XXL Nutrition

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vandaag voor het eerst een keer met mn meisje crossfit meegedaan waar zij altijd traint (omdat mijn sportschool dicht was vanwege Kermis grrrr).

Waar ik het meeste tegen opzag werd waarheid haha, eerst een krachtblok met strict pull ups waarbij je het tempo 3 tellen omhoog 3 tellen zakken aan moest houden en shoulder presses (25kg) in hetzelfde tempo beide oefeningen 5 setjes waarbij je max 6 tot 10 herhalingen mocht kunnen halen. Dit past wel in mijn straatje en vond ik leuk, maar de laatste 25 minuten moesten we hardlopen. ...laat dat nou net niet mijn hobby zijn. Maar goed als ik eenmaal ergens aan meedoe dan ga ik er ook voor dus heb netjes mn rondjes gerend en piepend (astma) gefinisht.

Misschien volgende week nog een keer meedoen aangezien de gym nog tot woensdag dicht is. En voor de afwisseling is het wel een keer leuk om te doen, toch ook weer een hele andere kijk op training etc.

Gisteren ook een update foto van rug gemaakt. Ben zelf wel tevreden vooral dat mn onderrug dikker is geworden. Vandaag lekker junkdag!!!

IMG_20140802_104510.jpg
 
Das nog eens wat anders inderdaad. Hardlopen ten op zichte van KT.
Maar super dat je zo doorgezet hebt! Hardlopen is ook niet mijn hobby.. snel steken enzo. :o

Nice pic! Je rug ziet er echt goed uit!
 
Echt nice jouw rug! Super hoor.
 
prachtige rug! je haren vind ik trouwens ook heel mooi :D

25minuten rennen! pfoe:D Daar zou ik ook een asthma piepje van krijgen hoor:D
 
dankje. .haha een naamgenoot, alleen schrijf je mijne met dubbel k i :). Mijn forumnaam is mijn tweede doopnaam :p


Dankje!

Hele mooie forumnaam, mijn tweede doopnaam is ook Naomi en 1987 is een goed bouwjaar! :P;)

Btw. Nice je PR op DL! En hele mooi foto..

En uiteraard beterschap voor je vriendin, hopelijk snel weer opgeknapt. (volgens mij al goed opgeknapt als ik je log lees?!)

Ps. Crossfit WOD's doe ik ook altijd op mijn cardiodagen, eergistern Crossfit WOD Fran gedaan. Erg zwaar, maar heel leuk :)
 
Ziet er goed uit!
Hoe lang train je al? en hoe ziet jou voedingsschema eruit wanneer je in de bulk bent? (qua kc/e/kh/v)
Aangezien jij op 1 cm even groot bent als mij, beetje vergelijken :)
Zit zelf nu tussen de 2500 en 3000 kcal 225kh/150e/70v
 
leuk dat je ook CFwods hebt gedaan;)
je rug is super!!!
 
Das nog eens wat anders inderdaad. Hardlopen ten op zichte van KT. Maar super dat je zo doorgezet hebt! Hardlopen is ook niet mijn hobby.. snel steken enzo. :o Nice pic! Je rug ziet er echt goed uit!
Thanks! En nee, hardlopen gaat echt nooit mijn hobby worden. Als cardio ga ik liever fietsen.

Echt nice jouw rug! Super hoor.

Thanks!

prachtige rug! je haren vind ik trouwens ook heel mooi :D 25minuten rennen! pfoe:D Daar zou ik ook een asthma piepje van krijgen hoor:D
Danku! Nou rennen is misschien een groot woord haha, maar joggen was voor mij al meer dan genoeg.


Hele mooie forumnaam, mijn tweede doopnaam is ook Naomi en 1987 is een goed bouwjaar! :P;) Btw. Nice je PR op DL! En hele mooi foto.. En uiteraard beterschap voor je vriendin, hopelijk snel weer opgeknapt. (volgens mij al goed opgeknapt als ik je log lees?!) Ps. Crossfit WOD's doe ik ook altijd op mijn cardiodagen, eergistern Crossfit WOD Fran gedaan. Erg zwaar, maar heel leuk :)
Hahah dat is toevallig! Ik vond crossfit wel leuk om te doen, maar vind het voor mijn gevoel niet fijn om niet een of twee spiergroepen echt goed aan te pakken met 4 oefeningen ofzo. En je kan niet zelf bepalen wat je doet haha. En aangezien ik nogal autistisch ben qua me aan mn schema houden is dat niet heel handig.:D

Ziet er goed uit! Hoe lang train je al? en hoe ziet jou voedingsschema eruit wanneer je in de bulk bent? (qua kc/e/kh/v) Aangezien jij op 1 cm even groot bent als mij, beetje vergelijken :) Zit zelf nu tussen de 2500 en 3000 kcal 225kh/150e/70v

Ik heb altijd gesport, maar ben nu sinds 2 jaar echt helemaal serieus aan het bodybuilden. Heb wel meteen mijn voeding helemaal op orde gehad en daar ook niet meer vanaf geweken. Hoogstens een paar dagen als ik vakantie heb, verder altijd 6 dagen strikt en 1 junkdag. Ik zit ook ongeveer in die range qua kcal. Ik ben idd aan het cleanbulken (nog 3 weken dan wedstrijdvoorbereiding), het merendeel van het jaar is mijn vetpercentage onder de 17% gebleven na mn wedstrijd in december 2013. Ik ben gelukkig wel een stuk zwaarder geworden.

leuk dat je ook CFwods hebt gedaan;) je rug is super!!!

ThanQ!!:D:D
 
Thanks! En nee, hardlopen gaat echt nooit mijn hobby worden. Als cardio ga ik liever fietsen.



Thanks!


Danku! Nou rennen is misschien een groot woord haha, maar joggen was voor mij al meer dan genoeg.



Hahah dat is toevallig! Ik vond crossfit wel leuk om te doen, maar vind het voor mijn gevoel niet fijn om niet een of twee spiergroepen echt goed aan te pakken met 4 oefeningen ofzo. En je kan niet zelf bepalen wat je doet haha. En aangezien ik nogal autistisch ben qua me aan mn schema houden is dat niet heel handig.:D



Ik heb altijd gesport, maar ben nu sinds 2 jaar echt helemaal serieus aan het bodybuilden. Heb wel meteen mijn voeding helemaal op orde gehad en daar ook niet meer vanaf geweken. Hoogstens een paar dagen als ik vakantie heb, verder altijd 6 dagen strikt en 1 junkdag. Ik zit ook ongeveer in die range qua kcal. Ik ben idd aan het cleanbulken (nog 3 weken dan wedstrijdvoorbereiding), het merendeel van het jaar is mijn vetpercentage onder de 17% gebleven na mn wedstrijd in december 2013. Ik ben gelukkig wel een stuk zwaarder geworden.



ThanQ!!:D:D
Oke thanks en succes verder!
 
Jij ook heel veel succes! Ben benieuwd naar je progressie! Als je gewoon dag in dag uit hard werkt en je voeding op orde is volgen de resultaten vanzelf. Foto's maken helpt goed om je progressie bij te houden omdat je vaak in de spiegel niet objectief kan kijken. Terwijl als je twee foto's naast elkaar ziet je toch echt wel verschil ziet.
 
Jij ook heel veel succes! Ben benieuwd naar je progressie! Als je gewoon dag in dag uit hard werkt en je voeding op orde is volgen de resultaten vanzelf. Foto's maken helpt goed om je progressie bij te houden omdat je vaak in de spiegel niet objectief kan kijken. Terwijl als je twee foto's naast elkaar ziet je toch echt wel verschil ziet.

