AndroidHealthClinic

Bij elke kuur word mijn gyno erger

Bezoekers in dit topic

bguns

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m71
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Heey ,

ik heb nu 3 kuren achter de rug en heb nu zichtbare gyno als je er goed op let. Ik heb aanleg voor gyno dus begon ik mijn eerste kuur op test e 250mg ew voor 10 weken en daarna 2 weken nolvadex genomen ik merkte dat mijn gyno erger werd dus heb ik bij mijn 2e kuur test e 250mg ew voor 10weken genomen met 200mg ew mast voor hoop dat mijn gyno niet zou verergeren maar dat gebeurde er dus wel. bij mijn laatste kuur heb ik weer een test only gedaan maar in plaats van 250mg 500 mg test e genomen 10 weken lang en in week 3,6,9 heb ik ed 20mg nolvadex genomen in hoop mijn gyno niet te laten verergeren maar raad eens mijn gyno werd erger ik. Heb daarna weer een nakuur gedaan en mijn gyno is nu zichtbaar geworden. Ik wil weer kuren maar ben bang zodra de kuur afgelopen is mensen vragen of ik borstimplantaten heb genomen. Heeft iemand die ook last heeft gehad van gyno toch nog kunnen kuren zonder dat het erger werd alle hulp is welkom thnx alvast:)

Misschien geen test meer gebruiken.....

zwaardere AI gebruiken al tijdens de kuur? had je bij he tweede kuur moeten doen eigenlijk al

Wat kan ik t beste gebruiken en hoeveel mg denk je dat ik moet kuren met dat ofniet?

1) preventief aromasin 10mg ED of EOD mee laten lopen vanaf het begin van je kuur (afhankelijk van je test dosering)
2) nooit meer dan twee aromatiserende steriode in 1 kuur stoppen; dus alleen combi's als: test/mast, test/tren, test/winny, test/anavar, test/primo, test/turinabol etc.

..een kuur zonder test niet aan te raden. Het is juist van belang dat je zorgt dat je A:E ratio in orde blijft, zoals BigCat mij heeft uitgelegd.

Gyno is vaker een functie van A:E ratio dan van absolute estrogene waarden. In die zin kan het vaak beter zijn gewoon je test wat lager te zetten (250) en aan te vullen met niet estrogene middelen genre trenbolone, methenolone, drostanolone. Te laag estrogeen of te laag A:E ratio kunnen ook voor libido en erectieproblemen zorgen, dus je wil ook je estro niet doen crashen uit een irrationele angst voor gyno. Met andere woorden, het is best mogelijk dat iemand die gyno krijgt op 250 test, er geen zal hebben op 500 en nog minder op 250 + 250 van een puur androgeen.

---------- Toegevoegd om 07:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:13 ----------

ps. hoelang zit die gyno er al? Alles wat zich in de afgelopen 2 jaar heeft ontwikkeld is nog redelijk goed te reduceren.

Lees ook dit topic even goed door om te bepalen of je wel echt gyno hebt:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/gyno-312370/#post6899416 gepost door Krieltje

Ik heb wel gyno helaas ik ben van plan om weer een test e only te doen 500mg ew hoevaak aromasin moet ik dan innemen ed eod?

---------- Toegevoegd om 11:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:09 ----------

2+jaar dat ik gyno heb

Klieren gewoon laten wegnemen voor 97%, als je nog lang gaat hobbykuren komt het er toch van.
Je mag zoveel ai nemen als je wil.. gyno zal er altijd ontstaan.

dan zou ik EOD beginnen, als je aanvoelt dat de gyno weer toeneemt kun je altijd nog ED gaan doen

wil je het zeker weten dan zul je tussen door bloed moeten checken

Thnx hoop dat de gyno nou niet meer toeneemt. Denk je dat de gains vermindering wel zou meevallen nu ik test e samen met aromasin ga innemen?

je gyno gains zullen wel verminderen ja:p

met een lager oestrogeen houdt je waarschijnlijk minder vocht en vet vast, dus verkijk je niet op de weegschaal

1) preventief aromasin 10mg ED of EOD mee laten lopen vanaf het begin van je kuur (afhankelijk van je test dosering)
2) nooit meer dan twee aromatiserende steriode in 1 kuur stoppen; dus alleen combi's als: test/mast, test/tren, test/winny, test/anavar, test/primo, test/turinabol etc.

..een kuur zonder test niet aan te raden. Het is juist van belang dat je zorgt dat je A:E ratio in orde blijft, zoals BigCat mij heeft uitgelegd.

---------- Toegevoegd om 07:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:13 ----------

ps. hoelang zit die gyno er al? Alles wat zich in de afgelopen 2 jaar heeft ontwikkeld is nog redelijk goed te reduceren.

Lees ook dit topic even goed door om te bepalen of je wel echt gyno hebt:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/gyno-312370/#post6899416 gepost door Krieltje
++++ citaat van Big Cat. Zo is het maar net.

Back
Naar boven