AndroidHealthClinic

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ah wat leuk om te horen Esmee!

Tuurlijk worden grote benen hier gewaardeerd, we doen er tenslotte ook wel heel erg hard ons best voor.
Er zullen altijd mensen zijn die het niet mooi vinden, maar ieder mag zijn eigen smaak hebben. Ik vind alleen zoals je al zegt, dat je gewoon normaal met elkaar om moet gaan en je elkaar niet hoeft af te kraken omdat je toevallig grote spieren lelijk vind.

Ik luister gewoon lekker niet naar mensen die zeggen "je wordt te groot".."nu ben je wel klaar toch?", iedereen moet doen waar hij of zij zich prettig bij voelt!
 
Maar vooral de afgunst onder de vrouwen...pffff....
Afvallen en dan commentaar dat je middeltjes gebruikt. ..
Veel eten of te weinig eten dan heb je een stoornis...
Spieren komen eindelijk en dan gebruik je of ben je geen vrouw meer.... Zo vermoeiend.

Als mn trainer me weer eens komt helpen met squats dan geilt hij op me... zo jammer. .
Maar dan zooooo fijn om hier te lezen dat het anders kan!

Heel knap hoe je veranderd bent....
Respect! Wou dat er meer vrouwen bij ons in de gym waren die durven... ;)
 
Vrouwen denken dat je direct gespierd wordt.

De meeste dan.

Nooit van je leven dat dat gaat gebeuren.
 
Laatst bewerkt:
Jaaaaaaaaa......
Grote benen altijd gehad..... maar vooral spekkig en geen enkels. .

Na 2 kids veeul te zwaar dus af gaan vallen... en daarna verslaafd geraakt. .. nu in opbouwfase
 
Vandaag besloten met mn trainer om toch maar een paar weken te gaan cutten zal wel boven de 2000kcal blijven eten. Ofja ik stelde het voor, omdat ik het graag wil haha, en hij was akkoord. Het hoeft niet in principe voor m'n shape en mn doel (massa pakken en vetpercentage rond de 17% houden), maar voel me er met dit mooie weer fijner bij om net iets droger te staan. #bikiniweer

Pak gewoon mn reguliere schema en gooi de koolhydraten wat omlaag en cardio erin.
Ben benieuwd hoe het gaat!

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------

Was het maar zo'n feest :(
Dit!!
Als dat kon, dan was ik nu al 3x zo groot!!
 
Here the same! Lastig he dat kleine laagje wat je niet meer gewend bent.....

Mn trainer was er niet helemaal blij mee, omdat hij weet dat ik heeel goed weinig kan eten en veel moeite heb met het vele eten...

Ben heel benieuwd naar hoe het er straks voorstaat bij je...
 
Ik eet het liefst heel veel dus hoop zo snel mogelijk klaar te zijn haha
 
Haha ruilen?
Heb jouw wedstrijd foto aan mn trainer laten zien als doel haha ;)
 
Haha ruilen? Heb jouw wedstrijd foto aan mn trainer laten zien als doel haha ;)
Oooooh wat lief!!!! Wat zei je trainer?...dat gaan we eens dik overtreffen!
 
Nouuuuuuu... ik heb nog een hele weg te gaan hoor! Ben sowieso boven veel smaller gebouwd en onder veel grover. Train ook nog maar net een jaar of 1,5....

De fysiek van bv jessie hilgenberg is mijn droom fysiek. ..mn trainer zei als ik dat wil dat hij me aan een infuus moet hangen haha

Jouw fysiek is haalbaar, met daarbij rekeninghoudend met bouw eigen body....

Maar je mag trots zijn... heel trots!

Waar train jij?
 
Ik denk niet dat jessie hilgenberg groter is dan naomi:) Het is zeker haalbaar, gewoon stug doorgaan!!
 
Jesse is best buff

photo.jpg
 
Kreeg zelf een gele kaart voor het plaatsen van een foto van Nikki Blackketter in trainingstenue.. Just sayin' :').
 
Heeft ook veel te maken met pose, belichting etc.
Ze is niet op alle pics super buff

Screenshot_2015-06-08-22-39-19.jpg
 
Maakt idd veel uit welke hoek/met of zonder pomp/goed vs slecht licht. Denk niet dat deze dame onhaalbaar groot is en je hoeft je ook niet vol te proppen met een hoop rotzooi lijkt me om dat te behalen. Al zal je wel een hoop geduld, hard werk en discipline moeten hebben. Maar zeker een mooi fysiek, al ben ik meer fan van DLB of Dani Reardon, maar dat duurt nog jaaaaren en jaaaren en jaaaaaaaaaaaren en dan nog niet hahaha
 
Jeeeeeejj begin van onze home gym + PT studio is eindelijk gemaakt!!

Zomercut gaat lekker, na 1 week 1,2% vet eraf. Over twee weken weer even kijken, hoop dan laag in de 15% te zitten.

Transformation Zone.jpg
 
Hey jou ken ik :)
 
Nice rack!

Je powerrack dan hé :p
 
Back
Naar boven