Ja idd resultaten gaan er zeker komen!
Maak af en toe even een pic. Nu nog niet supertevreden ivm met mijn (redeliujk hoge) vet%
Ben zeeer benieuwt wanneer mijn % een stuk lager zal worden, maar tot die tijd nog even door het vet heenkijken :P
 
Hahah dat is toevallig! Ik vond crossfit wel leuk om te doen, maar vind het voor mijn gevoel niet fijn om niet een of twee spiergroepen echt goed aan te pakken met 4 oefeningen ofzo. En je kan niet zelf bepalen wat je doet haha. En aangezien ik nogal autistisch ben qua me aan mn schema houden is dat niet heel handig.:D

Haha, dito gevoel qua crossfit. Dus ik doe altijd een WOD, die ik zelf van de website afhaal. ;)
Heel veel succes met je trainingen, ze zijn erg leuk om te volgen. :D
 
Zo vakantie zit er weer op en de voorbereiding is begonnen! Eerste meting meteen na de vakantie --> afvallen en vetpercentage met iets meer dn 1% omhoog. Volgende week maandag weer wegen en meten en dan de eerste echte aanpassingen in mn schema.

Om een vergelijking te geven hoe ik er vorig jaar bij stond aan eht begin van de voorbereiding ten opzichte van nu heb ik twee foto's naast elkaar gezet. Ik ben blij dat het goed te zien is dat ik massa heb gepakt en dat tegelijk mijn vetpercentage vergelijkbaar is. Hoewel ik op mijn schouders droger lijk.

Ten opzichte van vorig jaar zijn mijn benen ook een stuk gegroeid en een stuk droger (op die vergelijkingsfoto niet goed te zien). Ik begon pas laat in de voorbereiding echt lijnen te zien, nu zie je ze al een klein beetje.


Ik kan niet wachten om te zien wat ik over ga houden en of ik er beter uit ga zien dan vorig jaar.
Ssssspaannnendd!

2014-09-26 16.08.19.jpg


20140924_082548.jpg
 
superveel verschil. Idd goed te zien op je armen en schouders, mooi hoor!
 
Wauwwww je staat er goed bij! Brute schouders [emoji7]
 
Gave foto's, prachtig om te zien!
 
Echt gaaf om te zien. Je schouders zijn echt mooi geworden zeg! *jaloers*
je ziet er top uit!
 
Dit weekend bij de Enercup wezen kijken. Ik was al gemotiveerd, maar ben het nu nog meer! En als klap op de vuurpijl kwam ook nog eens Jay Cutler het podium op, en na een hoop aanmoedigingen heeft hij zn shirt ook nog uitgetrokken. Geweldig om grote mannen op het podium ineens in kleine jongentjes in de snoepwinkel te zien veranderen.

Helaas stonden er in de dames physique klasse niet zoveel atleten als in de bikini (zoals gewoonlijk), maar de atlete die zich geplaatst heeft voor de Iron Man/Iron Maiden wedstrijd is geduchte concurrentie!! Ik weet niet of ze meedoet, zou het persoonlijk wel leuk vinden.

Ik ben nu 4 weken in de voorbereiding, maar mijn eten is nog niet zo streng en cardio ook niet. Toch begin ik al wel verschil te zien. Vrijdag weer meten en wegen en een nieuw schema. Dit jaar moet harder en droger dan vorig jaar! Ik ben wel meteen streng voor mezelf door geen ketchup meer op mijn eten te doen, of een schepje kwark extra als het bakje bijna leeg was. Dus dat zal ook wel helpen :)
 
leuk dat je was wezen kijken en nog meer motivatie gevonden hebt.
Ben benieuwd of de concurrente meedoet.

Succes met de voorbereidingen en keep us posted ;)
 
Hier trouwens nog een oude vergelijkingsfoto van een paar weken terug. Je zou het misschien niet zeggen maar het gewicht scheelt slechts een paar honderd gram, terwijl ik wel erg gegroeid ben. Waarschijnlijk ben ik ten opzichte van vorig jaar (links mocht het niet duidelijk zijn :P) meer vet op mn benen kwijt.

Nu lekker al het vet eraf trainen en eten (of beter niet eten/minder eten)

20140924_082501.jpg
 
Back
Naar boven