AndroidHealthClinic

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nog gefeliciteerd! Mooie fysiek heb je!
 
Ik kreeg gisteren van iemand die me op de flex aansprak "hey ik heb foto's van je gemaakt" (ik kende haar niet), nog een paar foto's doorgestuurd.

Ik ben intussen wel blij dat ik weer voller en groter ben, voelde me op het laatst zo'n klein meisje.
Vandaag lekker junkdag, zometeen uiteten --> all you can eat spareribs. Waarschijnlijk heb ik daar morgen weer spijt van, maar straks is het zeker lekker haha.

FBD.jpg


FBD 2.jpg


Front pose.jpg


Side chest 2.jpg


Side chest.jpg
 
WOW je stond er echt zo super bij! Niks geen klein meisje hoor! ;)

geniet ervan! :)
 
Mooie foto's. Wat een pracht smile. Naast jou wil ik wel wakker worden, zeker met zulke sprekende ogen.
 
wat stond je mooi droog.
Die biceps, die schuine buikspieren, die strepen in je benen... PRACHTIG!
Zijn er toch niet veel die je dat na doen! Top!
 
Mooie foto's. Wat een pracht smile. Naast jou wil ik wel wakker worden, zeker met zulke sprekende ogen.

:roflol: weinig kans ouwe

On topic,

Mooi droog. Super voor 1e contest. Wordt alleen maar beter :)
 
Waaaaauw Naomi ! Jij stond echt wel supermooi droog en prachtig gespierd ! Proficiat !!! Wat een prestatie...
 
:roflol: weinig kans ouwe

On topic,

Mooi droog. Super voor 1e contest. Wordt alleen maar beter :)

Mack het is bij wijze van spreken. :p Enne dream can come true. :D Kijk maar eens op dit forum.
 
:roflol: weinig kans ouwe

On topic,

Mooi droog. Super voor 1e contest. Wordt alleen maar beter :)
Beter is inderdaad waar we voor gaan. Misschien volgend jaar Iron Maiden, maar dan moet ik wel een stukje gegroeid zijn en nog een heel stuk harder staan.

Waaaaauw Naomi ! Jij stond echt wel supermooi droog en prachtig gespierd ! Proficiat !!! Wat een prestatie...
Thanks!

Mack het is bij wijze van spreken. :p Enne dream can come true. :D Kijk maar eens op dit forum.
Dreams can come true idd!! Als je iets maar heeeel graag wilt:p Maar mij bekeren tot hetero niet, haha:D
 
........Dreams can come true idd!! Als je iets maar heeeel graag wilt:p Maar mij bekeren tot hetero niet, haha:D

Maar dat wist ik toch allang. ;) Het is gewoon mijn manier om te zeggen dat je er top uitziet. En het voor ons mannen jammer is dat je niet een ietsje pietsie bi bent. :D
 
Beter is inderdaad waar we voor gaan. Misschien volgend jaar Iron Maiden, maar dan moet ik wel een stukje gegroeid zijn en nog een heel stuk harder staan.


Thanks!


Dreams can come true idd!! Als je iets maar heeeel graag wilt:p Maar mij bekeren tot hetero niet, haha:D

Jij en je begeleider weten nu precies hoe lichaam reageerde als je diep gaat.
Dan weet je ook wt je moet doen als je harder wilt.
Meeste worden steeds beter per contest dus hardheid komt ook wel goed ;)
 
Leuk Naomi! Ga je nog je log actief bijhouden?
 
Fijne feestdagen iedereen en een gelukkig 2014 met veel schone spiermassa, 6packs, big wheels en heerlijke junkdagen/maaltijden
 
Hetzelfde voor jou Naomi. Dat al je wensen uit mogen komen.
 
Hierbij dan ook nog mijn routine. Gefilmd door Marieke van DBB (ik heb er nog een van dichterbij, maar die staat nog op de iphone van mn vriendin).

View My Video
 
In de jury zaten zeker allemaal mannen Naomi?
 
In de jury zaten zeker allemaal mannen Naomi?
Nope...liona bergmann en ina lopulissa zaten ook in de jury..why? (En juliette bergman als juryvoorzitter/hoofdjury)
 
Nope...liona bergmann en ina lopulissa zaten ook in de jury..why? (En juliette bergman als juryvoorzitter/hoofdjury)

Oh dan is het goed. Ik kan me voorstellen dat mannen namelijk met andere ogen naar de dames kijken als vrouwen. Dat zou een vertekend beeld geven.
 
Nice routine!
enne.. ik wens jou ook alle goeds en veel trainplezier en bouw plezier toe! Wat jij wil gaat je zeker lukken allemaal!
 
Back
Naar boven