Fitness Seller

BigVictor training back 5 weeks out!!!!

Bezoekers in dit topic

thnq,ben ook naar z'n body toe aan het werken.of ik het ga halen weet ik nog niet.vind het een van de mooiste bodybuilders.willen jullie ook niet zo graag als hem eruit zien ? :D karma voor jou
 
Ziet er goed uit. Vind hem in vergelijk met Ronnie en Jay veel massa tekort komen. Maar misschien ziet ie er daarom wel zo mooi uit.
 
thnq,ben ook naar z'n body toe aan het werken.of ik het ga halen weet ik nog niet.vind het een van de mooiste bodybuilders.willen jullie ook niet zo graag als hem eruit zien ? :D karma voor jou

dan moet je Mass-Attack zien van hem. Dat is een echte leerzame dvd. legt precies alles uit. Heb alleen een voorproefje kunnen zien. Torrent zoek ik al maanden naar gezien die gasten van Muscletotaal het niet willen opnemen in hun assortiment. Zij Hebben alleen rotzooi. geen phil heath, King Kamali noem maar op.
 
waarom doet hij die rev.grip lat pull? ik doe deze sinds kort ook net omdat ik in bijna alle pro filmpjes deze oefn zie terug komen.
 
Jay cutler zei in zijn laatste film ( BFTO 2006? ik weet niet meer hoe hij heet maar heb hem wel ), dat hij hem deed omdat het volgens hem meer het stuk van de lats dat je laat zien als je een front lat spread doet stimuleert.
 
super fisiek maar vind hem een beetje dom overkomen lol:p
 
Iets voor het weekend ja:P tnx!
 
thnx man, vind zijn armen echt geweldig goed, beter dan die van Cutler
 
waarom duurt het lade van mdtv zo lang pfffff
 
Back
Naar boven