

IMG-20131216-WA0009.jpg


img-20131214-wa0010.jpg
 
Back
Naar boven