XXL Nutrition

Bigorexia: Hoe zie jij jezelf? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook last van bigorexia...Tja, wat doe je eraan? Ik blijf wel door bikkelen hoor.

Vandaag zei mijn zus nog dat ze mij te klein vond voor het aantal jaar dat ik al trainde. Dat soort opmerkingen haat ik echt. Volgens haar kende ze jongens die nog maar een jaar trainde en net zo gespierd zijn als mij. Wat een k*twijf.

De bulk moet maar weer snel beginnen, dan kan ze lachen....
 
herkenbaar ja, maar ik wil er niet aan toegeven omdat je ook wel in de gaten hebt dat jezelf niet objectief kunt oordelen en daarnaast toch nooit 100% tevreden raakt.

ondanks dat je groter wilt en kunt gewoon proberen tevreden te zijn, anders krijg je nooit de rewards voor al je inspanningen.
 
ZoutZak zei:
herkenbaar ja, maar ik wil er niet aan toegeven omdat je ook wel in de gaten hebt dat jezelf niet objectief kunt oordelen en daarnaast toch nooit 100% tevreden raakt.

ondanks dat je groter wilt en kunt gewoon proberen tevreden te zijn, anders krijg je nooit de rewards voor al je inspanningen.

Heb je mooi gezegd!!

Helemaal mee eens
 
ik vind mezelf nog steeds mager en klein,
andere vinden me juist groot enzo maar ik blijf mezelf als slap ventje zien :D

maar ja, vergeleken met vroeger is er een hoop lichamelijk veranderd, dat wel,
maar toch blijf ik mezelf klein vinden
 
KRZA zei:
ik vind mezelf nog steeds mager en klein,
andere vinden me juist groot enzo maar ik blijf mezelf als slap ventje zien :D

maar ja, vergeleken met vroeger is er een hoop lichamelijk veranderd, dat wel,
maar toch blijf ik mezelf klein vinden


Zouden jullie je beter niet spiegelen aan de echte pro's? Volgens mij is dit toch grotendeels de oorzaak
 
ik betrap me er ook op dat ik in elke ****in winkelruit mn zijaanzicht etc loop te checken en dat is begonnen sinds ik gestart ben met trainen :o

ik spiegel me niet zozeer aan de écht grote bodybuilders, op een podium ziet dat er erg goed uit maar kijk naar een markus ruhl met kleren aan in het dagelijks leven, das geen gezicht vind ik
daarnaast poep ik op de zogenaamde beachboys, maar bij een lengte van 1.95 m wil ik graag ooit 110 kg staan bij 10%.. dus veel droge massa maar geen freak..... sja.. en dan zie je gasten lopen die zo soort fysiek hebben en dan voel je je errug klein :(
 
tja kan er nog niet over oordelen ben net begonnen na lange tijd niks te hebben gedaan,het enige is dat ik me eigen suf vreet en train en mijn borst spieren te klein vind,terwijl de rest al wel redelijk gevormd was voor dat ik weer begon.maar de tijd zal het leren
 
Volgens mij heb je een lichte vorm van bigorexia ook gewoon nodig om motivatie op te brengen om hard te trainen en je aan je dieet te houden. Niet zozeer dat je de hele tijd denkt dat je een waardeloos lichaam hebt, maar wel dat je constant jezelf voor ogen houdt wat beter kan.
 
hehe herkenbaar...het irritante is dat ik er in elke spiegelende ruit er anders uit zie...de ene keer denk ik van..oke het is te zien...andere keer denk ik WTF wat ben ik dun..
En en dan zie je van die gasten lopen die niet trainen...en dan denk ik weer van...hmm mijn arm vergeleken bij zijn arm...groot verschil

maar of ik ooit tevreden zou worden..misschien over een jaar of 4 :)
 
M@rsel zei:
Ook last van bigorexia...Tja, wat doe je eraan? Ik blijf wel door bikkelen hoor.

Vandaag zei mijn zus nog dat ze mij te klein vond voor het aantal jaar dat ik al trainde. Dat soort opmerkingen haat ik echt. Volgens haar kende ze jongens die nog maar een jaar trainde en net zo gespierd zijn als mij. Wat een k*twijf.

De bulk moet maar weer snel beginnen, dan kan ze lachen....


Vraaggie..ziet je je zus er dan goed uit? volges mij is ze gwoon jaloers omdat jij dr WEL goed uitziet:D

Zeg nou zelf..dr zijn maar weinig mensen die het lef en de discipline op kunnen brengen om 24/7 met hun training en voeding bezig te zijn. en tevens het lef hebben om gewoon hun bakkie met kip mee te nemen waar ze heen gaan omdat jij aan je lichaam wilt sleutelen totdat het in jpuw ogen goed is!

zoals mijn broertje zegt(die behoooooooooooooorlijk over gewicht is...128 kg ..:D = Ronnie op wedstrijd)...je ziet er nog erger uit dan eerst met je stomme bodybuilding ! Ik zeg gewoon: "sja..eigelijk wil ik net zoals jij zijnn..mahja..dan moet ik ook lui op de bank liggen, de auto pakken voor 2 straten verderop, bakken met chips eten..maar die discipline kan ik niet opbrengen hoor:D"

ik haal btw me 30 WEL:D
 
M@rsel zei:
Ook last van bigorexia...Tja, wat doe je eraan? Ik blijf wel door bikkelen hoor.

Vandaag zei mijn zus nog dat ze mij te klein vond voor het aantal jaar dat ik al trainde. Dat soort opmerkingen haat ik echt. Volgens haar kende ze jongens die nog maar een jaar trainde en net zo gespierd zijn als mij. Wat een k*twijf.

De bulk moet maar weer snel beginnen, dan kan ze lachen....
volgende keer; met de vlakke hand in het gezicht, ok? Wat denkt het kind wel niet :mad:
 
een belangrijk verschil met anorexia is in ieder geval dat bb heel gezond is :)
 
Heb ook soms last van bigorexia.....Over het algemeen geen last van. Ik vind dat ik best een goed fysiek heb al zeg ik ut zelf(zonder kapsones dan he). Ook hoor ik vaak (van mn ma, mn vriendin, anderen) dat ik niet verder moet gaan omdat dit al tegen het randje zit/net overheen zit. Mijn vriendin vind mn rug al te groot, ze noemt em zelfs vet! Terwijl ik maar een vet% van 11,5 heb :P...dat word nog wat nu ik na mijn vakantie weer vol ga bulken met doel > 95 kg droog! Dit soort opmerkingen motiveert me juist.
Maar soms heb je van die dagen dat je klein voelt, en dat is aardig k*t he:(! Het is idd zo dat je er een zeker gedeelte van bigorexia moet hebben wat weer motiverend werkt. Ik zeg maar altijd zo> ik ben gelukkig met mijn lichaam maar niet tevreden!

(gelukkig> gezien van hoe mager ik ben gekomen<dik ecto> , ben pas (bijna) tevreden als ik 95 kg droog weeg<vet% van 10 ofzo> en dit hoop ik volgend jaar mei/juni bereikt te hebben en anders zet ik gewoon de zomer door ...die 95 kg droog gaat er zowieso komen hoe dan ook niks en niemand houd me tegen!!).
 
Laatst bewerkt:
Heb er ook in lichte mate last van. Zie mezelf soms nog altijd als het magere mannetje van vroeger, dit terwijl zo ongeveer iedereen om me heen me ziet als een beer. Ach ja, houdt je gemotiveerd he ;)
 
caine zei:
(gelukkig> gezien van hoe mager ik ben gekomen<dik ecto> , ben pas (bijna) tevreden als ik 95 kg droog weeg<vet% van 10 ofzo> en dit hoop ik volgend jaar mei/juni bereikt te hebben.


Lijkt me wel een erg hoog doel of niet? is nog 15 kg te gaan. ik weeg ietsje meer als jou en ben even lang (Borst en schouder en arm omvang zijn bijna gelijk). denk je niet dat het heel moeilijk word? Mij zou het zeker niet lukken (misschien tot 85kg??)
 
Iedereen heeft een afwijkend lichaamsbeeld, ik ben geen uitzondering. Zit over het algemeen hardstikke lekker in mijn vel, dat de spiegel het daar niet altijd mee eens is, so be it :P
 
Volgens mij is het een fenomeen dat je hele leven blijft duren gewoon, je hoort wel eens anderen zeggen "hey beest" en dat streelt je ego wel maar zelf vind ik me gewoon nog even schriel, en dat zit allemaal in het kopje.
 
Santoz is echt een beest.
 
ik vind mezelf te dun
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven