MuscleMeat

Bigorexia: Hoe zie jij jezelf?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Andries zei:
Lijkt me wel een erg hoog doel of niet? is nog 15 kg te gaan. ik weeg ietsje meer als jou en ben even lang (Borst en schouder en arm omvang zijn bijna gelijk). denk je niet dat het heel moeilijk word? Mij zou het zeker niet lukken (misschien tot 85kg??)

Ik heb ook nog 15 kg te gaan (kom van 66 kg half jaar geleden, ben nu 80).
Het zal wat trager gaan, maar das niet erg.
En het gaat me lukken: IK GA ER VOOR !!!! NIETS KAN ME TEGENHOUDEN !!!!

(zo genoeg geschreeuwd :D )

Kom kom, niet zo defaitistisch...
Als je zegt "Mij zou het zeker niet lukken (misschien tot 85kg??)" dan lukt het je zeker niet.

Je moet tegen jezelf zeggen:
IK GA ER VOOR !!!! NIETS KAN ME TEGENHOUDEN !!!!

(oeps, toch weer geschreeuwd... :rolleyes: )
 
ik vind mezelf een geil tijgertje :D
 
de ene dag zie ik mijn armen krimpen de andere dag zie ik duidelijke groei, de ene dag denk ik '"kan nog wel effe door bulken", de andere dag denk ik "nu toch van dat vet en vocht af" (bf is 14%)

maar ja, als je voor de spiegel staat met het gevoel van: "dit is het, dit wil ik"
dan word het moeilijk om je zelf te motiveren om nog zo strikt te zijn met trainen en eten denk ik. ik zie het net als het weekend: je werkt er heel de week naar toe maar als het eenmaal weekend is dan lig ik het grootste deel van de tijd in mn nest of hang ik in de bank.
Zolang je doel niet bereikt is, heb je veel meer kracht om het te bereiken.
 
Als een schrale ecto, wat ik ook nog ben. Moet minimaal 15kg massa bij eigenlijk voordat het echt groot oogt.
 
Andries zei:
Lijkt me wel een erg hoog doel of niet? is nog 15 kg te gaan. ik weeg ietsje meer als jou en ben even lang (Borst en schouder en arm omvang zijn bijna gelijk). denk je niet dat het heel moeilijk word? Mij zou het zeker niet lukken (misschien tot 85kg??)

Jah het is idd een hoog doel. Maar ik heb nu begeleiding van iemand die wedstrijd bbing heeft gedaan. Met zijn adviesen hoop ik ut te behalen.
Ik had hem gevraagd voor hulp met een eetschema (na de vakantie) om massa aan te zetten. Ik heb er nu al 1 gekregen van hem. NIet om massa aan te zetten maar om droger te worden(hij vond da ik droger en harder moest worden.) Ik ben nu een week bezig met dat eetschema van hem en ik weeg s ochtends na ut opstaan nog maar 76 kg. Dit moet ik volhouden tot ik 24 juli op vakantie ga, en daarna gaan we pas echt beginnen :D (word zwaar in begin, maar met zijn begeleiding komt ut goed).
Naar mijn gevoel(wat ik in de spiegel zie) ben ik niks/tot weinig massa verloren maar wel droger en dit zonder cardio. Als hij dit al bij mij klaar krijgt, dan hoop ik dat het aanzetten van massa ook zo rap gebeurd. Daarbij ga ik volgend jaar niet op vakantie, dus als ik in de lente nog niet gehaald heb ga ik gewoon door tot ik ut behaald heb. Gewoon verstand op nul en knallen!

@Dutchvince> thanks, je hebt denk ik dezelfde soort motivatie. Andries heeft idd gelijk dat ut best een hoog doel is 15 kg (nu zelfs wa meer omdat ik nu nog 77 kg weeg). Maar je moet er gewoon 200% voor gaan en zien waar het schip strand i.p.v. te zeggen ik zal maar inzetten op 85 kg.
 
Laatst bewerkt:
Ik voel me zelf ook maar klein .... menig schaal k*t niet trainend ectootje op straat is groter als ik (teminste, zo voel ik dat dan)
 
Nouja gewoon in gezonde mate groter willen worden lijkt me opzich niet zo een opsessie. Als een sport wil iemand in zijn sport uitblinken, Jah als het dan met betrekking tot bodybuilding komt (extreme sport naar mijn idee) is uitblinken toch wel spiergroei gerelateerd.

Jah ik heb ook dat mensen die me vroeger zagen zich rot schrikken , vooral me armen lopen de spuigaten uit. Vroeger was ik ontzettend iel, moet er eigenlijk zelf nog aan wennen :)

Maar ik denk dat ik de grens tot obsessie nog (net) niet bereikt heb.
 
magar?

delguy zei:
Ik heb er in grote mate last van maar ik ben ook gewoon dun.
Op het moment dat je tevreden bent,is de drive om te trainen weg....laat mij mezelf dan maar magarventje noemen....hahaha:D
 
Anders kick je even een topic van bijna een jaar oud.
 
Train toch al vanaf m,n 18e met de nodige ups and downs, veel blessures gehad en andere narigheid ,maar altijd doorgaan met trainen. Maar 1 blessure gaat niet over en dat is als je in de spiegel kijkt en van jezelf vind dat je nog steeds klein bent na al die jaren. En ieder van m,n familie maar aangeven van tjezuss zijn je armen nu weer gegroeid of je gaat weer lekker he ouwe. Je groeit als kool :eek: . Soms zie je het gewoon niet en soms wel,gaat naar mijn idee nooit over. Ik vind het toch een bepaalde mate van motivatie teweeg brengen waardoor je toch weer harder door traint
 
Hoor uit de omgeving wel dat ik er getraind uit zie, alleen zie ik nog steeds dezelfde magere lat :(

Na 8 maanden serieus trainen, zijn m'n armen wel wat gegroeid, maar met ontspannen onder- en bovenarm van respectievelijk 29 en 31 cm is het nog steeds niets. Mag blij zijn als ik inmiddels de gemiddelde maat van een vrouw haal :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven