MuscleMeat

bij keelontsteking toch trainen?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1982_9

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
30 nov 2004
Berichten
10.728
Waardering
74
Lengte
1m79
Massa
112kg
Hee guys,

heb verdomme een keelontsteking te pakken en voel me daarbij over het algemeen ook wat slapjes. Je kent dat wel, overal wat stijve spieren!

Nu heb ik al een paar dagen niet getraind, omdat ik het te druk had met andere zaken, dus ik moet eigenlijk trainen. Wat zeggen jullie??

Gewoon doortrainen? of mezelf nog wat rust gunnen totdat ik weer helemaal 100% ben?
 
niet verstandig om heel zwaar te gaan trainen. Je weerstand is nu erg laag en je lichaam heeft herstel nodig. Door zwaar te gaan trainen maak je weerstand alleen maar zwakker. Vroeger deed ik het ook en werd ziekte alleen maar erger. Gewoon uitzieken en dan er weer vol tegenaan.

Matig intensieve cardio zou eventueel wel kunnen. Dat bevordert de doorbloeding en zou het herstel kunnen versnellen.
 
Ik zou lekker uitzieken. Als je zo een onstekening hebt wordt je weerstand minder en je kan toch al niet lekker trainen. Je lichaam geeft al aan dat het er geen zin in heeft dus luister daar naar. Je kan waarschijnlijk ook niet goed eten, dus dat werkt ook al niet mee. Gewoon je rust pakken en straks dubbel zo gemotiveerd er tegen aan gaan.
 
Back
Naar boven