MuscleMeat

Bigorexia: Hoe zie jij jezelf? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb trouwens ook steeds dat ik denk: "over een maand of drie is het een beetje acceptabel, maar dit kan echt niet" als ik in de spiegel kijk. Maar als het eenmaal drie maanden verder is herhaalt het verhaaltje zich weer.
 
Zelda zei:
Ik heb trouwens ook steeds dat ik denk: "over een maand of drie is het een beetje acceptabel, maar dit kan echt niet" als ik in de spiegel kijk. Maar als het eenmaal drie maanden verder is herhaalt het verhaaltje zich weer.

Ha, erg herkenbaar. Ik ben benieuwd wanneer dat eigenlijk stopt.
 
Ja in vrij grote mate moet ik zeggen.
Erg lastig maar wat doe je er aan.
 
lionel zei:
Ha, erg herkenbaar. Ik ben benieuwd wanneer dat eigenlijk stopt.

heb ik ook :p Echt klote. Ik heb nu weer eens besloten om eind van de zomer weer flink door te bulken naar minimaal 90 kilo en hopelijk 95 kilo. Volgend jaar zomer hoop ik dan eindelijk klaar te zijn.

Ik voel me in ieder geval niet groter worden. Ik voel me net zo klein als toen ik begon met trainen. Ik heb ook goede dagen waar ik denk zo ben toch aardig groot aan het worden.
 
soms denk ik echt dat mijn rug niet meegroeit... de ene keer loopt ie weer mooi in een v-vorm en een dagje later of zo is het precies of ik heb nog nooit op rug getraind...:sad:
 
De ene dag voel ik me alsof ik nog nooit een halter in mijn handen heb gehad en de andere dag voel ik me een leeuw. Ik kijk nu wel veel meer in de spiegel als vroeger maar ik merk dat dit soms frusterend werkt. Ik vind me nog een bonenstaak (na 5 maanden training) maar toch zeggen mensen in mijn omgeving soms "hey... jij bent zeker met powertraining bezig of zo?". Dat doet deugd en dan voel ik me weer wat groter worden. Ach... het lijkt wel vallen en opstaan maar ik denk dat men eigenlijk nooit 100% tevreden is over zijn groei.
 
Iedereen vindt dat ik breder ben geworden: je ziet er goed uit.

Dan kijk is sochtends in de spiegel en ik denk: is dit nou alles wat ik bereikt heb ?

En dan denk ik:

MEER VRETEN, MEER TRAINEN, MEER SLAPEN !!!

Maar als ik naar mijn foto's van 2 jaar terug kijk dan denk ik:
ok, dat ziet er nu toch wel een stuk beter uit !

En in mijn leeftijds-klasse (40+) zie ik er heel goed uit!
maar nu wil ik er als een 30-er uitzien
en als dat lukt als een 20-er
(ach laat maar, wie wil er op een puber lijken... :D just kidding )
 
te klein
wil groter worden
ben nooit tevreden, op een paar uitzonderingen na

:(
 
Vlagen vlagen soms vind ik het ok andere dagen vind ik het 3x niks om me heen hoor ik heel vaak jij bent echt groot..(jaja breezahsletjes)
Of mn tante die walgt van mn armen ga maar door.
En weer goed voor mn ego ik zag de schoonmoeder van mn broer voor het eerst in jaren weer die ratelde maar door over mn "breed zijn"
Maargoed ik zelf zie het niet maar wat ik erger heb de ene dag vind ik mn bf meevallen een andere dag vind ik mezelf vies vet hehe;)
 
hmz ik ben eigenlijk best heel tevreden nu. m'n benen lopen nog achter maar beginnen te groeien, voor het eerst in m'n leven zijn m'n kuiten dikker dan m'n enkels :D
Ik train en eet lekker door.
 
ben vrij tevreden eigenlijk :)

mijn doel is dan ook niet om wedstrijen te draaien: wil gewoon fit zijn en gezond eten..
 
ik betrap me dr zelf op dat ik om 10 minuten op straat aan me kleren zit om ervoor te zorgen dat het er goed uitziet en geen plooien heeft...ook elke ruit die ik langsloop check ik mezelf en steeds bij mezlef denken van: nou..dr is nog n hoop werl aan de winkel:(

Waar ik ook nie egt goed op reageer als je een opmerking krijgt van ja, maar je buik...das nix.,...je hebt geen blokjes..dan gevolgd door linea recta naar de gym te gaan en vervolgens ipv een half uur cardio dr maar een uur van te maken met eveneens een vernietigende buikspiertraining..ik denk dat ik hulp moet gaan zoeken...
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP!!!!Dr Phiiiiiiiiiiiiiiiiiiil:(:sob::D
 
Daar heb ik weleens last van, ja.
 
yeah tuurlijk, anders traineden (???) we niet
 
Ik ben te klein...

Ik ben nooit tevreden, me rug en buik zijn mijn minpunten. Me rug moet breder en dikker, me buik moet platter en blokjes moeten zichtbaar worden... :mad:

Maar of ik Bigorexia heb, ik weet het niet of ik ben nog in de ontkennings fase :D
 
Laatst bewerkt:
Jep, I'm infected. :p
 
Ik ben beginner dus ik ben echt nog klein en smal, alhoewel mijn armpkes iets breder zijn dan voorheen, lijken ze smaller...
 
narcisisten!
ik betrap mezelf ook op het kijken in elke spiegelende ruit hoe ik eruit zie.. beetje raar..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven