Fitness Seller

BigJon's Progressie Log

Bezoekers in dit topic

Wat nu?
doel is nu om een jaartje massa te nemen. vooral wat vlees aan de rug,bovenkant borst,triceps en kuiten te plakken.
welk de volgende wedstrijd wordt zien we nog wel. maar we zullen boven die 90kg blijven en dit maal shredded to the bone gaan.:D
vandaag even lekker genieten maar ook niet te ver gaan. wil niet zoals na de vorige wedstrijd te vol met vocht komen. morgenvroeg starten we met de cardio en het nieuwe dieet. ook zullen we tegen het advies van @ikke20 ingaan en cruisen. weet dat ik had gezegd off te komen en dat ik nog jong ben en tijd genoeg heb. het is zeker niet een overhaaste beslissing geweest en zal ook weer niet direct in grove producten vliegen. nu eerst lage dosis test voor een paar maanden en over aan paar weken eens laten checken. zal de resultaten dan ook hierin plaatsen.

gear:
Test E 250mg /10dagen
Nolva 20mg ed

Training:
maandag:
Kuiten/Rug/Traps/Biceps
dinsdag: Borst/Schouders/Triceps
woensdag: Kuiten/Rug/Traps/Biceps
donderdag: Borst/Schouders/Triceps
vrijdag: Benen
zaterdag: Rug Dikte/Bovenkant Borst/Triceps
zondag: Rust

Cardio: 3x/wk 30min

Dieet:
Meal 1:

Oats 50g,Whey 50g,1banaan,15g chocolate

Meal 2: (Pre WO)
Rijst 50g,Vis 200g,200g groenten

Meal 3: (Post WO) shake
Dextrose 40g,Whey hydro 50g

Meal 4: (Post WO)
Gebakken Aardappelschijfjes 300g,Kipfilet 200g,Appelmoes met stukjes 200g

Meal 5:
Rijst 50g,1 MuscleBurger(200gr lean ground beef,50g ajuin,50gpaprika) 200g groenten

Meal 6:
50g rijst,200g kipfilet,200g groenten

Meal 7: (Voor slapen)
4 hele eieren, rijstwafel 4 stuks, kipfilet 50g ,Jonge gouda 60g

moest ik zien dat ik te snel bijkomen zal ik hier en daar wat aanpassen.

supplementatie:
Detox one 3x
Fish oil 1x
Calcium 1x
magnesium 1x
Multivitamine 1x
Zinc 1x
Dat der Creatine :rolleyes: dikke scoop
bcaa's (enkel bij cardio) dikke scoop

Startshape:
Gewicht 89kg
B280D22D-A025-4362-A80A-FE464552B029.jpeg A6B74D1B-ECEF-4A61-A0B8-9EA418E61BD6.jpeg DE60C755-A039-4078-B421-F43A0D98AD8D.jpeg FD48B7B5-FC30-4CB7-8F87-AB0C57C631CF.jpeg
 
Laatst bewerkt:
De vergelijkingen van de junioren alsook men individueel posing routine.kan je eindelijk die kop van me zien. voor deze keer dan toch. :roflol:
Even over men plaatsing.
ik ben persoonlijk zeer eerlijk en geen slechte verliezer. als iemand beter is, dan is die beter en verdiend die de plaats boven me.
was wel een beetje teleurgesteld in men plaatsing. de 2jongens boven me stonden scherper maar het is het totaal plaatje dat moet kloppen niet enkel de de droogheid/hardheid.
posing routine geven ze tegenwoordig ook geen punten meer op denk ik. maar het is wat het is.
ik neem het verlies op en ga door naar de volgende. dan zullen we wel in het midden staan.:D

ben benieuwd naar jullie mening, wees gerust eerlijk. ik begrijp natuurlijk ook dat video niet hetzelfde is als live.

 
Leuk je gister nog gezien te hebben kerel! Was nog even flink lachen :p ten eerste even zeggen dat het niveau erg hoog was. Ben het idd eens mbt de individuele poseerroutine, zag er heel goed uit en dit had je wel eens wat meer punten mogen opleveren en wellicht de 2e plaats kunnen opleveren. Neemt niet weg dat de 2 jongens die boven je geplaatst waren echt in super shape stonden. Nr1 sprong er ver bovenuit zowel in massa, verhoudingen, droogheid en poseren kon die ook nog eens super. Nr2 stond er idd iets harder/droger bij en denk dat dit puur met de voorkeur van de jury heeft te maken (gehoord dat nr2 pas 18 jaar is daarvoor ook nog even dikke respect). Nr3 is een super prestatie in deze zware line-up! Nu een jaar lang bouwen en dan ben ik eens benieuwd wat gaat gebeuren ;) succes kerel!
 
Leuk je gister nog gezien te hebben kerel! Was nog even flink lachen :p ten eerste even zeggen dat het niveau erg hoog was. Ben het idd eens mbt de individuele poseerroutine, zag er heel goed uit en dit had je wel eens wat meer punten mogen opleveren en wellicht de 2e plaats kunnen opleveren. Neemt niet weg dat de 2 jongens die boven je geplaatst waren echt in super shape stonden. Nr1 sprong er ver bovenuit zowel in massa, verhoudingen, droogheid en poseren kon die ook nog eens super. Nr2 stond er idd iets harder/droger bij en denk dat dit puur met de voorkeur van de jury heeft te maken (gehoord dat nr2 pas 18 jaar is daarvoor ook nog even dikke respect). Nr3 is een super prestatie in deze zware line-up! Nu een jaar lang bouwen en dan ben ik eens benieuwd wat gaat gebeuren ;) succes kerel!
Idd was wel tof je nog eens te zien. En nee de 2 jongens waren zeker niet slecht hadden beide een mooie fysiek. Heb Jannesmanderfeld ook nog gesproken voor ie zen posing deed. Dikke respect voor wat die al heeft bereikt op zon leeftijd. En het is en blijft een jurysport
Natuurlijk als zij kiezen voor de harde drogere look hebbe ze hun plaatsing verdiend. ikke 20 en
Mezelf weten nu wat ons tedoen staat tegen volgend jaar ;)
 
Ik vond dat de jury de tijd niet nam om degelijk te vergelijken. 2 call outs en alles was beslist. Posing ronde kunnen ze ook beter afschaffen want de helft van de juryleden zijn deze ronde meer met andere zaken bezig dan met deze ronde te beoordelen.
Nu een jaar bouwen en volgend jaar met een beter pakket terug komen.

Off season luistert hij niet zo goed naar mij ma daar kan ik mee leven :D
 
Ik vond dat de jury de tijd niet nam om degelijk te vergelijken. 2 call outs en alles was beslist. Posing ronde kunnen ze ook beter afschaffen want de helft van de juryleden zijn deze ronde meer met andere zaken bezig dan met deze ronde te beoordelen.
Nu een jaar bouwen en volgend jaar met een beter pakket terug komen.

Off season luistert hij niet zo goed naar mij ma daar kan ik mee leven :D

ja is altijd zo geweest en posiningroutine maar 30 sec slaat ook nergens op natuurlijk... plus hoorde ook dat licht aan de zijkanten ook minder was dus niet alle atleten kregen dan juiste licht.
 
Laatst bewerkt:
ja is altijd zo geweest en ppk maar 30 sec slaat ook nergens op natuurlijk... plus hoorde ook dat licht aan de zijkanten ook minder was dus niet alle atleten kregen dan juiste licht.
Belichting was idd kut, je zag niks van kwaliteit op het podium of je had al op de eerste rij moeten zitten. Terwijl als je atleten rond zag lopen tijdens de pauze er wel flink geconditioneerde gasten helemaal onder de aders bij stonden. Op het podium helaas niks van te zien.
 
Ik vond dat de jury de tijd niet nam om degelijk te vergelijken. 2 call outs en alles was beslist. Posing ronde kunnen ze ook beter afschaffen want de helft van de juryleden zijn deze ronde meer met andere zaken bezig dan met deze ronde te beoordelen.
Nu een jaar bouwen en volgend jaar met een beter pakket terug komen.

Off season luistert hij niet zo goed naar mij ma daar kan ik mee leven :D
Viel mij ook heel erg op. Poseerroutine had BigJon96 echt punten mee gepakt, maar de jury deed zich niet eens de moeite om te kijken. Meestal is de keuze al gemaakt tijdens de vergelijkingen, jammer.
 
Ik vond dat de jury de tijd niet nam om degelijk te vergelijken. 2 call outs en alles was beslist. Posing ronde kunnen ze ook beter afschaffen want de helft van de juryleden zijn deze ronde meer met andere zaken bezig dan met deze ronde te beoordelen.
Nu een jaar bouwen en volgend jaar met een beter pakket terug komen.

Off season luistert hij niet zo goed naar mij ma daar kan ik mee leven :D

was jouw advies om off te gaan voor drie maanden ofzo?
 
Belichting was idd kut, je zag niks van kwaliteit op het podium of je had al op de eerste rij moeten zitten. Terwijl als je atleten rond zag lopen tijdens de pauze er wel flink geconditioneerde gasten helemaal onder de aders bij stonden. Op het podium helaas niks van te zien.
dit merk ik ook aan de foto's die ik nu overal zie, precies dik onder het vocht onder dat licht
 
belichting was niet goed daarnaast denk ik dat als jij iets beter biceps had je wel 2de was geworden, je hebt goede benen en rug dat is al heel veel maar die zie je niet in elke pose nu een jaartje groeien en dan weer podium op
 
belichting was niet goed daarnaast denk ik dat als jij iets beter biceps had je wel 2de was geworden, je hebt goede benen en rug dat is al heel veel maar die zie je niet in elke pose nu een jaartje groeien en dan weer podium op
persoonlijk vindt ik de triceps een werkpunt. ik mis vooral de sweep vanonder in de Front en back double waardoor men armen kleiner lijken. maar als ik kijk welke vooruitgang in heb gemaakt van de jbc tot de ironman,dan ben ik echt benieuwd wat een heel jaar gaat doen. deze keer gaan we lean bulken zodat we achteraf ook niet zoveel eraf moeten krijgen. mijn focus zal vooral liggen in men bovenlichaam en natuurlijk die 2 kleine kuiten daar beneden. :p
 
2kleine kuiten was sarcastisch denk ik
 
Goed fysiek. Ik volg.
 
Back
Naar boven